Gjennomføres typisk
Midten av mars

NTNU Øya

Velkommen til Bioingeniørstudentenes dag (BiSD)!

Hvert år arrangerer Nucleus linjeforening en møteplass mellom bioingeniørstudenter, videreutdanninger og potensielle arbeidsgivere. Formålet med karrieredagen er å vise studentene et variert utvalg av spennende muligheter etter endt studie. Samtidig ønsker linjeforeningen å skape en plattform der bedrifter kan møte og inspirere fremtidige arbeidstakere ved å fortelle dem om muligetene som finnes på arbeidsplassen.

Dagen er fylt med mange spennende bedriftspresentasjoner, lunsj, konkurranser og stands.

For at alle bioingeniørstudentene skal ha mulighet til å delta på karrieredagen har linjeforeningen sørget for undervisningsfri for alle kull ved utdanningen. Bedrifter, og andre aktuelle arbeidsgivere, som er interessert i å presentere kan ta kontakt med bedriftsansvarlig i Nucleus linjeforening (bedkom.nucleus@gmail.com).

Mange tidligere studenter har funnet sin nåværende arbeidsplass gjennom BiSD, og Nucleus håper på en gjentakelse av suksessen

Utdanningsområder
Kjemi og bioteknologi