Navigasjon

  • Hopp til innhold
NTNU Hjemmeside NTNU Hjemmeside

ntnu.no

  • Studier
    • Studere på NTNU
    • Finn studieprogram
    • Søke opptak
    • Videreutdanning og deltid
    • Forkurs og oppfriskning
  • Studentliv
    • Student i Gjøvik
    • Student i Trondheim
    • Student i Ålesund
  • Forskning og innovasjon
    • Forskning
    • Innovasjon
    • Satsingsområder
    • Toppforskning
    • Ekspertlister
    • Ph.d.
  • Om NTNU
    • Fakulteter og institutter
    • Sentre
    • Bibliotek
    • Kart
    • Ledige stillinger
    • Arrangement
    • Nyheter
    • Kontakt oss
    • Om NTNU
  1. Ansatte

Språkvelger

English

Siri Mordal

Last ned pressefoto
Last ned pressefoto
Foto:

Siri Mordal

ph.d.-student
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap

siri.mordal@ntnu.no
92870710 B201, Dragvoll
Publikasjoner Formidling

Publikasjoner

  • Kronologisk
  • Etter kategori
  • Se alle publikasjoner i Cristin

2024

  • Caspersen, Joakim; Vennerød-Diesen, Frida Felicia; Hermstad, Ingrid Holmedahl; Ljusberg, Anna-Lena; Mordal, Siri; Pedersen, Cathrine. (2024) Innføring av rammeplan i SFO : Sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplan. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport
  • Meltevik, Stine; Stiberg, Rune; Valenta, Marko; Berg, Berit; Fjelldal Simonsen, Mia; Mordal, Siri. (2024) Følgeevaluering av nye læreplanner i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere. Oxford Research og NTNU Samfunnsforskning
    Rapport
  • Pallas, Merike; Hagen, Julia; Bruteig, Rebekka; Mordal, Siri; Sundli, Julie; Hem, Marit Helene. (2024) Felles innsats for mer bærekraftige lokalsamfunn: Forprosjekt for et regionalt samarbeidsprosjekt mellom oppvekst og helse på Fosen. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport

2023

  • Hermstad, Ingrid Holmedahl; Mordal, Siri; Caspersen, Joakim; Utmo, Ida Fjærestad. (2023) Bedre skolestart i Trondheim kommune : Utleira- og Åsvangmodellen. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport

2022

  • Mordal, Siri; Holm-Nordhagen, Anne; Mathiesen, Ida Holth; Buland, Trond Hallgeir; Thomsen, Rie. (2022) Kvalitet i karriereveiledning i skolen. En undersøkelse av kvalitet og kvalitetsutvikling i karriereveiledning i skolen. NTNU Samfunnsforskning
    Rapport

2021

  • Roald, Gunhild Marie; Mordal, Siri. (2021) Ikke rør frokost-kaféen! Om frokost-kaféens rolle i, og andre mulige tiltak for, å bygge sterkere fellesskap rundt ungdommer i Trondheim. Institutt for pedagogikk og livslang læring, NTNU
    Rapport
  • Mordal, Siri; Ness, Ottar. (2021) Hva vet vi om studenters psykiske helse og livskvalitet? – en litteraturgjennomgang av skandinaviske studenters psykiske helse og livskvalitet, og hvilke tiltak og intervensjoner som har vist effekt. NTNU Institutt for pedagogikk og livslang læring
    Rapport

2020

  • Fjørtoft, Siw Olsen; Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri; Midtgård, Trude Mariane; Gjøsund, Gudveig. (2020) Digitalisering i Statped. Sluttrapport fra følgeforskning. SINTEF Rapport (2020:00334)
    Rapport
  • Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri; Mathiesen, Ida Holth. (2020) Utdannings- og yrkesrådgiving og sosialpedagogisk rådgiving i norsk skole anno 2020 : En kartlegging av ressurser og arbeidsoppgaver til rådgiving i skolen i Norge. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport
  • Mordal, Siri; Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth. (2020) Career guidance in Norwegian primary education : developing the power of dreams and the power of judgement. Brill | Sense
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

