Hvem er jenta på alle bildene?

"Å få være NTNU Bridge sitt ansikt utad i forbindelse med lanseringen har vært kjempefint. Nå håper jeg NTNU Bridge kan gi meg en lynrask start på karrieren min."

Du har kanskje sett henne på plakater eller hand-outs fra NTNU?
Chau Nguyen er masterstudent ved NTNU og har tidligere studert arkitektur i Australia.

Navn: Giang Chau Catherine Nguyen
Kommer fra: Foreldre fra Vietnam, født og oppvokst i Oslo
Alder: 25 år
Studerer: Master i Arkitektur

"Bildet ble kjempefint og det var koselig at dere ønsket å bruke meg til lanseringen av NTNU Bridge. Jeg har sett det poppe opp både på skolen og på Facebook. Veldig gøy å se :)"

Hva gjør du nå?
Etter å ha fullført min Bachelorgrad i arkitektur i Australia, valgte jeg å flytte til Trondheim for å starte på masterstudiet ved NTNU. Jeg går nå fjerdeåret på arkitektutdanningen og trives veldig godt. Studiet er lærerikt og byr på spennende prosjekter.

Hva ønsker du å gjøre etterpå?
Etter endt studium, er mitt neste steg å finne en jobb jeg trives i. Jeg håper min fremtidige arbeidsgiver kan ta med meg på en lærerik reise med mange nye og kreative utfordringer.

Hva er dine framtidsplaner:
Jeg håper NTNU Bridge kan by på muligheter som kan gi meg en lynrask start på min fremtidige karriere. NTNU Bridge er et kjempebra konsept som sørger for at NTNU-studenter og arbeidslivet knytter stabile bånd tidlig.