Synnøve Matre
Om
Publikasjoner
2019
-
Berge, Kjell Lars;
Skar, Gustaf Bernhard Uno;
Matre, Synnøve;
Solheim, Randi;
Evensen, Lars Sigfred;
Otnes, Hildegunn;
Thygesen, Ragnar.
(2019)
Introducing teachers to new semiotic tools for writing instruction and writing assessment: consequences for students’ writing proficiency.
Assessment in education: Principles, Policy & Practice.
volum 26 (1).
Vitenskapelig artikkel
2017
-
Matre, Synnøve.
(2017)
Bruk av forventningsnormer i skriveopplæringa: Erfaringer fra en intervensjonsstudie om skriving og vurdering.
ASLAs skriftserie.
volum 26.
Vitenskapelig artikkel
-
Matre, Synnøve.
(2017)
Normprosjektet – erfaringar frå skriveopplæring på mellomtrinnet.
Norsklæreren.
Faglig artikkel
-
Nygård, Mari;
Matre, Synnøve.
(2017)
Språksyn og språkteoretiske tilnærmingsmåter.
Norsk 5-10: Språkboka.
Faglig kapittel
2016
-
Evensen, Lars Sigfred;
Berge, Kjell Lars;
Thygesen, Ragnar;
Matre, Synnøve;
Solheim, Randi.
(2016)
Standards as a tool for teaching and assessing cross-curricular writing.
Curriculum Journal.
volum 27 (2).
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
-
Matre, Synnøve;
Solheim, Randi.
(2016)
Opening dialogic spaces: Teachers’ metatalk on writing assessment.
International Journal of Educational Research.
volum 80.
Vitenskapelig artikkel
2015
-
Matre, Synnøve;
Solheim, Randi.
(2015)
Skriving i framtidas skule (innlegg på Ludvigsen-utvalets blogg).
Fremtidens skole.
Populærvitenskapelig artikkel
-
Matre, Synnøve;
Solheim, Randi.
(2015)
Writing education and assessment in Norway: Towards shared understanding, shared language and shared responsibility.
L1-Educational Studies in Language and Literature.
volum 15.
Vitenskapelig artikkel
2014
-
Solheim, Randi;
Matre, Synnøve.
(2014)
Forventninger om skrivekompetanse. Perspektiver på skriving, skriveopplæring og vurdering i "Normprosjektet".
Viden om Læsning.
Vitenskapelig artikkel
-
Solheim, Randi;
Matre, Synnøve.
(2014)
Lærarsamtalar om elevtekstar – mot eit felles fagspråk om skriving og vurdering.
Alle tiders norskdidaktiker. Festskrift til Frøydis Hertzberg på 70-årsdagen.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2013
-
Matre, Synnøve.
(2013)
Elevteksten - eit blikk inn i barns skriftspråkutvikling.
Læring • utvikling • læringsmiljø — En innføring i pedagogisk psykologi.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2012
-
Matre, Synnøve;
Sjøhelle, Dagrun Kibsgaard;
Solheim, Randi.
(2012)
Ekspressive tekstar av unge skrivarar: om kjensleutløp, identitetsarbeid og skriveutvikling.
Teorier om tekst i møte med skolens lese- og skrivepraksiser.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve;
Sjøhelle, Dagrun Kibsgaard;
Solheim, Randi.
(2012)
Teorier om tekst i møte med skolens lese- og skrivepraksiser.
Universitetsforlaget. 2012. ISBN 978-82-15-02044-0.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
-
Matre, Synnøve;
Skaftun, Atle.
(2012)
Skriv! Les!.
Akademika forlag. 2012. ISBN 978-82-519-2870-0.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
-
Melby, Guri;
Matre, Synnøve.
(2012)
Å skrive seg inn i læreryrket.
Akademika forlag. 2012. ISBN 978-82-519-2896-0.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2011
-
Matre, Synnøve;
Fottland, Helg.
(2011)
Text, talk and thinking together : using action research to improve third grade children's talking, reading and identity construction.
Nordic Studies in Education.
volum 31 (4).
Vitenskapelig artikkel
2009
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Elevteksten som er vegvisar til tilpassa opplæring.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Gruppesamtalar.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Klassesamtale.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Leik og språk.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Munnleg språkbruk - didaktisk refleksjon.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Om språk og språkutvikling.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Sosiokulturelle aspekt.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Språklære i skolen - grammatikens plass og funksjon.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Språkteoretiske tilnærmingsmåtar.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Vurdering av samtaletekstar som didaktisk utfordring.
