Navigasjon

  • Hopp til innhold
NTNU Hjemmeside

ntnu.no

  • Studier
    • Studieprogram
    • Søk opptak
    • Forkurs og oppfriskning
    • Videreutdanning og deltid
    • Studere på NTNU
  • Studentliv
    • Student i Gjøvik
    • Student i Trondheim
    • Student i Ålesund
    • Derfor velger vi NTNU
  • Forskning og innovasjon
    • Forskning
    • Innovasjon
    • Satsingsområder
    • Toppforskning
    • Ekspertlister
    • Ph.d.
  • Om NTNU
    • Fakulteter og institutter
    • Sentre
    • Bibliotek
    • Kart
    • Ledige stillinger
    • Arrangement
    • Nyheter
    • Kontakt oss
    • Om NTNU
  1. Hjem
  2. Ansatte

Språkvelger

English

Eli Munkebye

Eli Munkebye

Professor naturfagdidaktikk
Institutt for lærerutdanning

eli.munkebye@ntnu.no
98001022 Brygghuset, 4.004, Kalvskinnet
Publikasjoner Formidling

Publikasjoner

  • Kronologisk
  • Etter kategori
  • Se alle publikasjoner i Cristin

2023

  • Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved. (2023) Qualifying the science experiences of young students through dialogue - A Norwegian lesson study. Cogent Education
    Vitenskapelig artikkel

2022

  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2022) Solaris Naturfag 3-4 Lærerveiledning. Aschehoug & Co Aschehoug & Co
    Fagbok
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2022) Solaris Naturfag 3-4. Aschehoug & Co Aschehoug & Co
    Lærebok
  • Munkebye, Eli. (2022) 8.6 Gaulosen som læringsarena.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Munkebye, Eli; Gericke, Niklas. (2022) Primary School Teachers’ Understanding of Critical Thinking in the Context of Education for Sustainable Development. Springer
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Scheie, Eldri; Berglund, Teresa; Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved; Gericke, Niklas. (2022) Læreplananalyse av kritisk tenking og bærekraftig utvikling i norsk og svensk læreplan. Acta Didactica Norden (ADNO)
    Vitenskapelig artikkel
  • Skalstad, Ingunn; Munkebye, Eli. (2022) How to support young children's interest development during exploratory natural science activities in outdoor environments. Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies
    Vitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli; Scheie, Eldri. (2022) Tilrettelegge for samtale og meningsbryting. I Tverrfaglige tema. Naturfag
    Fagartikkel

2021

  • Skalstad, Ingunn; Munkebye, Eli. (2021) Young children’s questions about science topics when situated in a natural outdoor environment: a qualitative study from kindergarten and primary school. International Journal of Science Education
    Vitenskapelig artikkel

2020

  • Munkebye, Eli; Scheie, Eldri; Gabrielsen, Anja; Jordet, Arne N. Nikolaisen; Misund, Stig; Nergård, Tone. (2020) Interdisciplinary primary school curriculum units for sustainable development. Environmental Education Research
    Vitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2020) Solaris Naturfag 1-2. Aschehoug & Co Aschehoug & Co
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2020) Solaris Naturfag 1-2. Aschehoug & Co Aschehoug & Co
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Skage, Kristin; Munkebye, Eli. (2020) Solaris Naturfag 1-2 Lærerveiledning. Aschehoug & Co Aschehoug & Co
    Lærebok

2018

  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli. (2018) Å utvikle et naturfaglig språk. Fagbokforlaget
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Eli. (2018) Det naturfaglige språket og begrepslæring i naturfag. Fagbokforlaget
    Faglig kapittel
  • Kvammen, Per Ivar; Munkebye, Eli. (2018) Artskunnskap som introduksjon til naturfag i grunnskolelærerutdanningene . Nordic Studies in Science Education
    Vitenskapelig artikkel

