Navigasjon

  • Hopp til innhold
NTNU Hjemmeside

ntnu.no

  • Studier
    • Studieprogram
    • Søk opptak
    • Forkurs og oppfriskning
    • Videreutdanning og deltid
    • Studere på NTNU
  • Studentliv
    • Student i Gjøvik
    • Student i Trondheim
    • Student i Ålesund
    • Derfor velger vi NTNU
  • Forskning og innovasjon
    • Forskning
    • Innovasjon
    • Satsingsområder
    • Toppforskning
    • Ekspertlister
    • Ph.d.
  • Om NTNU
    • Fakulteter og institutter
    • Sentre
    • Bibliotek
    • Kart
    • Ledige stillinger
    • Arrangement
    • Nyheter
    • Kontakt oss
    • Om NTNU
  1. Hjem
  2. Ansatte

Språkvelger

English

Eli Munkebye

Eli Munkebye

Førsteamanuensis
Institutt for lærerutdanning

eli.munkebye@ntnu.no
98001022 Brygghuset, 4.004, Kalvskinnet
Publikasjoner Formidling

Publikasjoner

  • Kronologisk
  • Etter kategori
  • Se alle publikasjoner i Cristin

2022

  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2022) Solaris Naturfag 3-4. Aschehoug & Co. 2022. ISBN 9788203404412.
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2022) Solaris Naturfag 3-4 Lærerveiledning. Aschehoug & Co. 2022. ISBN 9788203410918.
    Fagbok
  • Munkebye, Eli. (2022) 8.6 Gaulosen som læringsarena. Naturvitenskapelige kvaliteter i Gaulosen, Trondheimsfjorden – en statusrapport.
    Vitenskapelig kapittel/artikkel
  • Munkebye, Eli; Gericke, Niklas. (2022) Primary School Teachers’ Understanding of Critical Thinking in the Context of Education for Sustainable Development. Critical Thinking in Biology and Environmental Education: Facing Challenges in a Post-truth World (Contributions from Biology Education Research).
    Vitenskapelig kapittel/artikkel
  • Scheie, Eldri; Berglund, Teresa; Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved; Gericke, Niklas. (2022) Læreplananalyse av kritisk tenking og bærekraftig utvikling i norsk og svensk læreplan. Acta Didactica Norden (ADNO). volum 16 (2).
    Vitenskapelig artikkel
  • Skalstad, Ingunn; Munkebye, Eli. (2022) How to support young children's interest development during exploratory natural science activities in outdoor environments. Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies. volum 114.
    Vitenskapelig artikkel

2021

  • Skalstad, Ingunn; Munkebye, Eli. (2021) Young children’s questions about science topics when situated in a natural outdoor environment: a qualitative study from kindergarten and primary school. International Journal of Science Education. volum 43 (7).
    Vitenskapelig artikkel

2020

  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2020) Solaris Naturfag 1-2. Aschehoug & Co. 2020. ISBN 9788203407000.
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2020) Solaris Naturfag 1-2. Aschehoug & Co. 2020. ISBN 978-82-03-40440-5.
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Skage, Kristin; Munkebye, Eli. (2020) Solaris Naturfag 1-2 Lærerveiledning. 2020. ISBN 9788203318610.
    Lærebok
  • Munkebye, Eli; Scheie, Eldri; Gabrielsen, Anja; Jordet, Arne N. Nikolaisen; Misund, Stig; Nergård, Tone; Øyehaug, Anne Bergliot. (2020) Interdisciplinary primary school curriculum units for sustainable development. Environmental Education Research. volum 26 (6).
    Vitenskapelig artikkel

2018

  • Kvammen, Per Ivar; Munkebye, Eli. (2018) Artskunnskap som introduksjon til naturfag i grunnskolelærerutdanningene. Nordic Studies in Science Education. volum 14 (4).
    Vitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli. (2018) Å utvikle et naturfaglig språk. Språkopplæring på småskoletrinnet.
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Eli. (2018) Det naturfaglige språket og begrepslæring i naturfag. Språkopplæring på småskoletrinnet.
    Faglig kapittel

