Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Contact
    • Privacy
Search
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 5 No. 3 (2019): På Spissen forskning, Special Issue: BODILY LEARNING

Vol. 5 No. 3 (2019): På Spissen forskning, Special Issue: BODILY LEARNING

					View Vol. 5 No. 3 (2019): På Spissen forskning, Special Issue: BODILY LEARNING
Published: 2020-06-15

Peer-reviewed articles

  • Elevsamtalens mellomkroppslige, relasjonelle og eksistensielle dimensjon En lærers opplevelse av planlagte elevsamtaler i grunnskolen i dialog med kroppslige, relasjonelle og eksistensielle teoretiske perspektiver.

    Gro Hellesnes
    • PDF
  • Med embodied pedagogy og småbarnspedagogikk på paletten – å se nyanser av rødgul farge i to (u)like fag- og forskningsfelt

    Ida Pape Pedersen
    • PDF

Articles

  • Kroppslig læring og dans: en teoretisk-filosofisk bakgrunn

    Eeva Anttila
    • PDF
  • Bodily Learning – seven illustrations

    Katja Henriksen Schia
    • PDF

Developed By

Open Journal Systems

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Dansk
  • Svenska
  • Norsk Bokmål

Dance Articulated is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN: 2703-8327

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.