Statusmelding

Vil du dele et arrangement på NTNU Bridge? Tips oss på kontakt@bridge.ntnu.no

I dette webinaret vil vi belyse det å stå i valgsituasjoner knyttet til studier og karriere. Å ta valg er en del av livet og en del av tilværelsen som student. Du har allerede gjort flere valg som har bragt deg inn på dette studiet, og du står også her overfor mange valg gjennom resten av studietiden.

Mange studenter opplever at det å ta valg knyttet til studier og karriere kan være utfordrende. Å stå i en valgsituasjon kan innebære å kjenne på uvisshet og usikkerhet rundt konsekvensene av valget sitt. Noen blir redd for å "velge feil» og kan få beslutningsvegring. Gjennom dette webinaret kan du få innspill til å se på valg og uvisshet på en annen måte, samt få strategiske og konkrete verktøy til å håndtere de valg du står ovenfor.

Hvem er arrangementet for
Studenter