2016

  • Bakke, Hjørdis H. K.; Munkebye, Eli. (2016) Økologi for grunnskolelærerutdanningen. Cappelen Damm Akademisk. 2016. ISBN 978-82-02-51813-4.
    Fagbok
  • Munkebye, Eli. (2016) Den utforskende samtalen. Naturfag. volum 2.
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2016) Implementation of education for sustainable development in primary School - in a Norwegian perspective. Koncepcja zrównoważonego rozwoju w kształceniu nauczycieli klas początkowych.
    Vitenskapelig kapittel/artikkel

2015

  • Munkebye, Eli. (2015) Utforsk planterøtter og jord. Naturfag.
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2015) Utforskning av jord. Naturfag.
    Populærvitenskapelig artikkel

2014

  • Fagerheim, Anne Lise; Munkebye, Eli. (2014) Mostadmark jernverk – en levende aktivitets- og læringsarena for eleven. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Fiskum, Tove Anita; Munkebye, Eli. (2014) Tidligere bruk og oppfattelse av natur - en ressurs i dagens skole. Uteskoledidaktikk: ta fagene med ut.
    Vitenskapelig kapittel/artikkel
  • Gravdal, Liv; Tjelle, Kristin; Munkebye, Eli. (2014) Vannets kretsløp. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Halvorsen, Lene; Scheie, Eldri; Munkebye, Eli. (2014) Fra søppeldynge til læringsarena – Lusetjern skole ser muligheter i nærmiljøet. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Hestås, H; Munkebye, Eli. (2014) Dagleglivet på Moltu gjennom 100 år. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Jensen, Audun; Munkebye, Eli. (2014) Prosjekt salamander. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Jordet, Arne Hilmar Nikolaisen; Misund, Stig; Munkebye, Eli; Fjørtoft, Ingunn; Husby, Jon-Arve. (2014) Regionkontakter reflekterer. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Munkebye, Astrid; Lange, Tove; Munkebye, Eli. (2014) Fra kunnskap om snegla til et ønske om å ta vare på den. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Bygdesamfunnet og hjørnesteinsbedriften. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Den utforskende samtalen. Uteskoledidaktikk: ta fagene med ut.
    Vitenskapelig kapittel/artikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Vår i Naturen. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Munkebye, Eli; Reier-Røberg, Kjetil. (2014) Grunnleggende ferdigheter i naturfag. Innføring i grunnleggende ferdigheter : praktisk arbeid på fagenes premisser.
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved. (2014) Lesing av naturfagtekster i småskolen - en kasusstudie knyttet til leselekser. Norsklæreren.
    Vitenskapelig artikkel

2013

  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli. (2013) Å lese på småskoletrinnet - med fokus på naturfaglige sjangere og språk. Naturfag.
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved. (2013) Animal footprint. Inquiry-based learning in maths and science classes. What it is and how it works - examples - experiences.
    Faglig kapittel

2012

  • munkebye, eli; Munkebye, Eli. (2012) Dialog for læring - den utforskende samtalen i uteskole. 2012. Doktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo (147).
    Doktorgradsavhandling

2008

  • Cyvin, Jardar; Munkebye, Eli; Sundt, George. (2008) "Med blanke ark?" - Lærerstudenters utgangspunkt for naturfaglig læring. The 9th Nordic Research Symposium on Science Education.
    Annet
  • Munkebye, Eli. (2008) Læreres bruk av støttende dialog for å fremme naturfaglig læring på småskoletrinnet, med naturen som undervisningsarena. The 9th Nordic Reseach Symposium on science education.
    Annet

2003

  • Munkebye, Eli; Pedersen, Hans Christian; Steen, Johan B.; Brøseth, Henrik. (2003) Predation of eggs and incubating females in willow ptarmigan Lagopus I. lagopus. Fauna Norvegica. volum 23.
    Vitenskapelig artikkel

