Navigasjon

  • Hopp til innhold
NTNU Hjemmeside NTNU Hjemmeside

ntnu.no

  • Studier
    • Studere på NTNU
    • Finn studieprogram
    • Søke opptak
    • Videreutdanning og deltid
    • Forkurs og oppfriskning
  • Studentliv
    • Student i Gjøvik
    • Student i Trondheim
    • Student i Ålesund
  • Forskning og innovasjon
    • Forskning
    • Innovasjon
    • Satsingsområder
    • Toppforskning
    • Ekspertlister
    • Ph.d.
  • Om NTNU
    • Fakulteter og institutter
    • Sentre
    • Bibliotek
    • Kart
    • Ledige stillinger
    • Arrangement
    • Nyheter
    • Kontakt oss
    • Om NTNU
  1. Ansatte

Språkvelger

English

Kari Berg

Last ned pressefoto
Last ned pressefoto
Foto:

Kari Berg

Førsteamanuensis i pedagogikk

karberg@ntnu.no
73591739 90744582 Gunnerus gate 1, G529, Kalvskinnet, Gunnerus gt 1, Kalvskinnet
Publikasjoner Formidling

Publikasjoner

  • Kronologisk
  • Etter kategori
  • Alle publikasjoner i Nasjonalt vitenarkiv (NVA)

2022

  • Berg, Kari. (2022) Livskvalitet for sårbare unge i møte med samfunnets hjelpetiltak.
    Populærvitenskapelig kapittel/artikkel

2017

  • Berg, Kari. (2017) Relasjonsbasert læringsledelse.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

2016

  • Berg, Kari. (2016) Med forskerblikk på læreres praksisrefleksjoner.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

2014

  • Berg, Kari. (2014) Mellom politikk og etikk- en analyse og diskusjon av lærernes profesjonsetiske plattform.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

2013

  • Berg, Kari. (2013) Identitetsforhandlinger og narrative konstruksjoner i møtet mellom utsatt elev og hans støttepersoner.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2013) Læringsledelse i møte med elevmangfoldet.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2013) Teachers’ narratives on professional identities and inclusive education :. Nordic Studies in Education
    Vitenskapelig artikkel

2012

  • Berg, Kari. (2012) Vilkår for opplæringsomsorg- et skapende møte mellom elev og lærer. Spesialpedagogikk
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari; Collin-Hansen, Ragnhild. (2012) Opplæringsomsorg. Utfordringer for skole og barnevern. Gyldendal Akademisk Gyldendal Akademisk
    Fagbok

2011

  • Berg, Kari. (2011) En ny elevrolle- for hvem?.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2011) Magt og afmagt i offentlig omsorg. Social kritik : tidsskrift for social analyse og debat
    Vitenskapelig artikkel

2010

  • Berg, Kari. (2010) Negotiating Identity: conflicts between the agency of the student and the official diagnosis of social workers and teachers. European Educational Research Journal
    Vitenskapelig artikkel

2009

  • Berg, Kari. (2009) I skolens ytterkant - hvordan bryr skolen seg om utsatte elever?.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2009) Utsatte elevers skolekarriere: Forhandlinger om identitetsbeskrivelser. FoU i praksis
    Vitenskapelig artikkel

2008

  • Berg, Kari. (2008) Hjelp i asymmetriske relasjoner profesjonell relasjonsbygging og opplæring. Nordisk Pedagogik
    Vitenskapelig artikkel

2005

  • Berg, Kari. (2005) Inkludering i balanse mellom retten til fellesskap og retten til tilpasset opplæring.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

2002

  • Berg, Kari. (2002) Oppgaveskriving : om å skrive oppgaver og rapporter. Tapir Kompendieforlaget Tapir Kompendieforlaget
    Kompendium
  • Berg, Kari. (2002) Hvis PBL er svaret - hva er så spørsmålet? : en didaktisk vurdering av studentaktive læringsformer i høgskolens yrkesutdanninger med særlig vekt på lærerrollen i problembasert læring i helse- og sosialarbeiderutdanningene. HiST, avd. helse- og sosialfag HiST, avd. helse- og sosialfag
    Rapport
  • Berg, Kari. (2002) Bokanmeldelse: "Betingelser for børns sociale ansvar" av Connie Carøe Christiansen og Pernille Hohnen. Barn – forskning om barn og barndom i Norden
    Anmeldelse

