Navigasjon

  • Hopp til innhold
NTNU Hjemmeside NTNU Hjemmeside

ntnu.no

  • Studier
    • Studere på NTNU
    • Finn studieprogram
    • Søke opptak
    • Videreutdanning og deltid
    • Forkurs og oppfriskning
  • Studentliv
    • Student i Gjøvik
    • Student i Trondheim
    • Student i Ålesund
  • Forskning og innovasjon
    • Forskning
    • Innovasjon
    • Satsingsområder
    • Toppforskning
    • Ekspertlister
    • Ph.d.
  • Om NTNU
    • Fakulteter og institutter
    • Sentre
    • Bibliotek
    • Kart
    • Ledige stillinger
    • Arrangement
    • Nyheter
    • Kontakt oss
    • Om NTNU
  1. Ansatte

Språkvelger

English

Guri Kringstad Blokkum

Last ned pressefoto
Last ned pressefoto
Foto:

Guri Kringstad Blokkum

Universitetslektor
Institutt for matematiske fag

guri.k.blokkum@ntnu.no
73591935 Høgskoleringen 3, Gløshaugen
Om Publikasjoner Undervisning

Om

Jeg er universitetslektor ved forkurs for ingeniørutdanning ved NTNU Trondheim, hvor jeg ble ansatt i 2019. Fagene jeg underviser i er norsk, engelsk og teknologi og samfunn.

Jeg fullførte allmennlærerutdanninga ved HiST i 2011, og har en mastergrad i fag- og yrkesdidaktikk (studieretning engelsk) fra 2017. Tidligere arbeidserfaring er åtte år som fag- og kontaktlærer ved en ungdomsskole i Trondheim. 

 

Publikasjoner

  • Kronologisk
  • Etter kategori
  • Se alle publikasjoner i Cristin

2024

  • Talmo, Vegard Mjøsund; Blokkum, Guri Kringstad; Totland, Marte Oldervoll; Myklebust, Astrid; Marøy, Øystein. (2024) Methods for Enhancing Students’ Reflection on Performances and Learning Strategies. International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

2023

  • Schjem, Thomas; Talmo, Vegard Mjøsund; Blokkum, Guri Kringstad. (2023) FORMATIVE ASSESSMENT AND COLLABORATIVE LEARNING IN A PREPARATORY COURSE FOR ENGINEERING STUDIES.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Del av bok/rapport

  • Talmo, Vegard Mjøsund; Blokkum, Guri Kringstad; Totland, Marte Oldervoll; Myklebust, Astrid; Marøy, Øystein. (2024) Methods for Enhancing Students’ Reflection on Performances and Learning Strategies. International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Schjem, Thomas; Talmo, Vegard Mjøsund; Blokkum, Guri Kringstad. (2023) FORMATIVE ASSESSMENT AND COLLABORATIVE LEARNING IN A PREPARATORY COURSE FOR ENGINEERING STUDIES.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Undervisning

Emner

  • TFOR0115 - English

NTNU – Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

  • For ansatte
  • |
  • For studenter
  • |
  • Innsida
  • |
  • Blackboard

Studere

  • Om studier
  • Studieprogram
  • Emner
  • Videreutdanning
  • Karriere

Aktuelt

  • Nyheter
  • Arrangement
  • Jobbe ved NTNU

Om NTNU

  • Om NTNU
  • Bibliotek
  • Strategi
  • Forskning
  • Satsingsområder
  • Innovasjon
  • Organisasjonskart
  • Utdanningskvalitet

Kontakt

  • Kontakt oss
  • Finn ansatte
  • Spør en ekspert
  • Pressekontakter
  • Kart

NTNU i tre byer

  • NTNU i Gjøvik
  • NTNU i Trondheim
  • NTNU i Ålesund

Om nettstedet

  • Bruk av informasjonskapsler
  • Tilgjengelighetserklæring
  • Personvern
  • Ansvarlig redaktør
Facebook Instagram Linkedin Snapchat Tiktok Youtube
Logg inn
NTNU logo