2016

  • Munkebye, Eli. (2016) Den utforskende samtalen. Naturfag
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2016) Implementation of education for sustainable development in primary School - in a Norwegian perspective.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Munkebye, Eli; Vange, Vibekke; Engelsen, Anja Kleppan. (2016) Botanisk hage som alternativ læringsarena. En kvalitativ studie av hvilket potensiale biologilærere ser i alternative læringsarenaer generelt og botaniske hager spesielt, med Ringve botaniske hage som spesifikt eksempel. NTNU Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanning
    Mastergradsoppgave
  • Bakke, Hjørdis H. K. ; Munkebye, Eli. (2016) Økologi for grunnskolelærerutdanningen. Cappelen Damm Akademisk Cappelen Damm Akademisk
    Fagbok

2015

  • Munkebye, Eli. (2015) Utforsk planterøtter og jord. Naturfag
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2015) Utforskning av jord. Naturfag
    Populærvitenskapelig artikkel

2014

  • Fiskum, Tove Anita; Munkebye, Eli. (2014) Tidligere bruk og oppfattelse av natur - en ressurs i dagens skole. Cappelen Damm Akademisk
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Munkebye, Astrid; Lange, Tove; Munkebye, Eli. (2014) Fra kunnskap om snegla til et ønske om å ta vare på den. Naturfag
    Fagartikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Vår i Naturen. Naturfag
    Fagartikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Bygdesamfunnet og hjørnesteinsbedriften. Naturfag
    Fagartikkel
  • Halvorsen, Lene; Scheie, Eldri; Munkebye, Eli. (2014) Fra søppeldynge til læringsarena – Lusetjern skole ser muligheter i nærmiljøet. Naturfag
    Fagartikkel
  • Munkebye, Eli; Reier-Røberg, Kjetil. (2014) Grunnleggende ferdigheter i naturfag. Cappelen Damm Akademisk
    Faglig kapittel
  • Fagerheim, Anne Lise; Munkebye, Eli. (2014) Mostadmark jernverk – en levende aktivitets- og læringsarena for eleven. Naturfag
    Fagartikkel
  • Hestås, H; Munkebye, Eli. (2014) Dagleglivet på Moltu gjennom 100 år. Naturfag
    Fagartikkel
  • Jensen, Audun; Munkebye, Eli. (2014) Prosjekt salamander. Naturfag
    Fagartikkel
  • Gravdal, Liv; Tjelle, Kristin; Munkebye, Eli. (2014) Vannets kretsløp. Naturfag
    Fagartikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Den utforskende samtalen. Cappelen Damm Akademisk
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved. (2014) Lesing av naturfagtekster i småskolen - en kasusstudie knyttet til leselekser. Norsklæreren
    Vitenskapelig artikkel
  • Jordet, Arne Hilmar Nikolaisen; Misund, Stig; Munkebye, Eli; Fjørtoft, Ingunn; Husby, Jon-Arve. (2014) Regionkontakter reflekterer. Naturfag
    Fagartikkel

2013

  • Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved. (2013) Animal footprint.
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli. (2013) Å lese på småskoletrinnet - med fokus på naturfaglige sjangere og språk. Naturfag
    Populærvitenskapelig artikkel

2012

  • munkebye, eli; Munkebye, Eli. (2012) Dialog for læring - den utforskende samtalen i uteskole. Doktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo (147)
    Doktorgradsavhandling

2008

  • Munkebye, Eli. (2008) Læreres bruk av støttende dialog for å fremme naturfaglig læring på småskoletrinnet, med naturen som undervisningsarena.
    Annet
  • Cyvin, Jardar; Munkebye, Eli; Sundt, George. (2008) "Med blanke ark?" - Lærerstudenters utgangspunkt for naturfaglig læring.
    Annet

2003

  • Munkebye, Eli; Pedersen, Hans Christian; Steen, Johan B.; Brøseth, Henrik. (2003) Predation of eggs and incubating females in willow ptarmigan Lagopus I. lagopus. Fauna Norvegica
    Vitenskapelig artikkel