Tekstvurdering som didaktisk utfordring.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2008
-
Matre, Synnøve.
(2008)
Stimulating dialogue - a way to improve reading comprehision?.
S.l.
Annet
2007
-
Matre, Synnøve.
(2007)
Building a collaborating community: the role of language in teachers and researchers cooperation on improving teaching in mathematics.
Teachers learning in communities. International perspectives.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve;
Hoel, Torlaug Løkensgard.
(2007)
Skrive for nåtid og framtid. Skriving i arbeidsliv og skole.
Tapir Akademisk Forlag. 2007. ISBN 9788251922159.
Fagbok
-
Matre, Synnøve;
Hoel, Torlaug Løkensgard.
(2007)
Skrive for nåtid og framtid. Skriving og rettleiing i høgre utdanning.
Tapir Akademisk Forlag. 2007. ISBN 9788251922401.
Fagbok
2006
-
Matre, Synnøve.
(2006)
Dei yngste barna og nynorsken.
Didaktiske perspektiv på nynorskopplæring.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2006)
Utfordringar for skriveopplæring og skriveforsking i dag.
Tapir Akademisk Forlag. 2006. ISBN 8251921686.
Fagbok
2005
-
Botten, Geir;
Kjøsnes, Nils Johan;
Lorentzen, Rutt Trøite;
Matre, Synnøve.
(2005)
Kva fortel barnetekstane oss? Ein samtale mellom to matematikklærarar og to norsklærarar.
GLSM. Grunnleggjande lese, skrive og matematikkopplæring. Skjong, S. (red.).
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Fottland, Helg;
Matre, Synnøve.
(2005)
Assessment from a sociocultural perspective narratives from a first grade classroom.
Scandinavian Journal of Educational Research.
volum 49 (Vol. 49, no. 5).
Vitenskapelig artikkel
-
Fottland, Helg;
Matre, Synnøve.
(2005)
Motivation and learning from a social standpoint case illustrations from a second grade classroom.
Nordisk Pedagogik.
volum 25 (Vol. 25, nr 2).
Vitenskapelig artikkel
-
Matre, Synnøve.
(2005)
Five years old children co-constructing meaning: A case-study of two children and their heuristic dialogues.
Semiotics from the North : Nordic approaches to systemic functional linguistics.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve;
Fottland, Helg.
(2005)
Æ har skrevve kjempemye æ nå : ein andreklassing på veg inn i skrifta.
GLSM. Grunnleggjande lese, skrive og matematikkopplæring. Skjong, S. (red.).
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2004
-
Fottland, Helg;
Matre, Synnøve.
(2004)
Exploring Researchers in Dialogue: Linguistic and Educational Perspectives on Observational Data from a Sixth Grade Classroom.
International Journal of Qualitative Methods (IJQM).
volum 3 (3).
Vitenskapelig artikkel
-
Gravanes, Arne;
Svorkmo, Anne-Gunn;
Matre, Synnøve;
Fottland, Helg.
(2004)
Blir det lettere å være lærer etter dette? : fire blikk på en matematikkøkt i sjuende klasse.
Norsk pedagogisk tidsskrift.
volum 88 (1).
Vitenskapelig artikkel
2003
-
Fottland, Helg;
Matre, Synnøve.
(2003)
Klasseråd som arena for demokratisk oppdragelse i grunnskolen : læreren som debattleder - og veiviser.
Norsk pedagogisk tidsskrift.
Vitenskapelig artikkel
-
Maagerø, Eva;
Maagerø, Eva;
Matre, Synnøve;
Matre, Synnøve.
(2003)
Når barn erobrar språket. Ulike perspektiv på barns språkutvikling.
2003. ISBN 8276345670.
Fagbok
-
Matre, Synnøve.
(2003)
Eitt klasserom : to blikk : læraren leier klassesamtalar om Egypt.
Klasseledelse.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2002
-
Matre, Synnøve.
(2002)
Filosoferande og utforskande verksemd hos barn.
Barn skaper matematikk.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2001
-
Matre, Synnøve.
(2001)
"i båsna har fire bombefly bombert to hus" : om sakprega tekstar hos barn.
?.
volum 25 (4).
Faglig artikkel
2000
-
Matre, Synnøve.
(2000)
Samtalar mellom barn : om utforsking, formidling og leik i dialogar.
Det Norske Samlaget. 2000. ISBN 8252156142.
Lærebok
1999
-
Matre, Synnøve;
Roe, Astrid;
Hertzberg, Frøydis.