2019

  • Haugset, Anne Sigrid; Ljunggren, Birgitte; Mordal, Siri; Nissen, Kjersti; Fagerholt, Randi Ann; Lorentzen, Ranveig Sofie. (2019) Evaluering av arbeidet med kvalitet i barnehagesektoren. TFoU-rapport 2019:9. Trøndelag Forskning og Utvikling AS
    Rapport
  • Haugset, Anne Sigrid; Fagerholt, Randi Ann; Sivertsen, Håkon; Caspersen, Joakim; Franck, Karianne; Ljunggren, Birgitte. (2019) Følgeevaluering av kompetanse for fremtidens barnehage. Delrapport 4. TFoU-rapport 2019:5. Trøndelag Forskning og Utvikling AS
    Rapport
  • Caspersen, Joakim; Mordal, Siri; Valenta, Marko; Wendelborg, Christian. (2019) Skolefritidsordningen - tid for et veivalg?. Adressa
    Kronikk
  • Mandal, Roland; Midtgård, Trude Mariane; Mordal, Siri. (2019) Arbeidsinkludering. Med arbeidsgiverne på laget. SINTEF Rapport (2019:00060)
    Rapport
  • Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri. (2019) Evaluering av forskningsprosjektet Karriereveiledning for NAV-brukere i Buskerud . NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport

2018

  • Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri; Olsen, Marit Schei; Gjøsund, Gudveig; Caspersen, Joakim; Wendelborg, Christian. (2018) Mellom system og individ : En studie av Statpeds oppdrag, tjenester og ressursdisponering innen fagområdene syn, sammensatte lærevansker og språk og tale. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport
  • Wendelborg, Christian; Caspersen, Joakim; Mordal, Siri; Ljusberg, Anna-Lena; Bunar, Nihad. (2018) Lek, Læring og ikke-pedagogikk for alle. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport

2017

  • Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri; Solberg, Astrid. (2017) Samarbeid mellom NAV og fylkeskommunen om å hindre frafall fra videregående skole - Utfordringer og gode grep. IRIS
    Rapport
  • Finne, Håkon; Mordal, Siri; Ullern, Eli Fyhn. (2017) Oppfatning av kvalitet i lærerutdanningene 2016. SINTEF Rapport (A28066)
    Rapport
  • Finne, Håkon; Landmark, Andreas D.; Mordal, Siri; Ullern, Eli Fyhn. (2017) R&D in teacher education milieus. A descriptive mapping of research and development in milieus that educate teachers for primary and lower secondary schools in Norway (GLU). Stiftelsen SINTEF
    Rapport
  • Mordal, Siri. (2017) Miljøterapeuter i skolen. En prosessevaluering av første år med prosjektet "miljøterapeuter i skolen". SINTEF Rapport (2017:00816)
    Rapport

2016

  • Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri. (2016) Kontaktlæreren - en ubrukt ressurs i karriereveiledningen?. Veilederforum.no
    Populærvitenskapelig artikkel

2015

  • Mordal, Siri; Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth. (2015) Rådgiverrollen, mellom tidstyv og grunnleggende ferdighet. SINTEF Teknologi og Samfunn
    Rapport

