IPLs rapportserie – Forskning – Institutt for pedagogikk og livslang læring
INSTITUTT FOR PEDAGOGIKK OG LIVSLANG LÆRING
IPLs rapportserie
- Rapport nr. 1/2019 - Utdanningsvalg og fremtidig yrke - En rapport til Kompetansebehovsutvalget
- Rapport nr. 2/2021 - Hva vet vi om studenters helse og livskvalitet? - En litteraturgjennomgang av skandinaviske studenters psykiske helse og livskvalitet, og hvilke tiltak og intervensjoner som har vist effekt
- Rapport nr. 3/2021 - Til lags åt alle kan ingen gjere - en rapport om prosjektet Lekser i skolen i Trondheim
- Rapport nr. 4/2022 - Tenk Ut Refleksjonsgrupper i kriminalomsorgen
- Rapport nr. 5/2021 - Ikke rør frokostkafeen - om frokost-kaféens rolle i, og andre mulige tiltak for, å bygge sterkere fellesskap rundt ungdommer i Trondheim
- Rapport nr. 6/2022 - Trøndermodellen spisset toppidrett - Utredning del 1: Kunnskapsgrunnlag
- Rapport nr. 7/2022 - Trøndermodellen spisset toppidrett - Utredning del 2: Veileder
- Rapport nr. 8/2023 - Førstelektorkvalifiseringen ved NTNU - Grunnlag for førstelektorkvalifisering, gjennomførte tilbud ved NTNU og anbefalinger for veien videre
- Rapport nr. 9/2024 - Innbyggernes modell i Trondheim kommune
- Rapport nr. 11/2024 - Inkluderende samfunnsbygging og gode liv for barn, unge og framtidige generasjoner i Trondheim
- Rapport nr. 12/2024 - Virtuelle praksisplasser VR/AR, videreføring og utprøving
Kontakt IPL
Ansatte
Om oss
kontakt@ipl.ntnu.no
73 59 19 50
48 04 88 26 kontorsjef Wenche S. King
Ledige stillinger
Besøksadresse:
Loholt alle 83-85
Paviljong A/B
Dragvoll campus
Postadresse:
NTNU,
Institutt for pedagogikk og livslang læring
Postboks 8900, Torgarden
7491 Trondheim
Studieveiledning:
Ta kontakt med studieveilederne ved instituttet