(1999)
"Æ har vorre med på elgjakt, æ!" : samtaletekstar hos barn.
Muntlig norsk.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Tidsskriftspublikasjoner
-
Berge, Kjell Lars;
Skar, Gustaf Bernhard Uno;
Matre, Synnøve;
Solheim, Randi;
Evensen, Lars Sigfred;
Otnes, Hildegunn;
Thygesen, Ragnar.
(2019)
Introducing teachers to new semiotic tools for writing instruction and writing assessment: consequences for students’ writing proficiency.
Assessment in education: Principles, Policy & Practice.
volum 26 (1).
Vitenskapelig artikkel
-
Matre, Synnøve.
(2017)
Bruk av forventningsnormer i skriveopplæringa: Erfaringer fra en intervensjonsstudie om skriving og vurdering.
ASLAs skriftserie.
volum 26.
Vitenskapelig artikkel
-
Matre, Synnøve.
(2017)
Normprosjektet – erfaringar frå skriveopplæring på mellomtrinnet.
Norsklæreren.
Faglig artikkel
-
Evensen, Lars Sigfred;
Berge, Kjell Lars;
Thygesen, Ragnar;
Matre, Synnøve;
Solheim, Randi.
(2016)
Standards as a tool for teaching and assessing cross-curricular writing.
Curriculum Journal.
volum 27 (2).
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
-
Matre, Synnøve;
Solheim, Randi.
(2016)
Opening dialogic spaces: Teachers’ metatalk on writing assessment.
International Journal of Educational Research.
volum 80.
Vitenskapelig artikkel
-
Matre, Synnøve;
Solheim, Randi.
(2015)
Skriving i framtidas skule (innlegg på Ludvigsen-utvalets blogg).
Fremtidens skole.
Populærvitenskapelig artikkel
-
Matre, Synnøve;
Solheim, Randi.
(2015)
Writing education and assessment in Norway: Towards shared understanding, shared language and shared responsibility.
L1-Educational Studies in Language and Literature.
volum 15.
Vitenskapelig artikkel
-
Solheim, Randi;
Matre, Synnøve.
(2014)
Forventninger om skrivekompetanse. Perspektiver på skriving, skriveopplæring og vurdering i "Normprosjektet".
Viden om Læsning.
Vitenskapelig artikkel
-
Matre, Synnøve;
Fottland, Helg.
(2011)
Text, talk and thinking together : using action research to improve third grade children's talking, reading and identity construction.
Nordic Studies in Education.
volum 31 (4).
Vitenskapelig artikkel
-
Fottland, Helg;
Matre, Synnøve.
(2005)
Assessment from a sociocultural perspective narratives from a first grade classroom.
Scandinavian Journal of Educational Research.
volum 49 (Vol. 49, no. 5).
Vitenskapelig artikkel
-
Fottland, Helg;
Matre, Synnøve.
(2005)
Motivation and learning from a social standpoint case illustrations from a second grade classroom.
Nordisk Pedagogik.
volum 25 (Vol. 25, nr 2).
Vitenskapelig artikkel
-
Fottland, Helg;
Matre, Synnøve.
(2004)
Exploring Researchers in Dialogue: Linguistic and Educational Perspectives on Observational Data from a Sixth Grade Classroom.
International Journal of Qualitative Methods (IJQM).
volum 3 (3).
Vitenskapelig artikkel
-
Gravanes, Arne;
Svorkmo, Anne-Gunn;
Matre, Synnøve;
Fottland, Helg.
(2004)
Blir det lettere å være lærer etter dette? : fire blikk på en matematikkøkt i sjuende klasse.
Norsk pedagogisk tidsskrift.
volum 88 (1).
Vitenskapelig artikkel
-
Fottland, Helg;
Matre, Synnøve.
(2003)
Klasseråd som arena for demokratisk oppdragelse i grunnskolen : læreren som debattleder - og veiviser.
Norsk pedagogisk tidsskrift.
Vitenskapelig artikkel
-
Matre, Synnøve.
(2001)
"i båsna har fire bombefly bombert to hus" : om sakprega tekstar hos barn.
?.
volum 25 (4).
Faglig artikkel
Bøker
-
Matre, Synnøve;
Sjøhelle, Dagrun Kibsgaard;
Solheim, Randi.
(2012)
Teorier om tekst i møte med skolens lese- og skrivepraksiser.
Universitetsforlaget. 2012. ISBN 978-82-15-02044-0.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
-
Matre, Synnøve;
Skaftun, Atle.
(2012)
Skriv! Les!.