Tidsskriftspublikasjoner

  • Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved. (2023) Qualifying the science experiences of young students through dialogue - A Norwegian lesson study. Cogent Education
    Vitenskapelig artikkel
  • Scheie, Eldri; Berglund, Teresa; Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved; Gericke, Niklas. (2022) Læreplananalyse av kritisk tenking og bærekraftig utvikling i norsk og svensk læreplan. Acta Didactica Norden (ADNO)
    Vitenskapelig artikkel
  • Skalstad, Ingunn; Munkebye, Eli. (2022) How to support young children's interest development during exploratory natural science activities in outdoor environments. Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies
    Vitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli; Scheie, Eldri. (2022) Tilrettelegge for samtale og meningsbryting. I Tverrfaglige tema. Naturfag
    Fagartikkel
  • Skalstad, Ingunn; Munkebye, Eli. (2021) Young children’s questions about science topics when situated in a natural outdoor environment: a qualitative study from kindergarten and primary school. International Journal of Science Education
    Vitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli; Scheie, Eldri; Gabrielsen, Anja; Jordet, Arne N. Nikolaisen; Misund, Stig; Nergård, Tone. (2020) Interdisciplinary primary school curriculum units for sustainable development. Environmental Education Research
    Vitenskapelig artikkel
  • Kvammen, Per Ivar; Munkebye, Eli. (2018) Artskunnskap som introduksjon til naturfag i grunnskolelærerutdanningene . Nordic Studies in Science Education
    Vitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2016) Den utforskende samtalen. Naturfag
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2015) Utforsk planterøtter og jord. Naturfag
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli. (2015) Utforskning av jord. Naturfag
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Astrid; Lange, Tove; Munkebye, Eli. (2014) Fra kunnskap om snegla til et ønske om å ta vare på den. Naturfag
    Fagartikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Vår i Naturen. Naturfag
    Fagartikkel
  • Munkebye, Eli. (2014) Bygdesamfunnet og hjørnesteinsbedriften. Naturfag
    Fagartikkel
  • Halvorsen, Lene; Scheie, Eldri; Munkebye, Eli. (2014) Fra søppeldynge til læringsarena – Lusetjern skole ser muligheter i nærmiljøet. Naturfag
    Fagartikkel
  • Fagerheim, Anne Lise; Munkebye, Eli. (2014) Mostadmark jernverk – en levende aktivitets- og læringsarena for eleven. Naturfag
    Fagartikkel
  • Hestås, H; Munkebye, Eli. (2014) Dagleglivet på Moltu gjennom 100 år. Naturfag
    Fagartikkel
  • Jensen, Audun; Munkebye, Eli. (2014) Prosjekt salamander. Naturfag
    Fagartikkel
  • Gravdal, Liv; Tjelle, Kristin; Munkebye, Eli. (2014) Vannets kretsløp. Naturfag
    Fagartikkel
  • Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved. (2014) Lesing av naturfagtekster i småskolen - en kasusstudie knyttet til leselekser. Norsklæreren
    Vitenskapelig artikkel
  • Jordet, Arne Hilmar Nikolaisen; Misund, Stig; Munkebye, Eli; Fjørtoft, Ingunn; Husby, Jon-Arve. (2014) Regionkontakter reflekterer. Naturfag
    Fagartikkel
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli. (2013) Å lese på småskoletrinnet - med fokus på naturfaglige sjangere og språk. Naturfag
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Munkebye, Eli; Pedersen, Hans Christian; Steen, Johan B.; Brøseth, Henrik. (2003) Predation of eggs and incubating females in willow ptarmigan Lagopus I. lagopus. Fauna Norvegica
    Vitenskapelig artikkel

