Navigasjon

  • Hopp til innhold
NTNU Hjemmeside

ntnu.no

  • Studier
    • Studieprogram
    • Søk opptak
    • Forkurs og oppfriskning
    • Videreutdanning og deltid
    • Studere på NTNU
  • Studentliv
    • Student i Gjøvik
    • Student i Trondheim
    • Student i Ålesund
    • Derfor velger vi NTNU
  • Forskning og innovasjon
    • Forskning
    • Innovasjon
    • Satsingsområder
    • Toppforskning
    • Ekspertlister
    • Ph.d.
  • Om NTNU
    • Fakulteter og institutter
    • Sentre
    • Bibliotek
    • Kart
    • Ledige stillinger
    • Arrangement
    • Nyheter
    • Kontakt oss
    • Om NTNU
  1. Hjem
  2. Ansatte

Språkvelger

English

Knut Bjørkli Rolstad

Knut Bjørkli Rolstad

Universitetslektor
Institutt for fysikk

knut.bjorkli@ntnu.no
73559203 +4799444263 Realfagbygget, E3-155, Gløshaugen
Om Publikasjoner Undervisning Formidling

Om

CV

Rolstad er MSc i fysikk fra NTNU (2005), og underviser i matematikk og fysikk på ingeniørutdanningen.

Publikasjoner

  • Kronologisk
  • Etter kategori
  • Se alle publikasjoner i Cristin

2020

  • Andersen, Trine Højberg; Rolstad, Knut Bjørkli; Korpås, Guri Sivertsen. (2020) Designing good practices for teaching and managing multi-campus courses. ‘ENGAGING ENGINEERING EDUCATION’- SEFI 48TH ANNUAL CONFERENCE PROCEEDINGS.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

2015

  • Rolstad, Knut Bjørkli; Arnesen, Ketil. (2015) Kombinert summativ og formativ vurdering i matematikk. UNIPED. volum 38 (4).
    Vitenskapelig artikkel

2014

  • Rolstad, Knut Bjørkli. (2014) The impact on learning outcomes in mathematics of mobile-enhanced, combined formative and summative assessment. International Journal of Technology Enhanced Learning. volum 6 (4).
    Vitenskapelig artikkel

Tidsskriftspublikasjoner

  • Rolstad, Knut Bjørkli; Arnesen, Ketil. (2015) Kombinert summativ og formativ vurdering i matematikk. UNIPED. volum 38 (4).
    Vitenskapelig artikkel
  • Rolstad, Knut Bjørkli. (2014) The impact on learning outcomes in mathematics of mobile-enhanced, combined formative and summative assessment. International Journal of Technology Enhanced Learning. volum 6 (4).
    Vitenskapelig artikkel

Del av bok/rapport

  • Andersen, Trine Højberg; Rolstad, Knut Bjørkli; Korpås, Guri Sivertsen. (2020) Designing good practices for teaching and managing multi-campus courses. ‘ENGAGING ENGINEERING EDUCATION’- SEFI 48TH ANNUAL CONFERENCE PROCEEDINGS.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Undervisning

Emner

  • TFY4104 - Fysikk
  • IFYKJT1000 - Fysikk/kjemi
  • IFYT1001 - Fysikk
  • IFYKJT1001 - Fysikk/kjemi
  • IFYKJT1002 - Fysikk/elektrokjemi

Formidling

2020

  • Poster
    Andersen, Trine Højberg; Rolstad, Knut Bjørkli; Korpås, Guri Sivertsen. (2020) Designing good practices for teaching and managing multi-campus courses. The 48th SEFI Annual Conference . European Society for Engineering Education; Enshede, Nederlang. 2020-09-21 - 2020-12-24.
NTNU kunnsap for en bedre verden
Studere
  • Studieprogram
  • Emner
  • Videreutdanning og deltid
  • Jobbmuligheter
  • Karriereutvikling
  • Studentaktiviteter
  • Studentblogger
  • Hvorfor velge NTNU
Kontakt
  • Kontakt oss
  • Finn ansatte
  • Skolebesøk og messer
  • Spør en ekspert
  • For alumni
  • Pressekontakter
Oppdag NTNU
  • Arrangement
  • Jobbe ved NTNU
  • Bilder og video
  • Nyheter
  • Kart
  • NTNU i Gjøvik
  • NTNU i Trondheim
  • NTNU i Ålesund
Om NTNU
  • Strategi
  • Forskning
  • Satsingsområder
  • Innovasjon
  • Utdanningskvalitet
  • Organisasjonskart
  • Om NTNU
Tjenester
  • For ansatte
  • For studenter
  • Blackboard
  • Innsida

Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Bruk av informasjonskapsler
Tilgjengelighetserklæring
Personvern
Ansvarlig redaktør
Logg inn