Customer Support Spesialist til ZTL

Expires
Education level
Completed Bachelors degree
Completed Masters degree
Education program
Computer Science and Information Technology
Economy, Administration and Marketing
Type
Full-time work
Responsibilities
Industry- and Business Development
IT – Operations and Support
IT – Development and Design
Management/ Project Management
County
Oslo
How to apply

Ønsker du å være med å bygge opp kundestøtte-funksjonen for morgendagens betalingsplattform? Ønsker du å jobbe i krysningspunktet mellom teknologi, service og forretning? ZTL Payment Solutions tilbyr deg en unik mulighet til å bli en del av et fin-tech-miljø der du får bli med å bygge opp Customer Support funksjonen fra A-Å!

Informasjon om stillingen

ZTL Payment Solution - et raskt voksende FinTech selskap som redefinerer transaksjonstjenester i B2B markedet og utfordrer bankenes tradisjonelle transaksjonsløsninger gjennom sømløs og komplett teknologi på globalt nivå. Ambisjonen er å bli den ledende B2B-betalingsplattformen i Europa. Er du deres nye Customer Support Spesialist?

Hvorfor ZTL?

  • Du får stort ansvar og mye påvirkningskraft
  • Du blir en del av et miljø preget av entreprenørsånd
  • Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø
  • Du blir en del av en bedrift med lidenskap og engasjement for jobben sin

ZTL har en spennende reise foran seg og din rolle vil være en viktig brikke i reisen videre. Du vil bli en del av et dyktig og innovativt fagmiljø med internasjonale ambisjoner, hvor forretning, tech-teamet eller eksterne partnere er dine nærmeste sparringspartnere i hverdagen. Miljøet er en driver for nytenkende løsninger som kan utfordre de etablerte løsningene, og du vil oppleve et selskap med korte beslutninger og påvirkningskraft i utformingen av Customer Support funksjonen. Selskapet består av erfarne gründere, ledere og kollegaer med solid erfaring fra finans- og teknologibransjen, og de gleder seg til å bli kjent med deg som kan utfordre dem til å bli enda bedre!

Dette er en gylden mulighet for deg som brenner for å få være med å bygge opp en moderne Customer Support funksjon for morgendagens ledende B2B-plattform!

Arbeidsoppgaver

Du vil i din rolle ha som hovedmål å gjøre supportfunksjonen så smidig som mulig - med andre ord jobbet tett med leveranse og utvikling for å implementere de beste løsningene og prosessene. Videre vil du sørge for at kundene opplever stabilitet, høy service og kontinuitet. Dine arbeidsoppgaver vil være svært varierte, eksempel på oppgaver kan være følgende:

  • Bidra til å etablere en moderne og first-class Customer Support
  • Håndtering og oppfølgning av dag-til-dag service requests og SLA's
  • Skape effektive prosedyrer, policys og standarder
  • Utvikle og følge opp KPIer for kundetilfredshet
  • Analyse av statistikk og kartlegge forbedringspotensialer
  • Implementere verktøy og Best Practice

Vi søker deg som

  • Har fullført en bachelor eller master innen IT, prosjektledelse, økonomi eller andre relevante fagområder
  • Fortrinnsvis har noen års erfaring innen IT, ERP, IT-support og/eller som konsulent eller lignende
  • Har gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig på både norsk og engelsk
  • Har ambisjoner om å utvikle deg med mer ansvar på sikt

Som person er du

  • Fleksibel
  • Initiativrik
  • Løsningsorientert

Vi søker først og fremst gode, initiativtakende problemløsere. Rett person evner å arbeide selvstendig og vi tror at du ser flere løsninger enn problemer. Ettersom personlige egenskaper vil vektlegges i denne rollen søker vi deg som evner å jobbe strukturert og ryddig gjennom parallelle prosesser, samtidig som du har en grunnleggende god businessforståelse. Fleksibel holdning til endringer i ansvarsområder og arbeidsoppgaver vil være en fordel.

ANNEN INFORMASJON

  • Oppstart: Snarest, eller etter avtale
  • Sted: Oslo
  • Varighet: Fulltid, fast ansettelse

Søknadsfrist: 11. oktober

Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen utføres av Academic Work i samarbeid med ZTL. Alle spørsmål vedrørende stillingen skal rettes til Academic Work. Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

ZTL Payment Solution er et raskt voksende FinTech selskap som redefinerer transaksjonstjenester i B2B markedet gjennom mulighetene knyttet til det nye PSD2 direktivet. Dette gir dem muligheter til å utfordre bankenes tradisjonelle transaksjonsløsninger gjennom sømløs og komplett teknologi på globalt nivå. Ambisjonen er å bli den ledende B2B-betalingsplattformen i Europa!

Education tags
Applied Computer Science
Biomarine Innovation
Computer Engineering
Computer Science
Digital Business Development
Digital Infrastructure and Cyber Security
Digital Collaboration
Electronics Systems Design and Innovation
Computational Color and Spectral Imaging (COSI)
Financial Economics
Global Manufacturing Management
Health, Safety and Environment (HSE)
Industrial Cybernetics
Industrial Ecology
Economics and Technology Management
Information Technology
Information Security
Informatics
Engineering and ICT
Embedded Computing Systems
International Business and Marketing
Communication Technology
Cybernetics and Robotics
Technology Management
Marine and Maritime Intelligent Robotics
Marketing, Innovation and Management
NTNU School of Entrepreneurship (NSE)
Programming
Project Management
Accounting and Auditing
Economics
Security and Cloud Computing
Simulation and Visualization
Circular Economy
Webdesign
Web Development
Business Administration
Economics and Business Administration
Economics, Business Administration and Sustainability