Lærerutdanningen Pedagogikk Psykologi UBrss

Scalable Learning

Har du hørt om Scalable Learning? Verktøy utviklet  ved Uppsala Univesitet til bruk i Flipped Classroom.

– ScalableLearning provides interactive online lectures to free in-class time for active teaching. ScalableLearning turns passive online videos into active learning experiences through in-video quizzes and discussions. ScalableLearning shows teachers where students are struggling and enables them to easily bring online material for in-class review. With interactive online preparation, student analytics, and in-class review support, ScalableLearning is the ideal tool for flipped classroom teaching

scalable laearning

Hei,
Jeg heter Solvor Solhaug. Jeg er Cand.polit, og jobber som Universitetsbibliotekar med fagansvar for Psykologi, pedagogikk og lærerutdanningen. Jeg holder litteratursøkekurs innen de mest aktuelle fagdatabasene innen fagområdene psykologi og pedagogikk. Noen ganger kan dere også finne meg i veiledningsskranke på Dragvoll.

Av Solvor Solhaug

Hei,