Bakgrunn og aktiviteter

Ansvarsområder

  • Studentrekruttering NTNU i Ålesund
  • Samarbeid med ansatte i Trondheim og Gjøvik i studentrekrutteringstiltak
  • Lede og koordinere studentambassadører for NTNU i Ålesund
  • Ansvarlig for rekrutteringstiltak for NTNU i Ålesund: utdanningsmesser, skolebesøk, presentasjoner, besøk på campus, Åpen dag mm.
  • Markedsføring av NTNU i Ålesund og studietilbudet
     

Interesser og kompetanseområder

  • Markedsføring og strategi 
  • Ledelse
  • Innovasjon og nyskaping
  • Sosiale medier
  • Prosjektledelse
  • Målgruppekunnskap
  • Film/foto
  • Adobe Indesign, photoshop, premiere og lightroom


Utdannelse og bakgrunn

  • Bachelor: Markedsføring og ledelse, NTNU, 180 stp. 
  • Tilleggsemner på bachelornivå ved NTNU i Ålesund: Matematikk for økonomifag, Makroøkonomi. 
  • Emne på bachelornivå ved Høgskolen i Molde: Organisasjonsteori. 
  • Emner, masternivå ved Høgskolen i Molde (SOL):
    Samfunnsvitenskapelige grunnlagsproblemer og vitenskapsteori 
    Fremtidens (smarte) byer
    Innovasjon
    International business and marketing
  • Exphil UiB
  • Selvstendig næringsdrivende. Drift av eget firma innen varehandel og event. 
  • Mediagruppen Sunnmøre. Markedsføring, salg, utvikling av markedskonsept innen radio og tv.
  • Norsk Tipping, salgsleder Møre og Romsdal, vikariat
  • Ulike fotokurs. Bl.a. workshops ledet av fotograf Morten Krogvold i Vågå, steg 1, 2 og 3
  • USN - emner innen idehistorie