Vitenskapelige artikler

  • Scheie, Eldri; Berglund, Teresa; Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved; Gericke, Niklas. (2022) Læreplananalyse av kritisk tenking og bærekraftig utvikling i norsk og svensk læreplan. Acta Didactica Norden (ADNO). volum 16 (2).
    Vitenskapelig artikkel
  • Skalstad, Ingunn; Munkebye, Eli. (2022) How to support young children's interest development during exploratory natural science activities in outdoor environments. Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies. volum 114.
    Vitenskapelig artikkel
  • Skalstad, Ingunn; Munkebye, Eli. (2021) Young children’s questions about science topics when situated in a natural outdoor environment: a qualitative study from kindergarten and primary school. International Journal of Science Education. volum 43 (7).
    Vitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli; Scheie, Eldri; Gabrielsen, Anja; Jordet, Arne N. Nikolaisen; Misund, Stig; Nergård, Tone; Øyehaug, Anne Bergliot. (2020) Interdisciplinary primary school curriculum units for sustainable development. Environmental Education Research. volum 26 (6).
    Vitenskapelig artikkel
  • Kvammen, Per Ivar; Munkebye, Eli. (2018) Artskunnskap som introduksjon til naturfag i grunnskolelærerutdanningene. Nordic Studies in Science Education. volum 14 (4).
    Vitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved. (2014) Lesing av naturfagtekster i småskolen - en kasusstudie knyttet til leselekser. Norsklæreren.
    Vitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli; Pedersen, Hans Christian; Steen, Johan B.; Brøseth, Henrik. (2003) Predation of eggs and incubating females in willow ptarmigan Lagopus I. lagopus. Fauna Norvegica. volum 23.
    Vitenskapelig artikkel

Tidsskriftspublikasjoner

  • Munkebye, Eli. (2016) Den utforskende samtalen. Naturfag. volum 2.
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2015) Utforsk planterøtter og jord. Naturfag.
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2015) Utforskning av jord. Naturfag.
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Fagerheim, Anne Lise; Munkebye, Eli. (2014) Mostadmark jernverk – en levende aktivitets- og læringsarena for eleven. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Gravdal, Liv; Tjelle, Kristin; Munkebye, Eli. (2014) Vannets kretsløp. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Halvorsen, Lene; Scheie, Eldri; Munkebye, Eli. (2014) Fra søppeldynge til læringsarena – Lusetjern skole ser muligheter i nærmiljøet. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Hestås, H; Munkebye, Eli. (2014) Dagleglivet på Moltu gjennom 100 år. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Jensen, Audun; Munkebye, Eli. (2014) Prosjekt salamander. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Jordet, Arne Hilmar Nikolaisen; Misund, Stig; Munkebye, Eli; Fjørtoft, Ingunn; Husby, Jon-Arve. (2014) Regionkontakter reflekterer. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Munkebye, Astrid; Lange, Tove; Munkebye, Eli. (2014) Fra kunnskap om snegla til et ønske om å ta vare på den. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Bygdesamfunnet og hjørnesteinsbedriften. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Vår i Naturen. Naturfag.
    Faglig artikkel
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli. (2013) Å lese på småskoletrinnet - med fokus på naturfaglige sjangere og språk. Naturfag.
    Populærvitenskapelig artikkel

Bøker

  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2022) Solaris Naturfag 3-4. Aschehoug & Co. 2022. ISBN 9788203404412.
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2022) Solaris Naturfag 3-4 Lærerveiledning. Aschehoug & Co. 2022. ISBN 9788203410918.
    Fagbok
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2020) Solaris Naturfag 1-2. Aschehoug & Co. 2020. ISBN 9788203407000.
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2020) Solaris Naturfag 1-2. Aschehoug & Co. 2020. ISBN 978-82-03-40440-5.
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Skage, Kristin; Munkebye, Eli. (2020) Solaris Naturfag 1-2 Lærerveiledning. 2020. ISBN 9788203318610.
    Lærebok
  • Bakke, Hjørdis H. K.; Munkebye, Eli. (2016) Økologi for grunnskolelærerutdanningen. Cappelen Damm Akademisk. 2016. ISBN 978-82-02-51813-4.
    Fagbok