2014

  • Mordal, Siri. (2014) Ledelse i barnehage og skole - en kunnskapsoversikt. SINTEF
    Rapport
  • Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri; Buland, Trond Hallgeir. (2014) En rådgiverrolle i krysspress? Lokal variasjon og konsekvenser for rådgivningen i skolen :. Sosiologi i dag
    Vitenskapelig artikkel
  • Finne, Håkon; Mordal, Siri; Stene, Trine Marie. (2014) Oppfatninger av studiekvalitet i lærerutdanningene 2013. SINTEF Rapport (Rapportnr SINTEF A26113)
    Rapport
  • Ose, Solveig Osborg; Mandal, Roland; Mordal, Siri. (2014) Utfordringer med ungdomssatsingen i Sør-Trøndelag. Et system- og aktørperspektiv. SINTEF Rapport
    Rapport
  • Buland, Trond; Mathisen, Ida Holth; Mordal, Siri; Austnes-Underhaug, Randi; Tønseth, Christin. (2014) "Æ skjønne itj, æ våkne opp kvar dag og vil bli nå nytt æ". Skolens rådgivning i møre og Romsdal, Sør-Trøndelag og Nord-Trøndelag. NTNU Program for lærerutdanning
    Rapport
  • Buland, Trond; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri; Tønseth, Christin; Austnes-Underhaug, Randi; Skoland, Kathrine. (2014) «Æ SKJØNNE ITJ, Æ VÅKNE OPP KVAR DAG Å VIL BLI NÅ NYTT Æ» - Rådgivning i skolen under lupen. International Research Institute of Stavanger
    Rapport

2012

  • Engvik, Gunnar; Sandvik, Lise Vikan; Buland, Trond Hallgeir; Fjørtoft, Henning; Langseth, Inger Dagrun; Aaslid, Bjørg Eva. (2012) Vurdering i skolen. Intensjoner og forståelser. Delrapport 1 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen (FIVIS). NTNU, Program for lærerutdanning og SINTEF Teknologi og samfunn
    Rapport
  • Dahl, Thomas; Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri; Aaslid, Bjørg Eva. (2012) På de samme stier som før - Kunnskapsløftet i fag- og yrkesopplæringen. SINTEF Teknologi og samfunn
    Rapport
  • Lindemann, Beate; Mordal, Siri; Aaslid, Bjørg Eva. (2012) Evaluering av forsøk med 2. fremmedspråk på 6.-7.trinn. Delrapport 2. SINTEF
    Rapport
  • Finne, Håkon; Mordal, Siri. (2012) Studentmobilitet i Trøndelag. SINTEF Rapport
    Rapport

2011

  • Tjora, Solve; Gjestland, Håvard; Mordal, Siri; Agewall, Stefan. (2011) Troponin rise in healthy subjects during exercise test. International Journal of Cardiology
    Leserinnlegg
  • Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth; Aaslid, Bjørg Eva; Haugsbakken, Halvdan; Bungum, Brita; Mordal, Siri. (2011) På vei mot framtida - men i ulik fart? Sluttrapport fra evaluering av skolens rådgiving. SINTEF Teknologi og samfunn
    Rapport
  • Finne, Håkon; Jensberg, Heidi; Aaslid, Bjørg Eva; Haugsbakken, Halvdan; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri. (2011) A18011 Oppfatninger av studiekvalitet i lærerutdanningen blant studenter, lærerutdannere, øvingslærere og rektorer. SINTEF
    Rapport
  • Buland, Trond; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri; Finne, Håkon; Aaslid, Bjørg Eva; Dahl, Thomas. (2011) Kunnskapsløftet i fag- og yrkesopplæringen - på flere veier. SINTEF Rapport
    Rapport

2010

  • Haugsbakken, Halvdan Gaute Søvik; Mordal, Siri. (2010) Godt samarbeid, bedre tid. Bedre Skole
    Populærvitenskapelig artikkel

Tidsskriftspublikasjoner

  • Caspersen, Joakim; Mordal, Siri; Valenta, Marko; Wendelborg, Christian. (2019) Skolefritidsordningen - tid for et veivalg?. Adressa
    Kronikk
  • Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri. (2016) Kontaktlæreren - en ubrukt ressurs i karriereveiledningen?. Veilederforum.no
    Populærvitenskapelig artikkel
  • Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri; Buland, Trond Hallgeir. (2014) En rådgiverrolle i krysspress? Lokal variasjon og konsekvenser for rådgivningen i skolen :. Sosiologi i dag
    Vitenskapelig artikkel
  • Tjora, Solve; Gjestland, Håvard; Mordal, Siri; Agewall, Stefan. (2011) Troponin rise in healthy subjects during exercise test. International Journal of Cardiology
    Leserinnlegg
  • Haugsbakken, Halvdan Gaute Søvik; Mordal, Siri. (2010) Godt samarbeid, bedre tid. Bedre Skole
    Populærvitenskapelig artikkel

