Employer

New user

Choose content

New Students

Torill Oldernes

Jeg har variert kunnskap i relevante fag for fornybar energi, som matematikk, mekanikk, fluiddynamikk, elektronikk og termodynamikk og varme og massetransport. Gjennom studiehverdagen har vi gjort dypdykk inn flere i fagområder som fjernvarme, lavspentnett, livsløpsanalyse (LCA), energilagring. På utveksling i Sveits fikk jeg innsikt i programmering i python, det europeiske kraftmarkedet, energi handel og avfallsbehandling og resirkulering. I halvåret mitt på utveksling fikk jeg forbedret meg i engelsk og tysk, ettersom jeg hadde fag på begge språk.

Jeg har variert kunnskap i relevante fag for fornybar energi, som matematikk, mekanikk, fluiddynamikk, elektronikk og termodynamikk og varme og massetransport. Gjennom studiehverdagen har vi gjort dypdykk inn flere i fagområder som fjernvarme, lavspentnett, livsløpsanalyse (LCA), energilagring. På utveksling i Sveits fikk jeg innsikt i programmering i python, det europeiske kraftmarkedet, energi handel og avfallsbehandling og resirkulering. I halvåret mitt på utveksling fikk jeg forbedret meg i engelsk og tysk, ettersom jeg hadde fag på begge språk.

Andreas Ertsgaard

Jeg er svært språklig sterk i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig. Jeg behersker engelsk på et høyt faglig nivå på grunn av mine fire år som lektorstudent i engelsk og et utvekslingsopphold i Berkeley, California.

I tillegg er jeg for øyeblikket ansatt som studentassistent, der arbeidsoppgavene mine krever gode planleggings- og kommunikasjonsferdigheter.

I løpet av mine fire år som lektorstudent har jeg lært mye om blant annet samarbeid og læringsprosessen. Dette er generelle ferdigheter som er relevante i møte med de fleste arbeidsoppgaver.

Jeg er svært språklig sterk i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig. Jeg behersker engelsk på et høyt faglig nivå på grunn av mine fire år som lektorstudent i engelsk og et utvekslingsopphold i Berkeley, California.

I tillegg er jeg for øyeblikket ansatt som studentassistent, der arbeidsoppgavene mine krever gode planleggings- og kommunikasjonsferdigheter.

I løpet av mine fire år som lektorstudent har jeg lært mye om blant annet samarbeid og læringsprosessen. Dette er generelle ferdigheter som er relevante i møte med de fleste arbeidsoppgaver.

Trym Herre

Har en bachelor i psykologi og er i gang med masterprosjektet mitt i nevrovitenskap, evner å tenke kritisk og forholde meg til komplekse problemstillinger. Har kunnskap i et bredt spekter av områder av atferd og deres underliggende mekanismer. Har grunnleggende kunnskap i SPSS fra bacheloren og evne til finne relevante vitenskapelige artikler.

Har en bachelor i psykologi og er i gang med masterprosjektet mitt i nevrovitenskap, evner å tenke kritisk og forholde meg til komplekse problemstillinger. Har kunnskap i et bredt spekter av områder av atferd og deres underliggende mekanismer. Har grunnleggende kunnskap i SPSS fra bacheloren og evne til finne relevante vitenskapelige artikler.

Student of the month: Martin Brede Willumsen

"Gjennom utdanningen min så langt har jeg ervervet meg nyttig akademisk kunnskap innen fagfeltene matematikk, programmering og fysikk, som jeg tror vil være nyttig i en framtidig jobb."

Academic collaboration with students

Do you have a project in need of completion? Do you have development tasks that are always put on the back-burner? Could your organization benefit from innovative ideas and fresh inspiration from the best minds at NTNU? If so, academic collaboration between your organization, a student and his/her supervisor could be the solution you are looking for.

As an employer, you can utilize NTNU Bridge to connect with students for academic collaboration. NTNU Bridge is designed to put professional knowledge at the center. We have made it easy to search for students with the right skills for the job. This will give you access to first-rate professional expertise for your enterprise.

Events and scholarships