Kristin Skjeldestad
Om
Arbeidsoppgaver:
- Karriere- og kompetanseutvikling for vitenskapelig ansatte
- Organisasjonsutvikling
Utdanning:
Master i kultur- og samfunnspsykologi (UiO)
Publikasjoner
2022
-
Hakel, Katja;
Skjeldestad, Kristin.
(2022)
Førstelektorkvalifisering ved NTNU - Grunnlag for førstelektorkvalifisering, gjennomførte tilbud ved NTNU og anbefalinger for veien videre.
2022.
Rapport
2021
-
Hakel, Katja;
Smith, Kari;
Skjeldestad, Kristin.
(2021)
Om du ikke har ph.d., er du ingenting i dette systemet.
Forskerforum.no.
Kronikk
-
Hakel, Katja;
Smith, Kari;
Skjeldestad, Kristin.
(2021)
Universitetene må satse på lektorene.
Forskerforum.
volum 53 (3).
Populærvitenskapelig artikkel
2020
-
Smith, Kari;
Hakel, Katja;
Skjeldestad, Kristin.
(2020)
Universitetslektorer- en neglisjert profesjonsgruppe.
UNIPED.
volum 43 (04).
Vitenskapelig artikkel
2013
-
Kale, Emine;
Skjeldestad, Kristin;
Finset, Arnstein.
(2013)
Emotional communication in medical consultations with native and non-native patients applying two different methodological approaches.
Patient Education and Counseling.
volum 92 (3).
Vitenskapelig artikkel
Tidsskriftspublikasjoner
-
Hakel, Katja;
Smith, Kari;
Skjeldestad, Kristin.
(2021)
Om du ikke har ph.d., er du ingenting i dette systemet.
Forskerforum.no.
Kronikk
-
Hakel, Katja;
Smith, Kari;
Skjeldestad, Kristin.
(2021)
Universitetene må satse på lektorene.
Forskerforum.
volum 53 (3).
Populærvitenskapelig artikkel
-
Smith, Kari;
Hakel, Katja;
Skjeldestad, Kristin.
(2020)
Universitetslektorer- en neglisjert profesjonsgruppe.
UNIPED.
volum 43 (04).
Vitenskapelig artikkel
-
Kale, Emine;
Skjeldestad, Kristin;
Finset, Arnstein.
(2013)
Emotional communication in medical consultations with native and non-native patients applying two different methodological approaches.
Patient Education and Counseling.
volum 92 (3).
Vitenskapelig artikkel
Rapport
-
Hakel, Katja;
Skjeldestad, Kristin.
(2022)
Førstelektorkvalifisering ved NTNU - Grunnlag for førstelektorkvalifisering, gjennomførte tilbud ved NTNU og anbefalinger for veien videre.
2022.
Rapport