Del av bok/rapport

  • Mordal, Siri; Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth. (2020) Career guidance in Norwegian primary education : developing the power of dreams and the power of judgement. Brill | Sense
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Rapport

  • Caspersen, Joakim; Vennerød-Diesen, Frida Felicia; Hermstad, Ingrid Holmedahl; Ljusberg, Anna-Lena; Mordal, Siri; Pedersen, Cathrine. (2024) Innføring av rammeplan i SFO : Sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplan. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport
  • Meltevik, Stine; Stiberg, Rune; Valenta, Marko; Berg, Berit; Fjelldal Simonsen, Mia; Mordal, Siri. (2024) Følgeevaluering av nye læreplanner i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere. Oxford Research og NTNU Samfunnsforskning
    Rapport
  • Pallas, Merike; Hagen, Julia; Bruteig, Rebekka; Mordal, Siri; Sundli, Julie; Hem, Marit Helene. (2024) Felles innsats for mer bærekraftige lokalsamfunn: Forprosjekt for et regionalt samarbeidsprosjekt mellom oppvekst og helse på Fosen. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport
  • Hermstad, Ingrid Holmedahl; Mordal, Siri; Caspersen, Joakim; Utmo, Ida Fjærestad. (2023) Bedre skolestart i Trondheim kommune : Utleira- og Åsvangmodellen. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport
  • Mordal, Siri; Holm-Nordhagen, Anne; Mathiesen, Ida Holth; Buland, Trond Hallgeir; Thomsen, Rie. (2022) Kvalitet i karriereveiledning i skolen. En undersøkelse av kvalitet og kvalitetsutvikling i karriereveiledning i skolen. NTNU Samfunnsforskning
    Rapport
  • Roald, Gunhild Marie; Mordal, Siri. (2021) Ikke rør frokost-kaféen! Om frokost-kaféens rolle i, og andre mulige tiltak for, å bygge sterkere fellesskap rundt ungdommer i Trondheim. Institutt for pedagogikk og livslang læring, NTNU
    Rapport
  • Mordal, Siri; Ness, Ottar. (2021) Hva vet vi om studenters psykiske helse og livskvalitet? – en litteraturgjennomgang av skandinaviske studenters psykiske helse og livskvalitet, og hvilke tiltak og intervensjoner som har vist effekt. NTNU Institutt for pedagogikk og livslang læring
    Rapport
  • Fjørtoft, Siw Olsen; Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri; Midtgård, Trude Mariane; Gjøsund, Gudveig. (2020) Digitalisering i Statped. Sluttrapport fra følgeforskning. SINTEF Rapport (2020:00334)
    Rapport
  • Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri; Mathiesen, Ida Holth. (2020) Utdannings- og yrkesrådgiving og sosialpedagogisk rådgiving i norsk skole anno 2020 : En kartlegging av ressurser og arbeidsoppgaver til rådgiving i skolen i Norge. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport
  • Haugset, Anne Sigrid; Ljunggren, Birgitte; Mordal, Siri; Nissen, Kjersti; Fagerholt, Randi Ann; Lorentzen, Ranveig Sofie. (2019) Evaluering av arbeidet med kvalitet i barnehagesektoren. TFoU-rapport 2019:9. Trøndelag Forskning og Utvikling AS
    Rapport
  • Haugset, Anne Sigrid; Fagerholt, Randi Ann; Sivertsen, Håkon; Caspersen, Joakim; Franck, Karianne; Ljunggren, Birgitte. (2019) Følgeevaluering av kompetanse for fremtidens barnehage. Delrapport 4. TFoU-rapport 2019:5. Trøndelag Forskning og Utvikling AS
    Rapport
  • Mandal, Roland; Midtgård, Trude Mariane; Mordal, Siri. (2019) Arbeidsinkludering. Med arbeidsgiverne på laget. SINTEF Rapport (2019:00060)
    Rapport
  • Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri. (2019) Evaluering av forskningsprosjektet Karriereveiledning for NAV-brukere i Buskerud . NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport
  • Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri; Olsen, Marit Schei; Gjøsund, Gudveig; Caspersen, Joakim; Wendelborg, Christian. (2018) Mellom system og individ : En studie av Statpeds oppdrag, tjenester og ressursdisponering innen fagområdene syn, sammensatte lærevansker og språk og tale. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport
