Navigasjon

  • Hopp til innhold
NTNU Hjemmeside NTNU Hjemmeside

ntnu.no

  • Studier
    • Studere på NTNU
    • Finn studieprogram
    • Søke opptak
    • Videreutdanning og deltid
    • Forkurs og oppfriskning
  • Studentliv
    • Student i Gjøvik
    • Student i Trondheim
    • Student i Ålesund
  • Forskning og innovasjon
    • Forskning
    • Innovasjon
    • Satsingsområder
    • Toppforskning
    • Ekspertlister
    • Ph.d.
  • Om NTNU
    • Fakulteter og institutter
    • Sentre
    • Bibliotek
    • Kart
    • Ledige stillinger
    • Arrangement
    • Nyheter
    • Kontakt oss
    • Om NTNU
  1. Ansatte

Språkvelger

English

Kristine Rensvik Viddal

Last ned pressefoto
Last ned pressefoto
Foto:

Kristine Rensvik Viddal

Førsteamanuensis
Institutt for psykologi
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap

kristine.viddal@ntnu.no
Phone/Whatsapp(+47)92268814 Bygg 12, 12-515A, Dragvoll, Edvard Bulls veg 1
"Tidlig trygg i Trondheim" Nasjonale retningslinjer for helse- og sosialfagutdanningene (RETHOS)
Om Forskning Publikasjoner Undervisning Formidling

Om

Cand. Psychol. og PhD. fra NTNU. Førsteamanuensis i utviklingspsykologi. 

Undervisning og forskning

Undervisning og forskning innenfor utviklingspsykologi og utviklingspsykopatologi, og med et særlig fokus på betydningen av nære relasjoner for utvikling og tilpasning. 

Medlem i The Human Development Research Centre, NTNU som driver den pågående forskningssstudien Tidlig trygg i Trondheim (TtiT) av barns psykososiale utvikling og fremvekst av psykiske lidelser.

Medlem av Child & Adolescent Research Group (CARG) og det internasjonale nettverket tilknyttet Europas første komparative cohort studie av barn og unges wellbeing: Growing Up in Digital Europe (GUIDE)(se også GUIDEPREP)

Er også interessert i klinisk psykologi og har relativt bred erfaring som psykolog (individualterapi med alle aldersgrupper, par- og familieterapi, mekling og gruppeveiledning). 

Verv/oppdrag

Oppnevnt av Kunnskapsdepartmentet som leder av RETHOS' programgruppe for psykologutdanningen frem til 2026 www.regjeringen.no/Rethos, og som medlem i RETHOS' programgruppe for psykologutdanningen 2018-2022. 

Nestleder ved Institutt for psykologi med ansvar for utdanningsområdet 2018-2021. 

Leder av sakkyndig komité for NOKUTs evaluering av implementering av RETHOS for studieprogrammene i psykologi 2021-2022. 

Programsensor for Det psykologiske fakultet, Universitetet i Bergen, 2021. 

Kompetanseord

  • Attachment Relationships
  • Child and Adolescent Development
  • Developmental Psychology
  • Developmental Psychopathology
  • Internalizing Disorders
  • Longitudinal Research
  • Temperament and Personality

Forskning

The Trondheim Early Secure Study

The Trondheim Early Secure Study (TESS) – A study of mental health, psychosocial development and health behaviour from preschool to adolescence

GUIDE

GUIDEPREP

Publikasjoner

  • Kronologisk
  • Etter kategori
  • Se alle publikasjoner i Cristin

2024

  • Morken, Ida Sund; Wichstrøm, Lars; Steinsbekk, Silje; Viddal, Kristine Rensvik. (2024) Depression and Personality Traits Across Adolescence—Within-Person Analyses of a Birth Cohort. Research on Child and Adolescent Psychopathology
    Vitenskapelig artikkel

2023

  • Morken, Ida Sund; Viddal, Kristine Rensvik; von Soest, Tilmann Martin; Wichstrøm, Lars. (2023) Explaining the Female Preponderance in Adolescent Depression—A Four-Wave Cohort Study. Research on Child and Adolescent Psychopathology
    Vitenskapelig artikkel
  • Morken, Ida Sund; Viddal, Kristine Rensvik; von Soest, Tilmann; Wichstrøm, Lars. (2023) Kjønnsforskjell i depresjon. Tidsskrift for Norsk psykologforening (Psykologtidsskriftet)
    Sammendrag/abstract