2001

  • Berg, Kari. (2001) Gagnlige og selvstendige : oppdragelse i skolen og de voksnes rolle.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

1999

  • Berg, Kari. (1999) Lik gyldighet eller likegyldighet?. ?
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari. (1999) Oppdragelse og sosialisering i verdikommisjonens tid. Embla
    Fagartikkel
  • Berg, Kari. (1999) Å bruke seg selv til å bekrefte seg selv : aktivitet sett i lys av kommunikasjon og identitet.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari; Collin-Hansen, Ragnhild; Dahlhaug, Tor Erik; Bolstad, Torbjørn. (1999) Festskrift til 10-årsjubileet for barnevernspedagogutdanningen i Trondheim, 1989 - 1999. Tair Tair
    Fagbok

1998

  • Berg, Kari. (1998) Ungdoms verdidilemmaer : hvilke dilemmaer møter ungdom i hverdagslivet sitt? Er skolen en verdistøtte for ungdommene?. Bedre Skole
    Fagartikkel
  • Berg, Kari. (1998) Lærerens doble lojaliteter : en ny lærerrolle?. Bedre Skole
    Fagartikkel
  • Berg, Kari. (1998) Ansvar for å tilpasse seg?. Bedre Skole
    Fagartikkel

1997

  • Berg, Kari. (1997) Skoleutvikling og barns beste : kritisk blikk på oppvekst og skole. Bedre Skole
    Fagartikkel

1996

  • Berg, Kari. (1996) Moderne landliv : ungdoms verdivalg og verdiformidling i skolen. Norsk pedagogisk tidsskrift
    Vitenskapelig artikkel

1993

  • Berg, Kari. (1993) På plass i skoleinstitusjonen?. Bedre Skole
    Fagartikkel

1992

  • Berg, Kari; Grindberg, Tora. (1992) En undersøkelse av pedagogiske tilbud til 6- og 7-åringer i skoler der rektor er styrer for 6-åringene. KUF KUF
    Rapport

1990

  • Berg, Kari. (1990) Kirken og kulturelle endringsprosesser. Kirke og kultur
    Vitenskapelig artikkel

1987

  • Berg, Kari. (1987) Konfirmasjonsundervisning og det moderne samfunn. Kirke og kultur
    Vitenskapelig artikkel

Tidsskriftspublikasjoner

  • Berg, Kari. (2013) Teachers’ narratives on professional identities and inclusive education :. Nordic Studies in Education
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari. (2012) Vilkår for opplæringsomsorg- et skapende møte mellom elev og lærer. Spesialpedagogikk
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari. (2011) Magt og afmagt i offentlig omsorg. Social kritik : tidsskrift for social analyse og debat
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari. (2010) Negotiating Identity: conflicts between the agency of the student and the official diagnosis of social workers and teachers. European Educational Research Journal
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari. (2009) Utsatte elevers skolekarriere: Forhandlinger om identitetsbeskrivelser. FoU i praksis
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari. (2008) Hjelp i asymmetriske relasjoner profesjonell relasjonsbygging og opplæring. Nordisk Pedagogik
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari. (2002) Bokanmeldelse: "Betingelser for børns sociale ansvar" av Connie Carøe Christiansen og Pernille Hohnen. Barn – forskning om barn og barndom i Norden
    Anmeldelse
  • Berg, Kari. (1999) Lik gyldighet eller likegyldighet?. ?
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari. (1999) Oppdragelse og sosialisering i verdikommisjonens tid. Embla
    Fagartikkel
  • Berg, Kari. (1998) Ungdoms verdidilemmaer : hvilke dilemmaer møter ungdom i hverdagslivet sitt? Er skolen en verdistøtte for ungdommene?. Bedre Skole
    Fagartikkel
  • Berg, Kari. (1998) Lærerens doble lojaliteter : en ny lærerrolle?. Bedre Skole
    Fagartikkel
  • Berg, Kari. (1998) Ansvar for å tilpasse seg?. Bedre Skole
    Fagartikkel
  • Berg, Kari. (1997) Skoleutvikling og barns beste : kritisk blikk på oppvekst og skole. Bedre Skole
    Fagartikkel
  • Berg, Kari. (1996) Moderne landliv : ungdoms verdivalg og verdiformidling i skolen. Norsk pedagogisk tidsskrift
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari. (1993) På plass i skoleinstitusjonen?. Bedre Skole
    Fagartikkel
  • Berg, Kari. (1990) Kirken og kulturelle endringsprosesser. Kirke og kultur
    Vitenskapelig artikkel
  • Berg, Kari. (1987) Konfirmasjonsundervisning og det moderne samfunn. Kirke og kultur
    Vitenskapelig artikkel

