Navigasjon

  • Hopp til innhold
NTNU Hjemmeside NTNU Hjemmeside

Institutt for elektrisk energi

  • Studier
    • Studere på NTNU
    • Finn studieprogram
    • Søke opptak
    • Videreutdanning og deltid
    • Forkurs og oppfriskning
  • Studentliv
    • Student i Gjøvik
    • Student i Trondheim
    • Student i Ålesund
  • Forskning og innovasjon
    • Forskning
    • Innovasjon
    • Satsingsområder
    • Toppforskning
    • Ekspertlister
    • Ph.d.
  • Om NTNU
    • Fakulteter og institutter
    • Sentre
    • Bibliotek
    • Kart
    • Ledige stillinger
    • Arrangement
    • Nyheter
    • Kontakt oss
    • Om NTNU
  1. Institutt for elektrisk energi
  2. IEL Hjelp

Språkvelger

English

IEL Hjelp

×
  • Institutt for elektrisk energi
  • IEL Hjelp
    • Instituttet
    • Ledergruppe
    • HMS
    • HR
    • Forskning
    • Servicelab og verksted
    • PhD
    • Utdanning
    • Prosjekt
    • Økonomi

NTNUs strategi

NTNUs strategi

Instituttets strategiarbeid baserer seg på NTNUs hovedstrategi.

NTNUs strategi 2035 kan du lese her.

MENY

IEL Hjelp

Siden er under arbeid

 

Denne siden er ment som en hjelpeside for ansatte og studenter ved Institutt for elektrisk energi. Her vil vi besvare henvendelser og spørsmål vi i teknisk og administrativ gruppe oftest mottar. Målet er at du som ansatt i større grad skal kunne løse oppgaver selv, eller finne rett kontaktperson for hjelp. Vi vil lenke opp til relevante informasjonssider, og brukerveiledninger.

Hva kan du gjøre selv?

Hva kan du gjøre selv?

Denne siden er under arbeid

Kontakte NTNU Hjelp

Kontakte NTNU Hjelp

NTNU Hjelp er en selvhjelpsportal for deg som er ansatt, og gir en helhetlig og bedre support.

NTNU Hjelp

Du logger deg på NTNU Hjelp med ditt NTNU brukernavn og passord (Feide-pålogging).

Booke møterom

Booke møterom

Møterom

De fleste av våre møterom kan bestilles via kalenderen i Outlook. 

Hvert rom har sin egen kalender. Du "kaller inn" møterom og andre ressurser på samme måte som du inviterer kolleger til møtet. Ved å åpne møterommets kalender kan du se når det er ledig og opptatt.

Her kan du lese mer om hvordan du booker et møterom via kalenderen.

 

Gjester som ikke har tilgang til å booke selv, kan få hjelp av administrasjonen. 

 

Auditorium og undervisningsrom

Auditorier og undervisningsrom kan reserveres via Timeplanleggingssystemet TP.

Rombestilling

Bestille reiser og taxi

Bestille reiser og taxi

Reiser

Alle reiser skal forhåndsgodkjennes av instituttet. Sett deg inn i NTNUs retningslinjer for reise før du bestiller reisen. For å få tilbakebetalt utlegg ved godkjent reise, oppretter du en reiseregning i Selvbetjeningsprotalen.

Logg inn i Selvbetjeningsportalen

 

Bestill fly, tog, hotell og leiebil

Du må velge NTNUs avtalepartnere: Fly | Hotell | Leiebil  

Reiser bestiller du selv via Berg-Hansen. 

Logg inn og bestill

 

Bestill taxi

Godkjente reiser kan benytte vårt kundenummer. Meld inn behov via behovsskjemaet.

Har du lagt ut for en reise som skal belastes av instituttet, sender du reiseregning via Selvbetjeningsportalen eller DFØ-appen. Taxitreiser innad i Trondheim trenger ikke å forhåndsgodkjennes av instituttet.

 

Kredittkort

Alle ansatte med reise og utlegg for NTNU kan få et kredittkort for å kunne belaste sine jobbrelaterte utlegg på enkel måte og med fordeler.

Les mer om kredittkort for ansatte her.

 

Sende post og pakker

Sende post og pakker

Avsender pakker inn alt av post og pakker selv. 

 

Innenlands

Utgående brev legges i posthylle markert "Post ut" i gangen til administrasjonen i E3.

Pakker settes på postrom Elektro.

 

Utenlands

For frakt og transport av pakker til utland, benytter vi NBT som rammeleverandør.

NBT hjelper med etiketter, toll og valg av bud. NBT kontaktes på kundeservice@nbt.as.

Det må fylles ut et invoice-skjema for pakker til utland.

 

Les mer om post ved NTNU her.

Ta kontakt med Regine eller Silje hvis du har behov for hjelp.

Instituttskilt

Bilde av instituttets navneskilt
Foto: Kai T. Dragland

Brukerstøtte

NTNU Hjelp

NTNU Hjelp er hovedkontakt for spørsmål og problemer ved NTNU. 

NTNU Hjelp

Orakeltjenesten

For alle IT-relaterte problemer og spørsmål. Du når Orakel via NTNU Hjelp eller på telefon.

  (735) 91500  

NTNU – Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

  • For ansatte
  • |
  • For studenter
  • |
  • Innsida
  • |
  • Blackboard

Studere

  • Om studier
  • Studieprogram
  • Emner
  • Videreutdanning
  • Karriere

Aktuelt

  • Nyheter
  • Arrangement
  • Jobbe ved NTNU

Om NTNU

  • Om NTNU
  • Bibliotek
  • Strategi
  • Forskning
  • Satsingsområder
  • Innovasjon
  • Organisasjonskart
  • Utdanningskvalitet

Kontakt

  • Kontakt oss
  • Finn ansatte
  • Spør en ekspert
  • Pressekontakter
  • Kart

NTNU i tre byer

  • NTNU i Gjøvik
  • NTNU i Trondheim
  • NTNU i Ålesund

Om nettstedet

  • Bruk av informasjonskapsler
  • Tilgjengelighetserklæring
  • Personvern
  • Ansvarlig redaktør
Facebook Instagram Linkedin Snapchat Tiktok Youtube
Logg inn
NTNU logo