Ladehammerfestivalen søker Sosiale Medier Guru & Nettside-ninja

Expires
Education level
Started bachelor/master (1.-3. yr)
Started master (4.-5. yr)
Field of study
Communication and Media Production
Type
Part-time work
Other assignments / unpaid work
Responsibilities
Communication/Dissemination/Journalism
Media Production (film/sound/visuals/graphics)
PR/Marketing/Sales
County
Trondheim
Info on how to apply
Send oss en epost så avtaler vi en prat :)
E-mail for application
post@ladehammerfestivalen.no

Er du en mester på sosiale medier og en nettninja i hjertet? Da er dette drømmejobben for deg! Som vår Sosiale Medier Guru & Nettside Ninja får du ansvaret for å spre festivalmagi over alle plattformer, og sørge for at våre tilhengere er hooked fra start til slutt!

Oppgaver:

Sosiale Medier:

  • Bryt isen og kast deg ut i sosiale medier-verdenen! Publiser kule, kreative innlegg og stories som får følgerne våre til å digge festivalen vår.
  • Planlegg og utfør episke sosiale mediekampanjer som får folk til å skrike av glede og melde seg på festivalen i hopetall.
  • Vær vår digitale rockestjerne! Svar på spørsmål, kommentarer og meldinger med en dose sjarm og en klype humor.

Nettsideadministrering:

  • Gjør nettsiden vår til den ultimate festivaloasen! Oppdatér den med siste nytt, freshe bilder og alt annet som får folk til å klikke seg inn igjen og igjen.
  • Sikre at nettsiden vår er like smooth som festivalstemningen vår! Sjekk lenker, oppdatér innholdet og pass på at alt er på stell.

Kvalifikasjoner:

  • Du er en sosiale medier ekspert med fingeren på pulsen og øret til bakken - du vet hva som trender før det til og med trendsetter!
  • Du er en kommunikasjonskonge, -dronning eller ikke-binær, og din evne til å skape engasjerende innhold er legendarisk.
  • Teamarbeid er ditt mellomnavn, og du vet hvordan du får et team til å rocke sammen som en enhet.

Vi tilbyr:

  • En unik sjanse til å være en del av et ekte festival-eventyr og spre god stemning over hele nettet!
  • En kick-ass mulighet til å booste din CV med erfaring innen digital markedsføring og kommunikasjon.
  • Muligheten til å bli en del av et ungdommelig og dynamisk team hvor moroa aldri tar slutt!

Arbeidsperiode: Ut juni 2024

Estimert arbeidsmengde: 40 timer

Arbeidsvilkår: Hos oss er alle verv hos Ladehammerfestivalen en ren hjertesak - ingen økonomisk kompensasjon, bare ren festivalglede!

Søknadsfrist: Skynd deg!

 

Education
Film and Media Studies
Film and Video Production
Graphic Design
Interaction Design
Media, Communication and Information Technology
Media Studies
Webdesign
Web Development
festival
kultur
musikk
frivillighet