2021

  • Morken, Ida Sund; Viddal, Kristine Rensvik; Ranum, Bror; Wichstrøm, Lars. (2021) Depressive arr. Tidsskrift for Norsk psykologforening (Psykologtidsskriftet)
    Populærvitenskapelig artikkel

2020

  • Gabriel, Ute Barbara; Viddal, Kristine Rensvik. (2020) Instituttleders hjørne. PT (Psykologisk Tidsskrift)
    Leder
  • Morken, Ida Sund; Viddal, Kristine Rensvik; Ranum, Bror; Wichstrøm, Lars. (2020) Depression from preschool to adolescence – five faces of stability. Journal of Child Psychology and Psychiatry
    Vitenskapelig artikkel
  • Cortes-Garcia, Laura; Viddal, Kristine Rensvik; Wichstrøm, Lars; Senra, Carmen. (2020) Mediating role of depressive symptoms linking insecure attachment and disordered eating in adolescents: A multiwave longitudinal study. Development and Psychopathology
    Vitenskapelig artikkel

2019

  • Viddal, Kristine Rensvik. (2019) Instituttleders hjørne. PT (Psykologisk Tidsskrift)
    Leder
  • Åbø, Regine; Viddal, Kristine Rensvik; Ness, Ottar; Langvik, Eva . (2019) «Jeg føler meg som en utvidet organisme» – unge voksnes opplevelse av parforholdet som mulighet og begrensning. Scandinavian Psychologist
    Vitenskapelig artikkel
  • Cortes-Garcia, Laura; Wichstrøm, Lars; Viddal, Kristine Rensvik; Senra, Carmen. (2019) Prospective Bidirectional Associations between Attachment and Depressive Symptoms from Middle Childhood to Adolescence. Journal of Youth and Adolescence
    Vitenskapelig artikkel

2018

  • Viddal, Kristine Rensvik. (2018) Becoming Secure ATTACHMENT RELATIONSHIPS ACROSS PRESCHOOL TO SCHOOL AGE: Continuity, Self-Regulation, and Quantity of Childcare . NTNU
    Doktorgradsavhandling

2017

  • Viddal, Kristine Rensvik; Berg-Nielsen, Turid Suzanne; Belsky, Jay; Wichstrøm, Lars. (2017) Change in Attachment Predicts Change in Emotion Regulation — Particularly among 5-HTTLPR Short-Allele Homozygotes. Developmental Psychology
    Vitenskapelig artikkel
  • Wichstrøm, Lars; Penelo, Eva; Viddal, Kristine Rensvik; de la Osa, Nuria; Ezpeleta, Lourdes. (2017) Explaining the relationship between temperament and symptoms of psychiatric disorders from preschool to middle childhood: hybrid fixed and random effects models of Norwegian and Spanish children. Journal of Child Psychology and Psychiatry
    Vitenskapelig artikkel

2015

  • Viddal, Kristine Rensvik; Berg-Nielsen, Turid Suzanne; Wan, Ming Wai; Green, Jonathan; Hygen, Beate Wold; Wichstrøm, Lars. (2015) Secure attachment promotes the development of effortful control in boys. Attachment & Human Development
    Vitenskapelig artikkel