Del av bok/rapport

  • Munkebye, Eli. (2022) 8.6 Gaulosen som læringsarena. Naturvitenskapelige kvaliteter i Gaulosen, Trondheimsfjorden – en statusrapport.
    Vitenskapelig kapittel/artikkel
  • Munkebye, Eli; Gericke, Niklas. (2022) Primary School Teachers’ Understanding of Critical Thinking in the Context of Education for Sustainable Development. Critical Thinking in Biology and Environmental Education: Facing Challenges in a Post-truth World (Contributions from Biology Education Research).
    Vitenskapelig kapittel/artikkel
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli. (2018) Å utvikle et naturfaglig språk. Språkopplæring på småskoletrinnet.
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Eli. (2018) Det naturfaglige språket og begrepslæring i naturfag. Språkopplæring på småskoletrinnet.
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Eli. (2016) Implementation of education for sustainable development in primary School - in a Norwegian perspective. Koncepcja zrównoważonego rozwoju w kształceniu nauczycieli klas początkowych.
    Vitenskapelig kapittel/artikkel
  • Fiskum, Tove Anita; Munkebye, Eli. (2014) Tidligere bruk og oppfattelse av natur - en ressurs i dagens skole. Uteskoledidaktikk: ta fagene med ut.
    Vitenskapelig kapittel/artikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Den utforskende samtalen. Uteskoledidaktikk: ta fagene med ut.
    Vitenskapelig kapittel/artikkel
  • Munkebye, Eli; Reier-Røberg, Kjetil. (2014) Grunnleggende ferdigheter i naturfag. Innføring i grunnleggende ferdigheter : praktisk arbeid på fagenes premisser.
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved. (2013) Animal footprint. Inquiry-based learning in maths and science classes. What it is and how it works - examples - experiences.
    Faglig kapittel
  • Cyvin, Jardar; Munkebye, Eli; Sundt, George. (2008) "Med blanke ark?" - Lærerstudenters utgangspunkt for naturfaglig læring. The 9th Nordic Research Symposium on Science Education.
    Annet
  • Munkebye, Eli. (2008) Læreres bruk av støttende dialog for å fremme naturfaglig læring på småskoletrinnet, med naturen som undervisningsarena. The 9th Nordic Reseach Symposium on science education.
    Annet

Rapport

  • munkebye, eli; Munkebye, Eli. (2012) Dialog for læring - den utforskende samtalen i uteskole. 2012. Doktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo (147).
    Doktorgradsavhandling

