Studiemiljø - Master i læring i arbeidsliv og samfunn
Studiemiljø
Undervisningen er organisert i fire samlingsuker per semester, slik at det skal være mulig å kombinere studiet med jobb. Det er i tillegg læringsaktiviteter mellom samlingene. Du kan også tilpasse deler av programmet etter egne interesser, blant annet gjennom valgfrie emner og valg av tema for masteroppgaven. Sammen skaper studenter og faglærere på masterprogrammet et dynamisk, aktivt og støttende læringsmiljø.
Linjeforeninga til masterstudentene heter IVRig. IVRig arrangerer forskjellige aktiviteter, blant annet fadderuke for alle nye studenter.
Linjeforeningen Paideia
Paideia er linjeforeningen for alle studenter ved instituttet.
Paideia arrangerer ulike aktiviteter, blant annet fadderuke for alle nye studenter. Vi ønsker å inkludere alle studenter uavhengig av alder og interesser, og har derfor varierte aktiviteter i fadderuken og ellers i løpet av studieåret.
Hva sier studentene?
Det jeg liker spesielt godt med studiet, er tverrfagligheten i kullet
Navn: Annette Lorange Ekstrøm
Studieretning: Master i læring i arbeidsliv og samfunn
Jeg ønsket et masterprogram som ga meg tverrfaglighet og jobbrelevant kompetanse.
Engasjer deg i studentfrivilligheten
Navn: Sondre Ellis Nordkvelle
Studieretning: Master i læring i arbeidsliv og samfunn
Dette er en master med mye frihet til å fordype deg i det du syns er interessant og relevant for deg
Delta i diskusjoner!
Navn: Siri Leth-Olsen
Studieretning: Master i læring i arbeidsliv og samfunn (tidligere master i voksnes læring)
Det er spennende og du har muligheter til å virkelig grave i de områdene du ser på som interessante.
Jeg hadde hørt og lest mye bra om universitetet
Navn: Joakim Gaarder
Studieretning: Master i læring i arbeidsliv og samfunn (tidligere master i voksnes læring)
Nyt det å være del av det store fellesskapet NTNU faktisk er, og det er lov å være litt stolt av at man studerer ved nettopp NTNU!