course-details-portlet

PSY6012 - Skap rom for dialog - med deg selv og andre

Om emnet

Vurderingsordning

Vurderingsordning: Semesteroppgave/essay
Karakter: Bestått/ Ikke bestått

Vurdering Vekting Varighet Delkarakter Hjelpemidler
Semesteroppgave/essay 100/100

Faglig innhold

Kurset handler om korleis ein skapar rom for dialog, både med seg sjølv og med andre. Ved å få innsikt i begrep og praksis som kan fremma sjølvrefleksjon vil ein stå stødigare for å få til eit god liv og gode relasjonar. Fokus er både på korleis ein kan ta ansvar for si eig utvikling, gjennom å bli meir oppmerksam på måten ein forheld seg til seg sjølv og andre, i livet og arbeidslivet. Det vil bli lagt opp til refleksjonar om kva sjølvutvikling vil sei, på tvers, i livs- og arbeidsroller, og på langs, i livsløpet. Vidare vil det vera fokus på endring, både i oss og i vår omgivnader, samt korleis vi som menneske må forholda oss til både vår styrke og sårbarhet.

Læringsutbytte

Etter fullført kurs skal deltakarane ha:

Kunnskaper

  • Innblikk i teoriar av relevans for dialog med seg sjølv om andre.
  • Innblikk i relevante teoriar og begrep for sjølvrefleksjon og sjølverkjennelse.

Ferdigheter

  • Kunna bidra til eigen og andre si sjølvutvikling på tvers, i ulike livs- og arbeidsroller
  • Kunna bidra til eigen og andre si sjølvutvikling på langs, i ulike livsfasar og i livsløpet
  • Kunna reflektera om ein kan forholda seg til endring, både indre og ytre, med sine styrker og med sin sårbarheit

Generell kompetanse

Begrep og analytiske redskaper for å kunna reflektera over og bidra til å skapa god dialog, med seg sjølv og andre, og dermed bidra til bedre helse, liv, livsglede og relasjonar.

Læringsformer og aktiviteter

Emnet består av en 2-timers nettsamling og en 5-dagers samling i Trondheim.

Obligatoriske aktiviteter

  • Deltakelse på samlinger

Mer om vurdering

Kurset avsluttes med ei semesteroppgåve/essay på ca. 10-12 sider. Tema og problemstillingar må være knytta til det overordna tema for kurset og bestemmes i samarbeid med kursleiarane.Oppgåva kan være teoretisk eller ein (teoretisk basert) refleksjon over praksis.

Spesielle vilkår

Krever opptak til studieprogram:
Etter- og videreutdanning ved Institutt for psykologi (IPSEVU)
Psykologi (BPSY)

Forkunnskapskrav

Generell studiekompetanse

Kursmateriell

Hagen, Ingunn (2018): Lykkeverktøy for fagfolk som jobbar med menneske. Oslo: Cappelen Damm.

Jung, Carl Gustav.; Chodorow, Joan (1997) Jung on Active Imagination. Pocket eller heftet utgave. 1997.

Artikler om sentrale yogafilosofiske og teoretiske begrep, samt sentrale begrep fra jungiansk psykoanalyse.

Flere sider om emnet

Ingen

Fakta om emnet

Versjon: 1
Studiepoeng:  15.0 SP
Studienivå: Videreutdanning lavere grad

Undervisning

Termin nr.: 1
Undervises:  HØST 2023

Termin nr.: 1
Undervises:  VÅR 2024

Undervisningsspråk: Norsk

Sted: Trondheim

Fagområde(r)
  • Psykologi
Kontaktinformasjon
Emneansvarlig/koordinator:

Ansvarlig enhet
Institutt for psykologi

Administrativ enhet
Prorektor for utdanning

Eksamensinfo

Vurderingsordning: Semesteroppgave/essay

Termin Statuskode Vurdering Vekting Hjelpemidler Dato Tid Eksamens- system Rom *
Høst ORD Semesteroppgave/essay 100/100
Rom Bygning Antall kandidater
Vår ORD Semesteroppgave/essay 100/100
Rom Bygning Antall kandidater
  • * Skriftlig eksamen plasseres på rom 3 dager før eksamensdato. Hvis mer enn ett rom er oppgitt, finner du ditt rom på Studentweb.
Eksamensinfo

For mer info om oppmelding til og gjennomføring av eksamen, se "Innsida - Eksamen"

Mer om eksamen ved NTNU