Bøker

  • Berg, Kari; Collin-Hansen, Ragnhild. (2012) Opplæringsomsorg. Utfordringer for skole og barnevern. Gyldendal Akademisk Gyldendal Akademisk
    Fagbok
  • Berg, Kari; Collin-Hansen, Ragnhild; Dahlhaug, Tor Erik; Bolstad, Torbjørn. (1999) Festskrift til 10-årsjubileet for barnevernspedagogutdanningen i Trondheim, 1989 - 1999. Tair Tair
    Fagbok

Del av bok/rapport

  • Berg, Kari. (2022) Livskvalitet for sårbare unge i møte med samfunnets hjelpetiltak.
    Populærvitenskapelig kapittel/artikkel
  • Berg, Kari. (2017) Relasjonsbasert læringsledelse.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2016) Med forskerblikk på læreres praksisrefleksjoner.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2014) Mellom politikk og etikk- en analyse og diskusjon av lærernes profesjonsetiske plattform.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2013) Identitetsforhandlinger og narrative konstruksjoner i møtet mellom utsatt elev og hans støttepersoner.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2013) Læringsledelse i møte med elevmangfoldet.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2011) En ny elevrolle- for hvem?.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2009) I skolens ytterkant - hvordan bryr skolen seg om utsatte elever?.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2005) Inkludering i balanse mellom retten til fellesskap og retten til tilpasset opplæring.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (2001) Gagnlige og selvstendige : oppdragelse i skolen og de voksnes rolle.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
  • Berg, Kari. (1999) Å bruke seg selv til å bekrefte seg selv : aktivitet sett i lys av kommunikasjon og identitet.
    Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Rapport

  • Berg, Kari. (2002) Oppgaveskriving : om å skrive oppgaver og rapporter. Tapir Kompendieforlaget Tapir Kompendieforlaget
    Kompendium
  • Berg, Kari. (2002) Hvis PBL er svaret - hva er så spørsmålet? : en didaktisk vurdering av studentaktive læringsformer i høgskolens yrkesutdanninger med særlig vekt på lærerrollen i problembasert læring i helse- og sosialarbeiderutdanningene. HiST, avd. helse- og sosialfag HiST, avd. helse- og sosialfag
    Rapport
  • Berg, Kari; Grindberg, Tora. (1992) En undersøkelse av pedagogiske tilbud til 6- og 7-åringer i skoler der rektor er styrer for 6-åringene. KUF KUF
    Rapport

Formidling

2022

  • Faglig foredrag
    Berg, Kari. (2022) Livskvalitet for sårbare unge i møte med samfunnets hjelpetiltak. Boklanseringsseminar , Kulturkirken Jakob, Oslo 2022-11-08 - 2022-11-08

2017

  • Faglig foredrag
    Berg, Kari. (2017) Ny generell del av læreplanen- noen utfordringer for lærerutdanningen. Seminar om høringsutkast for Generell del av læreplanen , Rotvoll campus, Trondheim 2017-04-27 -
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2017) Når relasjonsperspektivet ved læringsledelse utgjør en del av læreres tause kunnskap. Oppsummeringskonferanse, Nettverk for kompetansemiljøer, UiU , Gardermoen 2017-04-05 - 2017-04-06
  • Faglig foredrag
    Berg, Kari. (2017) Opplæring og omsorg- helse i elevers læring. Videreutdanning i Psykososialt arbeid med barn og unge , Finnsnes 2017-04-25 -
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2017) Teacher commitment and Professional practice. European Cionference on Eduicational Research (ECER) 2017 , København 2017-08-21 - 2017-08-25
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2017) Hva er gode nok relasjoner i elevenes læringsarbeid. Fagkonferanse Oppvekst 2017- livsglede og livsmestring , Trondheim, Radisson Blu Royal Garden Hotel, 2017-11-27 - 2017-11-29
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2017) hvordan kan et relasjonelt perspektiv på læringsledelse bidra til å styrke lærernes undervisningspraksis?. Felles samling for fagenheten for pedagogikk, ILU, NTNU , Selbu 2017-10-19 - 2017-10-20