Tidsskriftspublikasjoner

  • Morken, Ida Sund; Wichstrøm, Lars; Steinsbekk, Silje; Viddal, Kristine Rensvik. (2024) Depression and Personality Traits Across Adolescence—Within-Person Analyses of a Birth Cohort. Research on Child and Adolescent Psychopathology
    Vitenskapelig artikkel
  • Morken, Ida Sund; Viddal, Kristine Rensvik; von Soest, Tilmann Martin; Wichstrøm, Lars. (2023) Explaining the Female Preponderance in Adolescent Depression—A Four-Wave Cohort Study. Research on Child and Adolescent Psychopathology
    Vitenskapelig artikkel
  • Morken, Ida Sund; Viddal, Kristine Rensvik; von Soest, Tilmann; Wichstrøm, Lars. (2023) Kjønnsforskjell i depresjon. Tidsskrift for Norsk psykologforening (Psykologtidsskriftet)
    Sammendrag/abstract
  • Morken, Ida Sund; Viddal, Kristine Rensvik; Ranum, Bror; Wichstrøm, Lars. (2021) Depressive arr. Tidsskrift for Norsk psykologforening (Psykologtidsskriftet)
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Gabriel, Ute Barbara; Viddal, Kristine Rensvik. (2020) Instituttleders hjørne. PT (Psykologisk Tidsskrift)
    Leder
  • Morken, Ida Sund; Viddal, Kristine Rensvik; Ranum, Bror; Wichstrøm, Lars. (2020) Depression from preschool to adolescence – five faces of stability. Journal of Child Psychology and Psychiatry
    Vitenskapelig artikkel
  • Cortes-Garcia, Laura; Viddal, Kristine Rensvik; Wichstrøm, Lars; Senra, Carmen. (2020) Mediating role of depressive symptoms linking insecure attachment and disordered eating in adolescents: A multiwave longitudinal study. Development and Psychopathology
    Vitenskapelig artikkel
  • Viddal, Kristine Rensvik. (2019) Instituttleders hjørne. PT (Psykologisk Tidsskrift)
    Leder
  • Åbø, Regine; Viddal, Kristine Rensvik; Ness, Ottar; Langvik, Eva . (2019) «Jeg føler meg som en utvidet organisme» – unge voksnes opplevelse av parforholdet som mulighet og begrensning. Scandinavian Psychologist
    Vitenskapelig artikkel
  • Cortes-Garcia, Laura; Wichstrøm, Lars; Viddal, Kristine Rensvik; Senra, Carmen. (2019) Prospective Bidirectional Associations between Attachment and Depressive Symptoms from Middle Childhood to Adolescence. Journal of Youth and Adolescence
    Vitenskapelig artikkel
  • Viddal, Kristine Rensvik; Berg-Nielsen, Turid Suzanne; Belsky, Jay; Wichstrøm, Lars. (2017) Change in Attachment Predicts Change in Emotion Regulation — Particularly among 5-HTTLPR Short-Allele Homozygotes. Developmental Psychology
    Vitenskapelig artikkel
  • Wichstrøm, Lars; Penelo, Eva; Viddal, Kristine Rensvik; de la Osa, Nuria; Ezpeleta, Lourdes. (2017) Explaining the relationship between temperament and symptoms of psychiatric disorders from preschool to middle childhood: hybrid fixed and random effects models of Norwegian and Spanish children. Journal of Child Psychology and Psychiatry
    Vitenskapelig artikkel
  • Viddal, Kristine Rensvik; Berg-Nielsen, Turid Suzanne; Wan, Ming Wai; Green, Jonathan; Hygen, Beate Wold; Wichstrøm, Lars. (2015) Secure attachment promotes the development of effortful control in boys. Attachment & Human Development
    Vitenskapelig artikkel

Rapport

  • Viddal, Kristine Rensvik. (2018) Becoming Secure ATTACHMENT RELATIONSHIPS ACROSS PRESCHOOL TO SCHOOL AGE: Continuity, Self-Regulation, and Quantity of Childcare . NTNU
    Doktorgradsavhandling

Undervisning

Emner

  • PSYK4420 - Developmental Psychology and Developmental Pathology - Theory, Empiri and Use

Tidligere undervisning/koordinering ved NTNU (2013-2022)

Institutt for psykologi: PSY1015/PSYPRO4115 (Utviklingspsykologi 1); PSYPRO4315/PSY2015 (Utviklingspsykologi 2), PSYPRO4201/2/3/4 (Klinisk Praktikum I-IV), PSYPRO4700 (Hovedoppgave), PSY3110 (Læring, atferd og omgivelser), PSY3113 (Spesialisering-Læring, atferd og omgivelser), PSY3914 (Masteroppgave-Læring, hjerne, atferd og omgivelser), PSY2020 (Psykologiske perspektiver på læring og ferdighetsutvikling), PSY2900 (Bacheloroppgave i psykologi), PSY2903 (Bacheloroppgave i psykologi-Prosjekter innenfor utviklingspsykologi).

Institutt for pedagogikk: PED1002 (Pedagogisk psykologi og utviklingspsykologi)

Institutt for psykisk helse: MDV6201 (Barn og unges psykiske helse)

Institutt for sosialt arbeid/HiST: foredrag/undervisning for barnevern og sosionom-utdanningene

Veiledning

PhD-kandidater

I. N. Myhr (oppstart 2024): Relationship Quality and Psychiatric Disorders from Childhood to Emerging Adulthood (bi-veileder)

I. S. Morken (2019-2023): Depression from Preschool to Adolescence – Stability, Personality, and Gender (hovedveileder)

Involvering i hovedoppgaver (CPSY/CPSYR) og masteroppgaver (MPSY) 

Sammenhengen mellom barns psykiske helse og deres persepsjon på konflikt i hjemmet, Ødegård (2024-->)

En kvalitativ studie av SFO-ansattes beskrivelser av barns lek (arbeidstittel), Strøm og Værnes (2024-->) 

Barns tilknytning i lys av foreldres personlighets-forstyrrelsestrekk (arbeidstittel), Hauan og Storholt (2024-->)

Teacher-Child Conflict in Preschool Predicts Social Exclusion in First Grade, Kimerud (2023/24).