  • Wendelborg, Christian; Caspersen, Joakim; Mordal, Siri; Ljusberg, Anna-Lena; Bunar, Nihad. (2018) Lek, Læring og ikke-pedagogikk for alle. NTNU Samfunnsforskning AS
    Rapport
  • Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri; Solberg, Astrid. (2017) Samarbeid mellom NAV og fylkeskommunen om å hindre frafall fra videregående skole - Utfordringer og gode grep. IRIS
    Rapport
  • Finne, Håkon; Mordal, Siri; Ullern, Eli Fyhn. (2017) Oppfatning av kvalitet i lærerutdanningene 2016. SINTEF Rapport (A28066)
    Rapport
  • Finne, Håkon; Landmark, Andreas D.; Mordal, Siri; Ullern, Eli Fyhn. (2017) R&D in teacher education milieus. A descriptive mapping of research and development in milieus that educate teachers for primary and lower secondary schools in Norway (GLU). Stiftelsen SINTEF
    Rapport
  • Mordal, Siri. (2017) Miljøterapeuter i skolen. En prosessevaluering av første år med prosjektet "miljøterapeuter i skolen". SINTEF Rapport (2017:00816)
    Rapport
  • Mordal, Siri; Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth. (2015) Rådgiverrollen, mellom tidstyv og grunnleggende ferdighet. SINTEF Teknologi og Samfunn
    Rapport
  • Mordal, Siri. (2014) Ledelse i barnehage og skole - en kunnskapsoversikt. SINTEF
    Rapport
  • Finne, Håkon; Mordal, Siri; Stene, Trine Marie. (2014) Oppfatninger av studiekvalitet i lærerutdanningene 2013. SINTEF Rapport (Rapportnr SINTEF A26113)
    Rapport
  • Ose, Solveig Osborg; Mandal, Roland; Mordal, Siri. (2014) Utfordringer med ungdomssatsingen i Sør-Trøndelag. Et system- og aktørperspektiv. SINTEF Rapport
    Rapport
  • Buland, Trond; Mathisen, Ida Holth; Mordal, Siri; Austnes-Underhaug, Randi; Tønseth, Christin. (2014) "Æ skjønne itj, æ våkne opp kvar dag og vil bli nå nytt æ". Skolens rådgivning i møre og Romsdal, Sør-Trøndelag og Nord-Trøndelag. NTNU Program for lærerutdanning
    Rapport
  • Buland, Trond; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri; Tønseth, Christin; Austnes-Underhaug, Randi; Skoland, Kathrine. (2014) «Æ SKJØNNE ITJ, Æ VÅKNE OPP KVAR DAG Å VIL BLI NÅ NYTT Æ» - Rådgivning i skolen under lupen. International Research Institute of Stavanger
    Rapport
  • Engvik, Gunnar; Sandvik, Lise Vikan; Buland, Trond Hallgeir; Fjørtoft, Henning; Langseth, Inger Dagrun; Aaslid, Bjørg Eva. (2012) Vurdering i skolen. Intensjoner og forståelser. Delrapport 1 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen (FIVIS). NTNU, Program for lærerutdanning og SINTEF Teknologi og samfunn
    Rapport
  • Dahl, Thomas; Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri; Aaslid, Bjørg Eva. (2012) På de samme stier som før - Kunnskapsløftet i fag- og yrkesopplæringen. SINTEF Teknologi og samfunn
    Rapport
  • Lindemann, Beate; Mordal, Siri; Aaslid, Bjørg Eva. (2012) Evaluering av forsøk med 2. fremmedspråk på 6.-7.trinn. Delrapport 2. SINTEF
    Rapport
  • Finne, Håkon; Mordal, Siri. (2012) Studentmobilitet i Trøndelag. SINTEF Rapport
    Rapport
  • Buland, Trond Hallgeir; Mathiesen, Ida Holth; Aaslid, Bjørg Eva; Haugsbakken, Halvdan; Bungum, Brita; Mordal, Siri. (2011) På vei mot framtida - men i ulik fart? Sluttrapport fra evaluering av skolens rådgiving. SINTEF Teknologi og samfunn
    Rapport
  • Finne, Håkon; Jensberg, Heidi; Aaslid, Bjørg Eva; Haugsbakken, Halvdan; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri. (2011) A18011 Oppfatninger av studiekvalitet i lærerutdanningen blant studenter, lærerutdannere, øvingslærere og rektorer. SINTEF
    Rapport
  • Buland, Trond; Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri; Finne, Håkon; Aaslid, Bjørg Eva; Dahl, Thomas. (2011) Kunnskapsløftet i fag- og yrkesopplæringen - på flere veier. SINTEF Rapport
    Rapport

