Bibliotek for medisin og helse Kurs Litteratursøk Referansehåndtering UBrss

Øya: Kurstilbud fra biblioteket høsten 2019

Bibliotek for medisin og helse tilbyr en rekke kurs høsten 2019.

Bibliotek for medisin og helse tilbyr flere åpne kurs for studenter og ansatte ved Fakultet for medisin og helsevitenskap (MH) og St. Olavs hospital denne høsten. Vi tilbyr kurs i litteratursøk, referansehåndtering og akademisk skriving med mer.

Høstens kurs

I tillegg til våre populære kurs i referansehåndteringsprogrammet EndNote, har vi denne høsten blant annet flere kurs i systematisk søking ved bruk av fagdatabasen PubMed. Vi tilbyr også kurs i andre databaser enn PubMed, samt et eget kurs i systematisk søking for stipendiater. I høst har vi i tillegg satt opp to kurs i akademisk skriving for PhD-stipendiater og forskere ved MH og St. Olavs hospital.

Meld deg på

Det er gratis å delta på våre kurs, men påmelding kreves. Du finner mer informasjon om kurstilbudet vårt og mulighet for påmelding via lenka nedenfor (eller klikk på «kurs» øverst i menyen her på sida).

Kurstilbudet ved Bibliotek for medisin og helse høsten 2019

Oversikt over høstens lynkurs kommer snart, følg med på denne sida. Det vil også komme informasjon via Innsida.

Velkommen på kurs hos biblioteket i Kunnskapssenteret!

Ta kontakt på post@bmh.ntnu.no ved spørsmål

Av Jan Ove Rein

Førstebibliotekar ved bibliotek for medisin og helse med fagansvar for medisin.