Hold deg oppdatert!

Nyhetsbrev fra NTNU VIDERE gir deg oppdatert informasjon om videreutdanning og deltidsstudier.

Meld deg på nyhetsbrev

Nyhetsbrev - personvern (OBS! Krysspublisert)

Personvern

NTNUs deltidsstudier og etter- og videreutdanningstilbud. For at vi skal kunne sende e-post må du registrere en e-postadresse. Du har også mulighet til å registrere hvilke fagområder du er interessert i. Da vil nyhetsbrevet bli tilpasset dine interesseområder. I tillegg vil systemet automatisk samle inn informasjon for å bygge opp statistikk som vi bruker til å forbedre nyhetsbrevutsendingene. Dette omfatter: tidspunkt for åpning av nyhetsbrevet, hvilke lenker ble klikket og hvilken plattform som brukes til å lese nyhetsbrevet. Systemet som brukes til utsending er MAKE (databehandler).

Dine data lagres i en egen database i Norge. De deles ikke med andre og slettes når du sier opp abonnementet. Dine data slettes også om vi får tilbakemelding om at den registrerte e-postadressen ikke lenger er aktiv.

Utsendingene håndteres av NTNU Enhet for etter- og videreutdanning (behandlingsansvarlig).

Kontaktinformasjon: videre@ntnu.no

Relevante bloggartikler

Praktisk informasjon

Videreutdanningsstudent fra A-Å

Om NTNU VIDERE

NTNU VIDERE er videreutdanning og deltidsstudier tilpasset deg som er i arbeidslivet. Vi tilbyr kurs av kortere eller lengre varighet på bachelor- og masternivå innen de fleste fagområder. Undervisningen er fleksibel og tilpasset deg som er i arbeidslivet – ofte som en kombinasjon av aktiviteter på nett og intensive samlinger. Ved NTNU blir du undervist av Norges fremste forskere og forelesere.
Hva motiverer voksne til å ta utdanning

Slik er den voksne studenten