2016

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2016) The researcher glance at teachers' practice reflections. Terms of teacher guidance. European Conference on Educational Research , Dublin 2016-08-23 - 2016-08-26

2015

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2015) Terms and conditions of developing a relation based classroom mangagement- teachers' actions and reflections in a relational perspective. The european conference on Educational Research , Budapest 2015-09-07 - 2015-09-11
  • Faglig foredrag
    Berg, Kari. (2015) Retningslinjer eller plattform- hva er det profesjonsetikken handler om?. Etisk kafe for lærere , Harstad 2015-05-20 - 2015-05-20
  • Faglig foredrag
    Berg, Kari. (2015) Retningslinjer eller plattform- hva er det profesjonsetikken handler om?. Etisk kafe for lærere , Rørvik 2015-03-18 - 2015-03-18
  • Faglig foredrag
    Berg, Kari. (2015) Retningslinjer eller plattform- hva er det profesjonsetikken handler om?. Etisk kafe for lærere , Levanger 2015-02-09 - 2015-02-09
  • Faglig foredrag
    Berg, Kari. (2015) Bedre tilpasset ordinær opplæring. hvordan kan vi tenke om det i Stjørdal kommune?. Faglig arbeidsmøte, Skoleetaten og skoleledere , Jægtvolden, Inderøy 2015-09-04 - 2015-09-04

2014

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2014) Teacher documents and assessments in diverse classrooms. ECER , Porto 2014-09-02 - 2014-09-05
  • Faglig foredrag
    Berg, Kari; Collin-Hansen, Ragnhild. (2014) Opplæringsomsorg. Bedre oppfølging av opplæringen for institusjonplasserte barn og unge. 4 dagers kurs for ansatte i PPT og ansatte i barnevernsisntitusjoner i Akershus fylkeskommune , Son og Ski 2014-01-27 - 2014-04-01

2013

  • Faglig foredrag
    Berg, Kari. (2013) Opplæringsomsorg- skolen som psykososialt miljø. Videreutdanning i psykisk helse for barn og unge , Høyskolen i Harstad 2013-10-23 - 2013-10-23
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2013) Spor av elevmedvirkning i skolens dokumenter. Analyse av profesjonstekster ved ungdomsskoler og videregående skoler. FoU i Praksis , Stjørdal 2013-04-22 - 2013-04-23
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2013) Guidance and teacher approaches in diverse classrooms. ECER (european conference of educational research) , Istanbul 2013-09-10 - 2013-09-13
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2013) Supervision of students in need of proper educational adaptions. Symposium , Reykjavik 2013-03-07 - 2013-03-09
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2013) Supervision of students in need of proper educatonal adaptions. Symposium , Reykjavik 2013-03-07 - 2013-03-09

2012

  • Faglig foredrag
    Berg, Kari. (2012) Opplæringsomsorg- hvordan kan fosterforeldre samarbeide med skolen?. Kurs for fosterforeldre , Strømstad 2012-10-27 -
  • Faglig foredrag
    Berg, Kari. (2012) Opplæringsomsorg- utfordringer i skole og barnevern. Kurs for ansatte i barnevernet , Strømstad 2012-11-01 -
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2012) Processes of teacher netotiating a professional identity. Paper session , Cadíz 2012-09-18 - 2012-09-21

2011

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2011) Face to face. The creative space between the teacher as leader and the student as actor. Europeisk forskerkonferanse , Berlin, Freie Universität 2011-09-13 - 2011-09-16
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2011) Education at risk. NERA 2011 Congress , Jyväskylä 2011-03-10 - 2011-03-12
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2011) Assistenter brukt som "lærere" i tilpasset opplæring og spesialundervisning. FoU i praksis , Trondheim 2011-04-26 - 2011-04-27

2010

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2010) Lærere og barnevernsarbeidere - profesjonell identitet, kunnskap og praksis. FoU i praksis. Nordisk konferanse om praksisretta FoU i lærerutdanninga , Trondheim 2010-05-10 - 2010-05-11

