Strategi, markedsføring og studentrekrutteringstiltak for NTNU i Ålesund. Instagram @ntnualesund, presentasjoner, besøk på campus, åpen dag, film, bilder, nettsider og reklamekampanjer.
Strategisk kommunikasjonsarbeid for å fremme Ålesund som studieby.
Representerer NTNU i Ålesund i seksjon for utdannings- og studentkommunikasjon i kommunikasjonsavdelingen ved NTNU.
Ledelse av studentambassadører for NTNU i Ålesund.
Interesser og kompetanseområder
Markedsføring, kommunikasjon og markedsstrategi
Sosiale medier, visuell kommunikasjon, planlegging og gjennomføring av kampanjer
Prosjektledelse
Arrangement
Målgruppekunnskap
Film og filmredigering
Foto og fotobehandling
Adobe Express, Indesign, Photoshop, Premiere og Lightroom
Markedsmateriell
Utdannelse og bakgrunn
Bachelor i Markedsføring og ledelse, med tilleggsemner matematikk for økonomifag og makroøkonomi, 195 stp. NTNU.
Organisasjonsteori. Emne på bachelornivå ved Høgskolen i Molde
Emner (del av master) ved Høgskolen i Molde: Samfunnsvitenskapelige grunnlagsproblemer og vitenskapsteori Fremtidens (smarte) byer Innovasjon International business and marketing
Selvstendig næringsdrivende. Drift av eget firma innen varehandel og event.
Mediagruppen Sunnmøre. Markedsføring, salg, utvikling av markedskonsept innen radio og tv.
Norsk Tipping, salgsleder Møre og Romsdal, vikariat
Ulike fotokurs. Bl.a. workshops ledet av fotograf Morten Krogvold i Vågå, steg 1, 2, 3 og 4, onlinemodulene 1 og 2, Cuba 2023.