Examining Reciprocal Relations Between Self-Concept and Social Exclusion in Early Adolescence – a Within-Person Approach, Trømborg (2022). 

Family Functioning and the Development of Self-esteem in the Transition to Adolescence, Lillehaug (2022).

Self-compassion and CPTSD: A cohort study of Self-compassion in treatment, Mclees & Tøfte (2021). 

Family Functioning and Friendship Quality in Early Adolescence: A Bidirectional Relation? Barstad og Ruud (2022).

Parental Stress and Symptoms of Mental Disorders in Children - Reciprocal Relations From Preschool to Adolescence,
Gullhagen & Torgersen (2020).

"Visst du ikkje klarar det, så er du ikkje god nok mor"--Ein kvalitativ studie av førstegangsmødre si oppleving av ytre forventingar, G. Egeland (2020). 

Reciprocal Associations Between Psychiatric Symptoms and Relationship Quality –The Role of Relationships Beyond the Family in Middle Childhood, Myhr Petersen (2019).

Parterapi i lys av et kulturpsykologisk perspektiv, Clament (2019).

Depressive Symptoms predict Less Secure Attachment--A Bidirectional Investigation of Attachment and Internalizing Symptoms in Middle Childhood, Aasland Johannessen (2019).

Anxiety in early middle childhood – A prospective study of predictors, Trangen (2018). 

Utvidelse av selvet» - En kvalitativ studie av unge voksnes romantiske relasjoner i 2017, Åbø (2017). 

Social skills as a contributor for depressive symptoms in young school-aged children: a prospective study, Haugland (2015).

Bacheloroppgaver i psykologi

The Effect of Relative Age on Symptoms and Diagnoses of ADHD in a Norwegian Community Sample (2017). 

The significance of disorganized attachment in children´s development of cooperation skills (2017). 

Prediktorer for utvikling av somatiske plager fra førskole- til skolealder (2017). 

Betydningen av lærer-elev relasjonen for utvikling av symptomer på ADHD og ODD i tidlig barndom: En gjensidig sammenheng? (2017)

Betydningen av omsorgsgivers karakteristika for utviklingen av barns sosiale kompetanse. – En longitudinell studie fra barnehage – til skolealder (2017). 

Mobbing i barnehagen svekker utviklingen av samarbeidsevner fra barnehage- til skolealder ? (2017)

Er det en gjensidig sammenheng mellom barns utvikling av emosjonsforståelse og ADHD- symptomer fra barnehage-til skolealder? (2017)

Betydningen av foreldrestress for barns evne til emosjonsregulering (2017). 

Betydning av desorganisert tilknytning og barns selvreguleringsevne for utvikling av internaliserende vansker hos barn (2017).

Barns søvnproblemer og depresjon i lys av sosioøkonomisk kontekst (2017). 

Parental Stress and Children’s Development of Anxiety and Depression in Early Childhood (2016). 

The Relationship Between Temperament Dimensions and Social Skills in Preschoolers (2016).

Desorganisert tilknytning hemmer gutters utvikling av samarbeidsevner (2016). 

Betydningen av omsorgsgivers personlighetsfortyrrelsestrekk og samspillsferdigheter for utviklingen av barns angst. - En longitudinell studie fra barnehage- til skolealder (2016). 

Foreldres emosjonelle tilgjengelighet som beskyttelsesfaktor for sjenerte barn i utviklingen av internaliserende vansker fra fire til seks år  (2016). 

Betydningen av relasjonen mellom barn og voksen i barnehagen for utviklingen av eksternaliserende vansker hos gutter (2016).

Reciprocal relations between depressive symptoms in parents and their children.---A longitudinal study across preschool to school age (2016). 

Betydningen av et dårlig familieklima for utvikling av ADHD-symptomer fra førskole- til barneskolealder (2016). 