Bøker

  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2022) Solaris Naturfag 3-4 Lærerveiledning. Aschehoug & Co Aschehoug & Co
    Fagbok
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2022) Solaris Naturfag 3-4. Aschehoug & Co Aschehoug & Co
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2020) Solaris Naturfag 1-2. Aschehoug & Co Aschehoug & Co
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli; Skage, Kristin. (2020) Solaris Naturfag 1-2. Aschehoug & Co Aschehoug & Co
    Lærebok
  • Munkebye, Astrid; Skage, Kristin; Munkebye, Eli. (2020) Solaris Naturfag 1-2 Lærerveiledning. Aschehoug & Co Aschehoug & Co
    Lærebok
  • Bakke, Hjørdis H. K. ; Munkebye, Eli. (2016) Økologi for grunnskolelærerutdanningen. Cappelen Damm Akademisk Cappelen Damm Akademisk
    Fagbok

Del av bok/rapport

  • Munkebye, Eli. (2022) 8.6 Gaulosen som læringsarena.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Munkebye, Eli; Gericke, Niklas. (2022) Primary School Teachers’ Understanding of Critical Thinking in the Context of Education for Sustainable Development. Springer
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Munkebye, Astrid; Munkebye, Eli. (2018) Å utvikle et naturfaglig språk. Fagbokforlaget
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Eli. (2018) Det naturfaglige språket og begrepslæring i naturfag. Fagbokforlaget
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Eli. (2016) Implementation of education for sustainable development in primary School - in a Norwegian perspective.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Fiskum, Tove Anita; Munkebye, Eli. (2014) Tidligere bruk og oppfattelse av natur - en ressurs i dagens skole. Cappelen Damm Akademisk
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Munkebye, Eli; Reier-Røberg, Kjetil. (2014) Grunnleggende ferdigheter i naturfag. Cappelen Damm Akademisk
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Eli. (2014) Den utforskende samtalen. Cappelen Damm Akademisk
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Munkebye, Eli; Staberg, Ragnhild Lyngved. (2013) Animal footprint.
    Faglig kapittel
  • Munkebye, Eli. (2008) Læreres bruk av støttende dialog for å fremme naturfaglig læring på småskoletrinnet, med naturen som undervisningsarena.
    Annet
  • Cyvin, Jardar; Munkebye, Eli; Sundt, George. (2008) "Med blanke ark?" - Lærerstudenters utgangspunkt for naturfaglig læring.
    Annet

Rapport

  • Munkebye, Eli; Vange, Vibekke; Engelsen, Anja Kleppan. (2016) Botanisk hage som alternativ læringsarena. En kvalitativ studie av hvilket potensiale biologilærere ser i alternative læringsarenaer generelt og botaniske hager spesielt, med Ringve botaniske hage som spesifikt eksempel. NTNU Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanning
    Mastergradsoppgave
  • munkebye, eli; Munkebye, Eli. (2012) Dialog for læring - den utforskende samtalen i uteskole. Doktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo (147)
    Doktorgradsavhandling

