Markedsføring og studentrekrutteringstiltak for NTNU i Ålesund. Instagram @ntnualesund, campusbesøk, åpen dag, film, bilder, webarbeid og reklamekampanjer.
Strategisk kommunikasjonsarbeid for å fremme Ålesund som studieby, og NTNU i Ålesund som studiested.
Representerer NTNU i Ålesund i seksjon for utdannings- og studentkommunikasjon i kommunikasjonsavdelingen ved NTNU. Seksjonen drifter rekrutteringstiltak på tvers av fagmiljø og campusbyer.
Ledelse av studentambassadører for NTNU i Ålesund.
Faglig leder for lærlinger i innholdsproduksjonsfaget.
Interesser og kompetanseområder
Markedsføring, kommunikasjon og markedsstrategi
Sosiale medier, visuell kommunikasjon, planlegging og gjennomføring av kampanjer
Prosess- og prosjektledelse
Arrangement
Målgruppekunnskap
Film og filmredigering
Foto og fotobehandling
Adobe Express, Indesign, Photoshop, Premiere og Lightroom
Markedsmateriell
Utdannelse og bakgrunn
Bachelor i Markedsføring og ledelse, med tilleggsemner matematikk for økonomifag og makroøkonomi. NTNU.
Organisasjonsteori.
Emner ved Høgskolen i Molde: Samfunnsvitenskapelige grunnlagsproblemer og vitenskapsteori Fremtidens (smarte) byer Innovasjon International business and marketing
Selvstendig næringsdrivende. Drift av eget firma innen varehandel og event.
Mediagruppen Sunnmøre. Markedsføring, salg, utvikling av markedskonsept innen radio og tv.
Norsk Tipping, salgsleder Møre og Romsdal, vikariat
Ulike fotokurs. Bl.a. workshops ledet av fotograf Morten Krogvold i Vågå, steg 1, 2, 3 og 4, onlinemodulene 1 og 2, Cuba 2023. Jobber både analogt og digitalt.