Program
MENY
Program
Program
Med atterhald om endringar.
Program onsdag 23. november
08.55–09.00
Opning
09.00–09.20
1 Hvordan legge til rette for at våre studenter lærer å lære?
Maarten Beerepoot
UiT – Noregs arktiske universitet
Meir om sesjon 1
Maarten Beerepoot
UiT – Noregs arktiske universitet
Meir om sesjon 1
09.30–09.50
2 Apertium – frå fusk til metaspråkleg medvit
Petter Bjellås
Universitetet i Søraust-Noreg
Meir om sesjon 2
Petter Bjellås
Universitetet i Søraust-Noreg
Meir om sesjon 2
10.00–10.20
3 Studenter som pedagogisk ansatte – en rolle i utvikling?
Marte Therese Jakobsen
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet
Meir om sesjon 3
Marte Therese Jakobsen
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet
Meir om sesjon 3
10.30–10.50
4 Utprøving av nye eksamensformer – eit utgangspunkt for nyskaping i relasjonen mellom høgare utdanning og praksisfeltet?
Dorthea Sekkingstad
Øyvind Glosvik
Høgskulen på Vestlandet
Meir om sesjon 4
Dorthea Sekkingstad
Øyvind Glosvik
Høgskulen på Vestlandet
Meir om sesjon 4
11.00–11.20
5 Implementing student-active learning: use of flipped classroom and project-based assessment
Ashkan Jahanbani Ghafarokhi
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet
Meir om sesjon 5
Ashkan Jahanbani Ghafarokhi
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet
Meir om sesjon 5
11.20–12.00
PAUSE
12.00–12.20
6 Escape room som studentaktiv tverrfaglig læringsarena
Kjersti Antonsen
Marit Stuedahl
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet
Meir om sesjon 6
Kjersti Antonsen
Marit Stuedahl
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet
Meir om sesjon 6
12.30–12.50
7 Digital uteundervisning med Zoom mobilapp
Søren Räpple Freudenreich
Universitetet i Søraust-Noreg
Meir om sesjon 7
Søren Räpple Freudenreich
Universitetet i Søraust-Noreg
Meir om sesjon 7
13.00–13.20
8 Digsam – digital sikkerhetskompetanse i helse- og sosialfaglige utdanninger
Elin Stikbakke
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet
Meir om sesjon 8
Elin Stikbakke
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet
Meir om sesjon 8
13.30–13.50
9 Kan teknologi fylle et behov for egenvurdering og trening i en reell eksamenssituasjon i anatomi?
Michel van Schaardenburgh
Sabina Sagredo-Thackwell
Andreas Grøndalen
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet
Meir om sesjon 9
Michel van Schaardenburgh
Sabina Sagredo-Thackwell
Andreas Grøndalen
Noregs teknisk-naturvitskaplege universitet
Meir om sesjon 9
14.00–14.20
10 En taksonomi for videobasert undervisning – et felles rammeverk for å organisere og kvalifisere undervisningsvideoer
Magnus Nohr
Høgskolen i Østfold
Meir om sesjon 10
Magnus Nohr
Høgskolen i Østfold
Meir om sesjon 10
14.30–15.15
15.15
Slutt