Formidling

2022

  • Vitenskapelig foredrag
    Staberg, Ragnhild Lyngved; Munkebye, Eli; Fredagsvik, Maren Skjelstad; Berglund, Teresa; Scheie, Eldri; Daus, Stephan. (2022) Læreres oppfatning av kritisk tenkning. Skrivesenteret og NTNU Skriv! Les! 2022. Nordisk forskerkonferanse om lesing, skriving, og literacy , Trondheim 2022-05-09 - 2022-05-11
  • Vitenskapelig foredrag
    Staberg, Ragnhild Lyngved; Lønnum, Marthe; Fredagsvik, Maren Skjelstad; Berglund, Teresa; Munkebye, Eli; Scheie, Eldri. (2022) Symposium, Paper session 6c: The call for action in environmental and sustainability education. Paper: Biology and science teachers view on critical thinking in sustainability education – The need for a multidisciplinary approach for action competence . University of Cyprus 13th Conference of European Researchers in Didactics of Biology , Nicosia, Cyprus 2022-08-29 - 2022-09-02
  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli. (2022) Eksplisitt samtaleundervisning i en bærekraftkontekst - med fokus på åpenhet . NTNU, ILU, CriThiSE Erfaringsdelingskonferanse for lærere , Trondheim 2022-09-22 - 2022-09-23
  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli; Scheie, Eldri. (2022) Elevenes åpenhet – en forutsetning for pluralistisk bærekraftundervisning. Naturfagsenteret og Nasjonalt nettverk for naturfagutdanning Hell-seminaret 2022 , Hell, Stjørdal 2022-11-15 - 2022-11-16
  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli; Scheie, Eldri. (2022) Manglende åpenhet, et hinder for pluralistisk bærekraftundervisning?. Nasjonalt forskernettverk for bærekraft og utdanning – NABU NABUs årskonferanse NMBU, Ås , NMBU, Ås 2022-11-21 - 2022-11-22
  • Vitenskapelig foredrag
    Staberg, Ragnhild Lyngved; Cyvin, Jardar; Lykknes, Annette; Ervik, Hilde; Andersson, Ellen Marie; Munkebye, Eli. (2022) Bærekraft i realfag ved NTNUs lærerutdanning - eksempler på hvordan FoU-prosjekter og internasjonalt samarbeid har bidratt til utvikling av utdanningen. Universitets- og høgskolerådet, UHR UHR Lærerutdanningskonferansen 2022 , Oslo 2022-04-27 - 2022-04-27

2021

  • Vitenskapelig foredrag
    Staberg, Ragnhild Lyngved; Munkebye, Eli; Daus, Stephan; Febri, Maria Immaculata Maya; Gericke, Niklas. (2021) Primary Teachers' Perception of Critical Thinking. University of Minho European Science Education Research Association (ESERA) 2021 , Braga 2021-08-30 - 2021-09-03
  • Vitenskapelig foredrag
    Staberg, Ragnhild Lyngved; Munkebye, Eli. (2021) Å kvalifisere elevers erfaringer – en case-studie fra 1.trinn. VIA University College NFSUN – The Nordic Research Symposium on Science Education , Århus (Zoom) 2021-06-01 - 2021-06-02
  • Vitenskapelig foredrag
    Skalstad, Ingunn; Munkebye, Eli. (2021) Hva, hvordan og hvorfor? En studie av barnehagebarns og elevers spørsmål om naturfaglige tema ute i naturen. . NFSUN NFSUN 2021 , VIA University College Aarhus 2021-06-01 - 2021-06-02

2017

  • Vitenskapelig foredrag
    Scheie, Eldri; Munkebye, Eli. (2017) Education for Sustainable Development in primary schools - in a Norwegian perspective. European Science Education Research Association (ESERA) , Dublin 2017-08-21 - 2017-08-25

2016

  • Faglig foredrag
    Munkebye, Eli. (2016) Kjennetegn på utforskende læring og hvordan dette likner på det forskere gjør. HSN Naturfagskonferansen HSN , Bakkenteigen 2016-04-06 - 2016-04-06
  • Faglig foredrag
    Munkebye, Eli; Munkebye, Astrid. (2016) Forskere og lesere i naturfag. NTNU Realfgaskonferansen , Trondheim 2016-05-03 - 2016-05-03
  • Faglig foredrag
    Munkebye, Eli. (2016) Kjennetegn på utforskende læring, utforskende samtale og hvordan dette likner på det forskere gjør . Østlandsk lærerstevne , Oslo 2016-11-04 - 2016-11-05

2015

  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli. (2015) Sustainability in Norwegian general education. Examples of concrete approaches in “Natursekken”. KIFEE KIFEE-8 , Trondheim 2015-09-21 - 2015-09-23
  • Faglig foredrag
    Munkebye, Eli. (2015) Hvordan videreutvikle tradisjonelle ekskursjoner?. Kompetansenettverk for lærarutdannarar i naturfag Hellseminar 2015 , Hell, Stjørdal 2015-11-11 - 2015-11-13