2008

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2008) Metodologiske overveielser knyttet til "åndedrettsforskning". FoU i praksis , Trondheim 2008-04-17 - 2008-04-18
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2008) Tilfellet "Tom". utenTitteltekst , Tromsø universitet 2008-02-27 - 2008-02-27
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2008) School career: Intersection between control and help. NORDCRIT Conference , Helsinki, Finland 2008-05-05 - 2008-05-06
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2008) Samtidig spesiell og normal - opplæring i randsonen av den inkluderende skole. Gemensamma vägar , Mo i Rana 2008-10-23 - 2008-10-24

2006

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2006) Hjelp i asymmetriske relasjoner. Profesjonell relasjonsbygging og opplæring. FoU i praksis. Konferanse om praksisrettet FoU i lærerutdanning , Trondheim 2006-04-24 - 2006-04-25

2005

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2005) Inclusion as rhetoric, ideology and practice. 33rd NERA congress , - 2005-03-11 - 2005-03-12
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2005) Inkludering i balanse mellom retten til fellesskap og retten til tilpasset opplæring. FoU i praksis 2005 , Trondheim 2005-04-28 - 2005-04-29

2004

  • Poster
    Berg, Kari. (2004) Normal og spesiell : Tilgang på normale roller i den inkluderende skolen. Utdanningsforbundets fagdag , Trondheim 2004-11-26 - 2004-11-26
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2004) Training, care, upbringing : fragmentation of responsibility for children. Nordisk Forening for Pedagogisk Forsknings 32.kongress (NERA) , Reykjavik 2004-03-11 - 2004-03-13
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2004) Barn under offentlig omsorg: et fragmentert ansvar for skolegangen? Barns opplæringsrett sett i lys av samarbeidet mellom skole og barnevern. FoU i praksis 2004. Profesjonsrettet FoU i lærerutdanning. , Trondheim 2004-04-26 - 2004-04-26

2003

  • Poster
    Berg, Kari. (2003) Barns vei gjennom barndom og ungdomstid. Samling for ledere innen oppvekst og utdanning, Sør-Trøndelag fylke , Trondheim 2003-02-15 - 2003-02-15
  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2003) Fagdidaktisk fornyelse i undervisning og veiledning: Hvordan legge bedre til rette for læring?. utenTitteltekst , Trondheim 2002-12-09 - 2003-02-05

2002

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (2002) Lived experience of education for youth in child welfare institutions. European Scientific Association for Residential and Foster Care for Children and Adolescents (EUSARF) 7.congress , Trondheim 2002-09-11 - 2002-09-14

2000

  • Poster
    Berg, Kari. (2000) Pedagogical aspects of education offered to children in child care institutione. Midt-norsk nettverks FoU-dag , Levanger 2000-02-11 - 2000-02-11

1999

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari; Collin-Hansen, Ragnhild. (1999) Education for Children with Special Needs : School, Home and Child Welfare in cooperation?. Nordisk forening for pedagogisk forsknings kongress , København 1999-03-01 - 1999-03-01

1998

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (1998) To make Value learning valid in School : how can the values in the society and value learning in the compulsory school place the teachers´ role in double dilemmas?. Nordisk forening for pedagogisk forsknings kongress , Lachti 1998-03-01 - 1998-03-01

1993

  • Vitenskapelig foredrag
    Berg, Kari. (1993) Det organiserte vanvidd?. 6-åringen inn i skolen , Trondheim 1993-02-19 - 1993-02-19

NTNU – Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

  • For ansatte
  • |
  • For studenter
  • |
  • Innsida
  • |
  • Blackboard

Studere

  • Om studier
  • Studieprogram
  • Emner
  • Videreutdanning
  • Karriere

Aktuelt

  • Nyheter
  • Arrangement
  • Jobbe ved NTNU

Om NTNU

  • Om NTNU
  • Bibliotek
  • Strategi
  • Forskning
  • Satsingsområder
  • Innovasjon
  • Organisasjonskart
  • Utdanningskvalitet

Kontakt

  • Kontakt oss
  • Finn ansatte
  • Spør en ekspert
  • Pressekontakter
  • Kart

NTNU i tre byer

  • NTNU i Gjøvik
  • NTNU i Trondheim
  • NTNU i Ålesund

Om nettstedet

  • Bruk av informasjonskapsler
  • Tilgjengelighetserklæring
  • Personvern
  • Ansvarlig redaktør
Facebook Instagram Linkedin Snapchat Tiktok Youtube
Logg inn
NTNU logo