Betydningen av barnets bidrag til utviklingen av trygg tilknytning—en longitudinell studie fra barnehagealder til skolealder (2016).

Betydningen av foreldres emosjonelle tilgjengelighet for utvikling av aggressiv atferd hos barn (2016). 

Betydningen av sjenanse for utvikling av sosial angst i tidlig barndom (2016). 

Emosjonsforståelse: betydningen av verbale og nonverbale evner (2015).

The relation between interpersonal conflict resolution strategies and the ability to regulate emotions among school-aged children (2015).

Parental Stress and Children’s Development of Anxiety and Depression in Early Childhood (2015).

Antenatal Stress Predicts Symptoms of Separation Anxiety Disorder in Early Childhood (2015).

Betydningen av sjenanse for utvikling av sosial angst i tidlig barndom (2015).

Betydningen av familiefungering for utvikling av sosial kompetanse i tidlig barndom (2015).

Betydningen av symptomer på ADHD i førskolealder for prediksjon av symptomer på GAD (2015). 

The role of effortful control in the development of disorganized attachment (2015).

The student-teacher relationship and children’s development of internalizing behavior (2015).

Preschoolers With Low Inhibitory Control: at Risk for Developing Generalized Anxiety Disorder? (2015)

 

Formidling

2023

  • Vitenskapelig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik. (2023) The Trondheim Early Secure Study - A Prospective Community Study of Psychosocial Development and Mental Health from Preschool to Adolescence. Università degli studi della Campania Luigi Vanvitelli Invited talk to the scientific staff at Dept. of Psych., Caserta , Caserta 2023-06-14 - 2023-06-14
  • Vitenskapelig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik. (2023) The Trondheim Early Secure Study: A Prospective Community Study of Psychosocial Development and Mental Health from Preschool to Adolescence. Sapienza Università di Roma Invited talk to scientific staff at Dipart. di Psicologia Dinamica, Clinica e Salute , Roma 2023-03-13 - 2023-03-13
  • Faglig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik. (2023) The Importance of Temperament. Sapienza Università di Roma, Psicologia Dinamica e Clinica Invitert forelesning , Roma 2023-03-27 - 2023-03-27

2021

  • Intervju
    Viddal, Kristine Rensvik. (2021) Ønsker mer kunnskap fra barn og mer undervisning om barnerettigheter - . Universitetsavisa.no Universitetsavisa.no [Internett] 2021-11-11
  • Intervju
    Morken, Ida Sund; Viddal, Kristine Rensvik; Ranum, Bror; Wichstrøm, Lars. (2021) Deprimerte barn har risiko for tilbakefall, men det finnes håp. . Gemini.no Gemini.no [Internett] 2021-11-10

2020

  • Intervju
    Viddal, Kristine Rensvik. (2020) Kjønnspoeng på psykologi ga ingen effekt ved NTNU. Universitetsavisa.no Universitetsavisa.no [Internett] 2020-08-31
  • Intervju
    Viddal, Kristine Rensvik. (2020) Psykologutdanningene skal bedre tilpasses jobb i kommunene. NAPHA.no NAPHA.no [Internett] 2020-01-17
  • Intervju
    Viddal, Kristine Rensvik. (2020) Vil fjerne kjønnspoeng https://underdusken.no/nyheter/vil-fjerne-kjonnspoeng/168848. Underdusken.no Underdusken.no [Internett] 2020-02-17
  • Intervju
    Viddal, Kristine Rensvik. (2020) 14 prosent uteksaminerte psykologer er menn. Universitetsavisa.no Universitetsavisa.no [Internett] 2020-12-12
  • Intervju
    Viddal, Kristine Rensvik. (2020) Nye minstekrav til psykologer https://www.nrk.no/norge/nye-retningslinjer-for-helsespesialister-1.14857307 . NRK Nyheter NRK Nyheter [Radio] 2020-01-13
  • Intervju
    Viddal, Kristine Rensvik. (2020) Færre menn blir psykologer https://underdusken.no/faerre-menn-blir-psykologer/278272 . Underdusken.no Underdusken.no [Internett] 2020-09-03