Formidling

2021

  • Vitenskapelig foredrag
    Mathiesen, Ida Holth; Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri. (2021) Inter-organisational Complexity When Working Together for Co-generative Career Guidance. IAEVG IAEVG International Conference, Maximizing Potential of Career Guidance , Riga, Online 2021-10-19 - 2021-10-21
  • Vitenskapelig foredrag
    Mathiesen, Ida Holth; Mordal, Siri; Buland, Trond Hallgeir. (2021) Contextualisation and operationalization of the time resources for counselling in Norwegian basic education. NoRNet Network The NoRNet Conference 2021, Career in the post-welfare society: Precariousness, work migration and transitions , Bergen 2021-10-06 - 2021-10-07

2019

  • Vitenskapelig foredrag
    Buland, Trond Hallgeir; Mordal, Siri; Mathiesen, Ida Holth. (2019) The Playful Approach to Career learning?​ or​ Reduction of options or learning to cope – Strengthening the agency of young pupils by preserving both the creativity and rationality in career learning ​. NoRNet Critical Perspectives on Agency and Social Justice in Transitions and Career Development​ , Copenhagen 2019-10-23 - 2019-10-24

NTNU – Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

  • For ansatte
  • |
  • For studenter
  • |
  • Innsida
  • |
  • Blackboard

Studere

  • Om studier
  • Studieprogram
  • Emner
  • Videreutdanning
  • Karriere

Aktuelt

  • Nyheter
  • Arrangement
  • Jobbe ved NTNU

Om NTNU

  • Om NTNU
  • Bibliotek
  • Strategi
  • Forskning
  • Satsingsområder
  • Innovasjon
  • Organisasjonskart
  • Utdanningskvalitet

Kontakt

  • Kontakt oss
  • Finn ansatte
  • Spør en ekspert
  • Pressekontakter
  • Kart

NTNU i tre byer

  • NTNU i Gjøvik
  • NTNU i Trondheim
  • NTNU i Ålesund

Om nettstedet

  • Bruk av informasjonskapsler
  • Tilgjengelighetserklæring
  • Personvern
  • Ansvarlig redaktør
Facebook Instagram Linkedin Snapchat Tiktok Youtube
Logg inn
NTNU logo