Formidling

2022

  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli. (2022) Eksplisitt samtaleundervisning i en bærekraftkontekst - med fokus på åpenhet. Erfaringsdelingskonferanse for lærere . NTNU, ILU, CriThiSE; Trondheim. 2022-09-22 - 2022-09-23.
  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli; Scheie, Eldri. (2022) Elevenes åpenhet – en forutsetning for pluralistisk bærekraftundervisning. Hell-seminaret 2022 . Naturfagsenteret og Nasjonalt nettverk for naturfagutdanning; Hell, Stjørdal. 2022-11-15 - 2022-11-16.
  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli; Scheie, Eldri. (2022) Manglende åpenhet, et hinder for pluralistisk bærekraftundervisning?. NABUs årskonferanse NMBU, Ås . Nasjonalt forskernettverk for bærekraft og utdanning – NABU; NMBU, Ås. 2022-11-21 - 2022-11-22.
  • Vitenskapelig foredrag
    Staberg, Ragnhild Lyngved; Cyvin, Jardar; Lykknes, Annette; Ervik, Hilde; Andersson, Ellen Marie; Munkebye, Eli. (2022) Bærekraft i realfag ved NTNUs lærerutdanning - eksempler på hvordan FoU-prosjekter og internasjonalt samarbeid har bidratt til utvikling av utdanningen. UHR Lærerutdanningskonferansen 2022 . Universitets- og høgskolerådet, UHR; Oslo. 2022-04-27 - 2022-04-27.
  • Vitenskapelig foredrag
    Staberg, Ragnhild Lyngved; Lønnum, Marthe; Fredagsvik, Maren Skjelstad; Berglund, Teresa; Munkebye, Eli; Scheie, Eldri; Lykknes, Annette; Lie, Tove Grete; Felix, Sonia Martins; Daus, Stephan; Gericke, Niklas. (2022) Symposium, Paper session 6c: The call for action in environmental and sustainability education. Paper: Biology and science teachers view on critical thinking in sustainability education – The need for a multidisciplinary approach for action competence. 13th Conference of European Researchers in Didactics of Biology . University of Cyprus; Nicosia, Cyprus. 2022-08-29 - 2022-09-02.
  • Vitenskapelig foredrag
    Staberg, Ragnhild Lyngved; Munkebye, Eli; Fredagsvik, Maren Skjelstad; Berglund, Teresa; Scheie, Eldri; Daus, Stephan; Gericke, Niklas. (2022) Læreres oppfatning av kritisk tenkning. Skriv! Les! 2022. Nordisk forskerkonferanse om lesing, skriving, og literacy . Skrivesenteret og NTNU; Trondheim. 2022-05-09 - 2022-05-11.

2021

  • Vitenskapelig foredrag
    Skalstad, Ingunn; Munkebye, Eli. (2021) Hva, hvordan og hvorfor? En studie av barnehagebarns og elevers spørsmål om naturfaglige tema ute i naturen. NFSUN 2021 . NFSUN; VIA University College Aarhus. 2021-06-01 - 2021-06-02.
  • Vitenskapelig foredrag
    Staberg, Ragnhild Lyngved; Munkebye, Eli. (2021) Å kvalifisere elevers erfaringer – en case-studie fra 1.trinn. NFSUN – The Nordic Research Symposium on Science Education . VIA University College; Århus (Zoom). 2021-06-01 - 2021-06-02.
  • Vitenskapelig foredrag
    Staberg, Ragnhild Lyngved; Munkebye, Eli; Daus, Stephan; Febri, Maria Immaculata Maya; Gericke, Niklas. (2021) Primary Teachers' Perception of Critical Thinking. European Science Education Research Association (ESERA) 2021 . University of Minho; Braga. 2021-08-30 - 2021-09-03.

2017

  • Vitenskapelig foredrag
    Scheie, Eldri; Munkebye, Eli. (2017) Education for Sustainable Development in primary schools - in a Norwegian perspective. European Science Education Research Association (ESERA) ; Dublin. 2017-08-21 - 2017-08-25.

2016

  • Faglig foredrag
    Munkebye, Eli. (2016) Kjennetegn på utforskende læring og hvordan dette likner på det forskere gjør. Naturfagskonferansen HSN . HSN; Bakkenteigen. 2016-04-06 - 2016-04-06.
  • Faglig foredrag
    Munkebye, Eli. (2016) Kjennetegn på utforskende læring, utforskende samtale og hvordan dette likner på det forskere gjør. Østlandsk lærerstevne ; Oslo. 2016-11-04 - 2016-11-05.
  • Faglig foredrag
    Munkebye, Eli; Munkebye, Astrid. (2016) Forskere og lesere i naturfag. Realfgaskonferansen . NTNU; Trondheim. 2016-05-03 - 2016-05-03.

2015

  • Faglig foredrag
    Munkebye, Eli. (2015) Hvordan videreutvikle tradisjonelle ekskursjoner?. Hellseminar 2015 . Kompetansenettverk for lærarutdannarar i naturfag; Hell, Stjørdal. 2015-11-11 - 2015-11-13.
  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli. (2015) Sustainability in Norwegian general education. Examples of concrete approaches in “Natursekken”. KIFEE-8 . KIFEE; Trondheim. 2015-09-21 - 2015-09-23.

