Elisabeth Rønningen
Om
Elisabeth Rønningen er universitetslektor i pedagogikk ved Institutt for lærarutdanning (ILU). Ho er utdanna lektor med master i pedagogikk studieretning skuleutvikling, bachelor i matematikk og statistikk og årseining i kunst og handverk. Rønningen har tidlegare arbeidd i barne- og ungdomsskulen i Trondheim og Malvik kommune, vore forskingsassistent i gruppe for skule- og utdanningsforsking ved SINTEF, og har vore tilsett ved lærarutdanninga ved NTNU sidan 2009. Frå 2016 til 2021 var ho del av leiargruppa i fagseksjonen i pedagogikk ved ILU. Ho underviser i pedagogikk ved 5-årig lektorutdanning (5LU), er medlem i studiekvalitetsutvalet for profesjonsdelen av 5LU og sit i arbeidsgruppa for LÆR1000 for 5LU.
Forskingsarbeid
I forskingsgruppa InEdS arbeider Rønningen og kollegaer mellom anna med ein systematisk review av Bildung i utdanning. Rønningen er oppteken av spørsmål om lekser og undervisningspraksis og arbeider med ulike problemstillingar knytt til dette under paraplyen «Kva posisjon har lekser i utdanningssystemet?». Ho og kollegaer skreiv eit høyringssvar på Forslag til ny opplæringslov og endringar i friskolelova som gjaldt kap. 14.6.3 «Om skolen skal få mulighet til å pålegge elever å gjøre skolearbeid etter skoletid (lekser)».
Konferansebidrag
2022: Mapping Scholarships on Bildung - a general overview
2021: «What is homework?».
2015: «På tide å ta farvel med ein sosialt urettferdig praksis?»
Mediebidrag/referansar
2022: Er lekser nyttig og nødvendig? (Forskning.no, Gemini.no)
2022: Lærere som er imot leksefri har fortsatt den sterkeste og mest høylytte stemmen (Utdanningsnytt.no)
2021: Her skulle de gjerne fortsatt med leksefri (NRK.no)
Publikasjoner
2010
-
Buland, Trond Hallgeir;
Rønningen, Elisabeth.
(2010)
Evaluering av Ungdom i vekst.
2010.
Rapport
Rapport
-
Buland, Trond Hallgeir;
Rønningen, Elisabeth.
(2010)
Evaluering av Ungdom i vekst.
2010.
Rapport
Formidling
2023
-
Vitenskapelig foredragVeelo, Nicole Christine; Engen, Dagrun Astrid Aarø; Rønningen, Elisabeth; Tahirsylaj, Armend; Jensen, Magnus Rom; Solhaug, Solvor. (2023) Mapping Educational Research on Bildung - a Systematic Review. NERA Conference 2023 . Oslo Met; Oslo. 2023-03-15 - 2023-03-17.
2022
-
Vitenskapelig foredragRønningen, Elisabeth; Tahirsylaj, Armend. (2022) Mapping scholarship on Bildung - a general overview. Nordic Educational Research Association 2022 . University of Iceland; Reykjavik. 2022-06-01 - 2022-06-03.
-
Vitenskapelig foredragTahirsylaj, Armend; Rønningen, Elisabeth; Hoveid, Marit Honerød; Engen, Dagrun Astrid Aarø; Hoveid, Halvor; Veelo, Nicole Christine; Corral-Granados, Anabel; Jensen, Magnus Rom; Solhaug, Solvor. (2022) Educational research on Bildung - Bildung in and Curriculum. 9th Nordic Curriculum Theory Conference . Linnaeus University; Växjö. 2022-10-20.
2021
-
IntervjuFarstad Djupedal, Elise; Tagseth, Tuva; Rønningen, Elisabeth. (2021) Her skulle de gjerne fortsatt med leksefri. NRK [Internett]. 2021-06-05.
-
Vitenskapelig foredragRønningen, Elisabeth. (2021) What is homework?. NAFOL/HVL conference 2021 Diversity in Teacher Education Research . NAFOL / HVL; Bergen. 2021-11-09 - 2021-11-11.
-
Faglig foredragRønningen, Elisabeth; Holte, Kjersti E. Lien. (2021) Høringssvar fra Forskningsmiljø om lekser. Høyring Forslag til ny opplæringslov og endringar i friskolelova . Regjeringen.no; Trondheim/Halden. 2021-12-20 - 2021-12-20.
2015
-
Vitenskapelig foredragRønningen, Elisabeth. (2015) På tide å ta farvel med ein sosialt urettferdig praksis?. FoU i praksis. "Snipp, snapp, snute - danning er ute" - Utdanning 2015: skal alt kunne måles? . DMMH; Trondheim. 2015-04-15.