Utstillerpåmelding - Skolen i digital utvikling
Utstillerpåmelding Skolen i digital utvikling 2025
Skolelederkonferansen Skolen i digital utvikling (SDU)
Konferansen har egen utstilling der bedrifter kan presentere seg for ledere i skolen.
Årets konferanse har fokus på kunstig intelligens i skolen. Hvordan skal vi lede i et utvidet digitalt landskap?
Utstillerarealet er rett utenfor salene der plenum og sesjoner blir holdt.
SDU går over to dager, 3.-4. november 2025.
Utstillere får mulighet til å presentere seg selv på scenen under de tre parallellene.
Utstillerområde
Utstillingen er plassert i vrimleområdet utenfor konferansesalene på Clarion Hotel Oslo Airport.
NB! Kartet oppdateres ikke i sanntid. Se registreringsskjema for oppdatert informasjon om ledige plasser.

Pris per stand er Kr. 30 000,- inklusiv moms. En utstillerrepresentant er inkludert. Prisen inkluderer 1 standard møtebord, 1 stol, og tilgang til strøm. Prisen inkluderer annet utstyr til stand.
Utstillerrepresentanter
Alle utstillerrepresentanter må registrere seg for konferansen. En er inkludert i stansleien. I registreringen får alle representanter mulighet til å melde seg på sosiale tilstelninger. Etter registrering vil de motta et eget bekreftelsesbrev.
Profilering
Alle deltakere får tilgang til en konferanse-app hvor alle utstillere har mulighet til å promotere seg selv med logo og profil.
Leie av messeutstyr
Vi sender ut e-post til alle utstillere med informasjon om muligheter for leie av messeutstyr fra vår underleverandør.
Opprigg/nedrigg av stands
Opprigg skjer 3. november fra kl.07-10.
Dere står selv ansvarlig for å få sendt kolliene tur/retur konferansen. Avtal med deres transportør når kolliene skal hentes. Fraktbrev o. l. samt merking av kolli må dere sørge for selv.
Utstyr sendes til;
Clarion Hotel & Congress Oslo Airport
Hans Gaarders veg 15
2060 GARDERMOEN
Merkes; "Skolen i Digital Utvikling 2025 + standnummer"
NB! Legg merke til at hotellet ikke har plass til å mellomlagre messeutstyr hverken før eller etter konferansen. Alt utstyr som sendes til hotellet må derfor blir levert tidligst kl.07 første dag av konferansen.
Trenger du mellomlagring/frakt/rigging av ditt utstyr, ta direkte kontakt med Tarjei Ferdinand Reiten Nordnes hos Compass Fairs.
Mobil: 414 25 673
Epost: tarjei@compassfairs.no
Betaling
Faktura sendes per epost eller vanlig post.
Spørsmål?
Har du spørsmål om utstillingen (plassering, utforming av stand med mer) så send en epost til prosjektleder Irene andersen irene.andersen@ntnu.no
Betingelser
Se vilkår og betingelser for utstillere