2014

  • Faglig foredrag
    Munkebye, Eli. (2014) Gjør det, si det, les det og skriv det!. Realfagskonferansen . NTNU; Trondheim. 2014-04-30 - 2014-04-30.
  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli; Cyvin, Jardar. (2014) Plant and animal knowledge as door-opener to sustainable development. NERA ; Lillehammer. 2014-03-05 - 2014-03-07.

2011

  • Poster
    Dahl, Heidi; Lyngved, Ragnhild; Pepin, Birgit; Sikko, Svein Arne; Munkebye, Eli. (2011) Developing an IBL community: Professional development of mathematics and science teachers in Norway. Towards Europe 2020: Inquiring minds ‐ innovative pedagogies in mathematics and science education ; Brüssel. 2011-06-27 - 2011-06-27.
  • Vitenskapelig foredrag
    Cyvin, Jardar; Munkebye, Eli; Grindeland, John Magne. (2011) Artslære og biologisk mangfold i lærerutdanning. Nordiskt forskarsymposium om undervisningen i naturvetenskap (NFSUN) 2011 . Linköpings Universitet; Linköping. 2011-06-14 - 2011-06-16.

2008

  • Vitenskapelig foredrag
    Cyvin, Jardar; Munkebye, Eli; Sundt, George. (2008) Starting from scratch? - Teacher students' starting position for learning science. Roundtable. The 9th Nordic Research Symposium on Science Education ; Reykjavik, Iceland. 2008-06-11 - 2008-06-15.
  • Poster
    Munkebye, Eli. (2008) Læreres bruk av støttende dialog for å fremme naturfaglig læring på småskoletrinnet, med naturen som undervisningsarena. The 9th Nordic Research Symposium on Science Education ; Reykjavik, Iceland. 2008-06-11 - 2008-06-15.
  • Poster
    Munkebye, Eli. (2008) Læreres bruk av støttende dialog for å fremme naturfaglig læring på småskoletrinnet, når undervisningen er flyttet ut av klasserommet til et lokalt naturområde. Nordisk-baltisk konference om udeskole ; Brandbjerg, Danmark. 2008-01-24 - 2008-01-25.

2007

  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli. (2007) Noen ganger er spørsmålene viktigere enn svarene. Første Nordiske konferanse: Fagdidaktikk mellom skole og lærerutdanning Fagdidaktikk ; [s.l.]. 2007-05-14 - 2007-05-15.
  • Poster
    Munkebye, Eli. (2007) Use of questioning in outdoor science lessons in early years of schooling. ESERA ; Malmø. 2007-08-21 - 2007-08-24.
  • Poster
    Munkebye, Eli. (2007) Use of questioning in outdoor science lessons in early years of schooling. ESERA ; Malmø. 2007-08-21 - 2007-08-24.
NTNU kunnsap for en bedre verden
Studere
  • Studieprogram
  • Emner
  • Videreutdanning og deltid
  • Jobbmuligheter
  • Karriereutvikling
  • Studentaktiviteter
  • Studentblogger
  • Hvorfor velge NTNU
Kontakt
  • Kontakt oss
  • Finn ansatte
  • Skolebesøk og messer
  • Spør en ekspert
  • For alumni
  • Pressekontakter
Oppdag NTNU
  • Arrangement
  • Jobbe ved NTNU
  • Bilder og video
  • Nyheter
  • Kart
  • NTNU i Gjøvik
  • NTNU i Trondheim
  • NTNU i Ålesund
Om NTNU
  • NTNU og FNs bærekraftsmål
  • Strategi
  • Forskning
  • Satsingsområder
  • Innovasjon
  • Utdanningskvalitet
  • Organisasjonskart
  • Om NTNU
Tjenester
  • For ansatte
  • For studenter
  • Blackboard
  • Innsida

Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Bruk av informasjonskapsler
Tilgjengelighetserklæring
Personvern
Ansvarlig redaktør
Logg inn