Emne - Masteroppgave i norskdidaktikk - MGLU5202
Masteroppgave i norskdidaktikk
Om
Om emnet
Faglig innhold
Dette emnet er fylt av sjølve masteroppgåva og eit oppgåverelevant individuelt pensum. Under rettleiing utformar og gjennomfører studenten eit forskingsprosjekt som blir dokumentert gjennom ei skriftleg oppgåve, masteroppgåva. Temaet for oppgåva blir avgjort av studenten sjølv i samråd med rettleiar og vil derfor variere frå student til student.
Læringsutbytte
Kunnskap
Studenten
- har avansert, spesialisert kunnskap innanfor eit avgrensa område i norskdidaktikk
- har inngåande kunnskap om sentrale fagdidaktiske utfordringar med utgangspunkt i fagområdets forsking, historie, tradisjonar, eigenart og plass i samfunnet
- har inngåande kunnskap om utforming av eit relevant, norskdidaktisk forskingsprosjekt
- har inngåande kunnskap om kva som krevst av vitskaplege tekstar i norskdidaktikk
- har kunnskap om vitskaplege referansestandardar
Ferdigheiter
Studenten
- kan under rettleiing utforme og gjennomføre eit forskingsprosjekt i tråd med gjeldande forskingsetiske normer
- kan vurdere og diskutere relevant norskdidaktisk forsking på ein sjølvstendig måte
- kan sette seg inn i teori og forskingslitteratur som er relevant for å drive forsking innanfor eit avgrensa område i norskdidaktikk
- kan analysere og tolke empiri i lys av teori
- kan forhalde seg kritisk til ulike kunnskapskjelder
- kan referere til informasjonskjelder i samsvar med anerkjende standardar
Generell kompetanse
Studenten
- kan bruke fagkunnskapane sine til å designe forskingsprosjekt som svarar på relevante norskdidaktiske problemstillingar
- kan formidle sjølvstendig forskingsarbeid med bruk av norskdidaktikkens fagspråk
- kan kommunisere om problemstillingar, empiriske analysar og konklusjonar innanfor norskdidaktikkens fagområde til fagspesialistar og lærarar
- kan bruke erfaring frå eiga forsking til å innta ei leiande rolle i utviklinga av norsk som undervisingsfag i skulen
Læringsformer og aktiviteter
Eige arbeid med rettleiing individuelt og i gruppe.
Mer om vurdering
Masteroppgave
Masteroppgaven skrives normalt i monografiform. Oppgaven leveres individuelt eller som et fellesarbeid for to studenter. Hvis oppgaven leveres som fellesarbeid skal det vedlegges et dokument som beskriver den enkelte kandidats bidrag. Når masteroppgaven leveres som et fellesarbeid, gis det normalt en felles karakter på oppgaven. I sjeldne tilfeller kan det likevel være aktuelt å vurdere kandidatene ulikt.
Spesielle vilkår
Krever opptak til studieprogram:
Grunnskolelærerutdanning 1.-7. trinn (MGLU1-7) - enkelte retninger
Grunnskolelærerutdanning 5.-10. trinn (MGLU5-10) - enkelte retninger
Anbefalte forkunnskaper
Bestått 30 studiepoeng på masternivå i norskdidaktikk frå grunnskulelærarutdanninga sitt fjerde studieår eller tilsvarande.
Forkunnskapskrav
Bestått Norsk 1 og Norsk 2 (totalt 60 studiepoeng) eller tilsvarande.
Bestått FoU-oppgåve
Kursmateriell
Individuelt, sjølvvald pensum
Fagområder
- Lærer- og lektorutdanning
- Norsk (norrøn)
Kontaktinformasjon
Emneansvarlig/koordinator
Faglærere
Ansvarlig enhet
Eksamen
Eksamen
Ordinær eksamen - Høst 2025
Masteroppgave
Innlevering 25.11.2025 Tid Utlevering 09:00
Innlevering 09:00 Eksamenssystem Inspera Assessment
Ordinær eksamen - Vår 2026
Masteroppgave
Innlevering 22.05.2026 Tid Utlevering 09:00
Innlevering 09:00 Eksamenssystem Inspera Assessment