course-details-portlet

TS501518

Risiko-, problem- og krisekommunikasjon

Studiepoeng 7,5
Nivå Høyere grads nivå
Undervisningsstart Høst 2025
Varighet 1 semester
Undervisningsspråk Norsk
Sted Ålesund
Vurderingsordning Rapport

Om

Om emnet

Faglig innhold

Hovudtema: Risiko-, problem- (issue) og krisekommunikasjon, risikosamfunnet, strategisk planlegging og strategisk kommunikasjon, samfunnsansvar, profesjonsetiske og strukturelle utfordringar

Læringsutbytte

Kunnskap:

Har avansert kunnskap om risiko-, problemer- og krisekommunikasjon

Ha kunnskap om risikosamfunnet Ha omfattande kunnskap om risiko- og beredskapsarbeid

Ha kunnskap om strategisk kommunikasjon

Ha innsikt i organisasjonar sitt forhold til media og kommunikasjon

Kan analysere faglege problem med bakgrunn i kriseleiing, og er på grunnlag av historie, tradisjon, særpreg og plassering i samfunnet for det faglige problemfeltet

Ferdigheiter:

Kan analysere og handtere faglege grunngjevingar og argument for risiko-, problem- og krisekommunikasjon

Kan analysere eksisterande teoriar, metodar og tolkningar innan risiko-, problem- og krisekommunikasjon

Kan arbeide sjølvstendig med praktiske og teoretiske problemer med relevante metodar for forsking og fagleg utviklingsarbeid

Kan gjennomføre eit uavhengig, avgrensa forsknings- eller utviklingsprosjekt under rettleiing og i samsvar med gjeldande standardar for forskingsetikk

Generell kompetanse:

Kan analysere relevante faglege og forskningsetiske problemer

Kan nytte sin kunnskap og sine ferdigheiter på nye områder for å utføre avanserte oppgåver og prosjekt

Kan nytte perspektiv frå teorien om risikosamfunnet i konkrete dømer

Kan nytte sentrale omgrep innan risiko-, problem- og krisekommunikasjon

Kan arbeide med omfattande, faglege problemstillingar og analyser innan risiko-, problem- og krisekommunikasjon, både med spesialister og publikum

Kan bidra til nyskaping innan risiko-, problem- og krisekommunikasjon

Har kunnskap til å leie og utvikle samansette organisasjonar i risiko-, problem- og krisesituasjonar

Har kunnskap til å kommunisere internt (tilsette, leiing osv.) og eksternt (ålmenta, underleverandørar, kundar, myndigheiter, eigarar, osv.) frå ein organisasjon før, under og etter ei krise.

Læringsformer og aktiviteter

Førelesingar, indivuduelt arbeid og gruppearbeid, studentpresentasjon, og gjennomgang av eit breitt utval dømer for å sikre ei grundig forståing for korleis teoriane kan nyttast i arbeid med realistiske situasjonar

Obligatoriske aktiviteter

  • Oblig

Mer om vurdering

Individuell rapport.

Karakterskala: A-F

Rapporten leveres digitalt i INSPERA som en pdf-fil. Studenten skal skrive ein rapport, gjerne med eit fritt valt døme frå arbeidslivet, ein fritt valt (og akseptert) operasjon eller organisasjon på om lag 10-15 sider. Kvar student må presentere 1-2 øvingar. 80% av tida vert sett av til gruppeøvingar. Det vert tilbode kontinuasjonseksamen til studenter som ikkje står på eksamen eller har et lovlig, dokumentert fravær. Obligatorisk virksomhet fra forrige semester kan godkjennes av instituttet.

Studenten må ha 80 % oppmøte i kurset for å kunne avlegge eksamen. Spesielle tilfeller vurderes individuelt ved å sende søknad til Studieprogramleder.

Ny- og utsatt eksamen arrangeres påfølgende semester.

Spesielle vilkår

Krever opptak til studieprogram:
Operativ maritim ledelse (830MDO)
Operativ maritim ledelse (MLAKMO)

Fagområder

  • Organisasjon og ledelse

Kontaktinformasjon

Eksamen

Eksamen

Vurderingsordning: Rapport
Karakter: Bokstavkarakterer

Ordinær eksamen - Høst 2025

Rapport
Vekting 100/100 Dato Innlevering 12.12.2025 Tid Innlevering 12:00 Eksamenssystem Inspera Assessment

Utsatt eksamen - Vår 2026

Rapport
Vekting 100/100 Eksamenssystem Inspera Assessment