2014

  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli; Cyvin, Jardar. (2014) Plant and animal knowledge as door-opener to sustainable development. NERA , Lillehammer 2014-03-05 - 2014-03-07
  • Faglig foredrag
    Munkebye, Eli. (2014) Gjør det, si det, les det og skriv det!. NTNU Realfagskonferansen , Trondheim 2014-04-30 - 2014-04-30

2011

  • Vitenskapelig foredrag
    Cyvin, Jardar; Munkebye, Eli; Grindeland, John Magne. (2011) Artslære og biologisk mangfold i lærerutdanning. Linköpings Universitet Nordiskt forskarsymposium om undervisningen i naturvetenskap (NFSUN) 2011 , Linköping 2011-06-14 - 2011-06-16
  • Poster
    Dahl, Heidi; Lyngved, Ragnhild; Pepin, Birgit; Sikko, Svein Arne; Munkebye, Eli. (2011) Developing an IBL community: Professional development of mathematics and science teachers in Norway. Towards Europe 2020: Inquiring minds ‐ innovative pedagogies in mathematics and science education , Brüssel 2011-06-27 - 2011-06-27

2008

  • Poster
    Munkebye, Eli. (2008) Læreres bruk av støttende dialog for å fremme naturfaglig læring på småskoletrinnet, med naturen som undervisningsarena. The 9th Nordic Research Symposium on Science Education , Reykjavik, Iceland 2008-06-11 - 2008-06-15
  • Poster
    Munkebye, Eli. (2008) Læreres bruk av støttende dialog for å fremme naturfaglig læring på småskoletrinnet, når undervisningen er flyttet ut av klasserommet til et lokalt naturområde. Nordisk-baltisk konference om udeskole , Brandbjerg, Danmark 2008-01-24 - 2008-01-25
  • Vitenskapelig foredrag
    Cyvin, Jardar; Munkebye, Eli; Sundt, George. (2008) Starting from scratch? - Teacher students' starting position for learning science. Roundtable. The 9th Nordic Research Symposium on Science Education , Reykjavik, Iceland 2008-06-11 - 2008-06-15

2007

  • Vitenskapelig foredrag
    Munkebye, Eli. (2007) Noen ganger er spørsmålene viktigere enn svarene. Første Nordiske konferanse: Fagdidaktikk mellom skole og lærerutdanning Fagdidaktikk , [s.l.] 2007-05-14 - 2007-05-15
  • Poster
    Munkebye, Eli. (2007) Use of questioning in outdoor science lessons in early years of schooling. ESERA , Malmø 2007-08-21 - 2007-08-24
  • Poster
    Munkebye, Eli. (2007) Use of questioning in outdoor science lessons in early years of schooling. ESERA , Malmø 2007-08-21 - 2007-08-24
NTNU kunnsap for en bedre verden
Studere
  • Studieprogram
  • Emner
  • Videreutdanning og deltid
  • Jobbmuligheter
  • Karriereutvikling
  • Studentaktiviteter
  • Studentblogger
  • Hvorfor velge NTNU
Kontakt
  • Kontakt oss
  • Finn ansatte
  • Skolebesøk og messer
  • Spør en ekspert
  • For alumni
  • Pressekontakter
Oppdag NTNU
  • Arrangement
  • Jobbe ved NTNU
  • Bilder og video
  • Nyheter
  • Kart
  • NTNU i Gjøvik
  • NTNU i Trondheim
  • NTNU i Ålesund
Om NTNU
  • Strategi
  • Forskning
  • Satsingsområder
  • Innovasjon
  • Utdanningskvalitet
  • Organisasjonskart
  • Om NTNU
Tjenester
  • For ansatte
  • For studenter
  • Blackboard
  • Innsida

Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Bruk av informasjonskapsler
Tilgjengelighetserklæring
Personvern
Ansvarlig redaktør
Logg inn