2019

  • Intervju
    Viddal, Kristine Rensvik. (2019) NTNU vil kvotere inn mannlige psykologistudenter. Universitetsavisa.no Universitetsavisa.no [Internett] 2019-09-29
  • Intervju
    Åbø, Regine; Viddal, Kristine Rensvik; Ness, Ottar; Langvik, Eva . (2019) Hva kjennetegner ung kjærlighet?. Psykologisk.no Psykologisk.no [Internett] 2019-03-14
  • Faglig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik. (2019) Om forskningsstudien "Tidlig Trygg i Trondheim" - Forskningsformidling til BuP poliklinikk Orkdal, St. Olavs. . BuO, St. Olavs Internt fagseminar , Orkdal 2019-01-28 - 2019-01-28

2018

  • Faglig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik. (2018) "Tidlig Trygg i Trondheim" Forskningsformidling til St.Olavs: Trondsletten habiliteringssenter . Trondsletten, St. Olavs Internt faglig forum ved St Olavs , Trondsletten, St. Olavs 2018-10-15 - 2018-10-15
  • Vitenskapelig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik. (2018) Parent-child relationships in the preschool and early school years: Attachment and emotion socialization perspectives. IPS, NTNU Trial lecture , NTNU, Dragvoll 2018-06-18 - 2018-06-18

2017

  • Vitenskapelig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik; Bruheim, Ida; Karlsen, Håvard Rudi; Reinfjell, Trude; Wichstrøm, Lars. (2017) Parental Stress and Children’s Development of Anxiety and Depression in Early Childhood. Society for Research in Child Development (SRCD) Society for Research in Child Development (SRCD) Biennial Meeting 2017 , Austin, Texas 2017-04-06 - 2017-04-06

2016

  • Faglig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik. (2016) Sårbar eller formbar? . Psykologidagene og Psykologisk Fagutvalg Psykologidagene 2016 , Frimurerlogen, Trondheim 2016-03-07 - 2016-03-07
  • Intervju
    Viddal, Kristine Rensvik. (2016) Utfordrer stress-sårbarhetsmodellen. Facebook.com Facebook.com [Internett] 2016-03-10
  • Intervju
    Viddal, Kristine Rensvik. (2016) Utfordrer stress-sårbarhetsmodellen. www.napha.no www.napha.no [Internett] 2016-03-10

2015

  • Vitenskapelig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik. (2015) Utviklingspsykopatologi. Seminar for lærere som underviser i psykologi i S-Trøndelag fylke , Charlottenlund vidergående skole 2015-04-15 -

2014

  • Vitenskapelig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik. (2014) "Hvordan kan din kompetanse, forskningsmessig eller klinisk, komme til nytte i utdanning av barnevernspedagoger, sosionomer og vernepleiere ?” . Høgskulen i Sogn og Fjordane Prøveforelesning , Sogndal 2014-05-09 - 2014-05-09
  • Vitenskapelig foredrag
    Viddal, Kristine Rensvik. (2014) Temperament og tilknytning i et utviklingsperspektiv. IPS, NTNU Prøveforelesning , NTNU Dragvoll 2014-07-01 - 2014-07-01
  • Intervju
    Viddal, Kristine. (2014) Kan du ikke komme på sommeravslutningen?. Aftenposten.no Aftenposten.no [Avis] 2014-06-10
  • Intervju
    Viddal, Kristine. (2014) Barneoppdragelse: Kan du ikke komme på sommeravslutningen?. foreldre.no foreldre.no [Internett] 2014-06-11
  • Intervju
    Viddal, Kristine. (2014) Kan du ikke komme på sommeravslutningen?. www.adressa.no www.adressa.no [Avis] 2014-06-11

NTNU – Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

  • For ansatte
  • |
  • For studenter
  • |
  • Innsida
  • |
  • Blackboard

Studere

  • Om studier
  • Studieprogram
  • Emner
  • Videreutdanning
  • Karriere

Aktuelt

  • Nyheter
  • Arrangement
  • Jobbe ved NTNU

Om NTNU

  • Om NTNU
  • Bibliotek
  • Strategi
  • Forskning
  • Satsingsområder
  • Innovasjon
  • Organisasjonskart
  • Utdanningskvalitet

Kontakt

  • Kontakt oss
  • Finn ansatte
  • Spør en ekspert
  • Pressekontakter
  • Kart

NTNU i tre byer

  • NTNU i Gjøvik
  • NTNU i Trondheim
  • NTNU i Ålesund

Om nettstedet

  • Bruk av informasjonskapsler
  • Tilgjengelighetserklæring
  • Personvern
  • Ansvarlig redaktør
Facebook Instagram Linkedin Snapchat Tiktok Youtube
Logg inn
NTNU logo