Akademika forlag. 2012. ISBN 978-82-519-2870-0.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
-
Melby, Guri;
Matre, Synnøve.
(2012)
Å skrive seg inn i læreryrket.
Akademika forlag. 2012. ISBN 978-82-519-2896-0.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
-
Matre, Synnøve;
Hoel, Torlaug Løkensgard.
(2007)
Skrive for nåtid og framtid. Skriving i arbeidsliv og skole.
Tapir Akademisk Forlag. 2007. ISBN 9788251922159.
Fagbok
-
Matre, Synnøve;
Hoel, Torlaug Løkensgard.
(2007)
Skrive for nåtid og framtid. Skriving og rettleiing i høgre utdanning.
Tapir Akademisk Forlag. 2007. ISBN 9788251922401.
Fagbok
-
Matre, Synnøve.
(2006)
Utfordringar for skriveopplæring og skriveforsking i dag.
Tapir Akademisk Forlag. 2006. ISBN 8251921686.
Fagbok
-
Maagerø, Eva;
Maagerø, Eva;
Matre, Synnøve;
Matre, Synnøve.
(2003)
Når barn erobrar språket. Ulike perspektiv på barns språkutvikling.
2003. ISBN 8276345670.
Fagbok
-
Matre, Synnøve.
(2000)
Samtalar mellom barn : om utforsking, formidling og leik i dialogar.
Det Norske Samlaget. 2000. ISBN 8252156142.
Lærebok
Del av bok/rapport
-
Nygård, Mari;
Matre, Synnøve.
(2017)
Språksyn og språkteoretiske tilnærmingsmåter.
Norsk 5-10: Språkboka.
Faglig kapittel
-
Solheim, Randi;
Matre, Synnøve.
(2014)
Lærarsamtalar om elevtekstar – mot eit felles fagspråk om skriving og vurdering.
Alle tiders norskdidaktiker. Festskrift til Frøydis Hertzberg på 70-årsdagen.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2013)
Elevteksten - eit blikk inn i barns skriftspråkutvikling.
Læring • utvikling • læringsmiljø — En innføring i pedagogisk psykologi.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve;
Sjøhelle, Dagrun Kibsgaard;
Solheim, Randi.
(2012)
Ekspressive tekstar av unge skrivarar: om kjensleutløp, identitetsarbeid og skriveutvikling.
Teorier om tekst i møte med skolens lese- og skrivepraksiser.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Elevteksten som er vegvisar til tilpassa opplæring.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Gruppesamtalar.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Klassesamtale.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Leik og språk.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Munnleg språkbruk - didaktisk refleksjon.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Om språk og språkutvikling.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Sosiokulturelle aspekt.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Språklære i skolen - grammatikens plass og funksjon.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Språkteoretiske tilnærmingsmåtar.
Norskdidaktikk - Ei grunnbok.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2009)
Vurdering av samtaletekstar som didaktisk utfordring.
Tekstvurdering som didaktisk utfordring.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2008)
Stimulating dialogue - a way to improve reading comprehision?.
S.l.
Annet
-
Matre, Synnøve.
(2007)
Building a collaborating community: the role of language in teachers and researchers cooperation on improving teaching in mathematics.
Teachers learning in communities. International perspectives.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2006)
Dei yngste barna og nynorsken.
Didaktiske perspektiv på nynorskopplæring.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Botten, Geir;
Kjøsnes, Nils Johan;
Lorentzen, Rutt Trøite;
Matre, Synnøve.
(2005)
Kva fortel barnetekstane oss? Ein samtale mellom to matematikklærarar og to norsklærarar.
GLSM. Grunnleggjande lese, skrive og matematikkopplæring. Skjong, S. (red.).
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2005)
Five years old children co-constructing meaning: A case-study of two children and their heuristic dialogues.
Semiotics from the North : Nordic approaches to systemic functional linguistics.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve;
Fottland, Helg.
(2005)
Æ har skrevve kjempemye æ nå : ein andreklassing på veg inn i skrifta.
GLSM. Grunnleggjande lese, skrive og matematikkopplæring. Skjong, S. (red.).
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2003)
Eitt klasserom : to blikk : læraren leier klassesamtalar om Egypt.
Klasseledelse.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve.
(2002)
Filosoferande og utforskande verksemd hos barn.
Barn skaper matematikk.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
-
Matre, Synnøve;
Roe, Astrid;
Hertzberg, Frøydis.
(1999)
"Æ har vorre med på elgjakt, æ!" : samtaletekstar hos barn.
Muntlig norsk.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel