Ukategorisert

ØK-nytt uke 8

Hei! Dette har vært en veldig rolig uke uten mye møter for min del. Vi har jobbet litt videre med universitetskommune-prosjektet, men mangler fortsatt innspill fra NTNU sentralt og Trondheim kommune om konkret organisering av dette. Men det kommer, og da vil alle bli invitert til å bidra inn på relevante tema. Jeg jobber ellers en del med å utforme NTNUs nye digitale poltikk, der jeg har et utvalg i sving. Vi skal ha noe konkret å melde i løpet av våren. Vi jobber videre, med Per Bjarte i spissen, med å avklare en rekke spørsmål knyttet til akkreditering av fakultetet. Dette vil følges opp når nødvendige avklaringer foreligger, og orienteres mer om når vi har en brukbar oversikt selv.

To disputaser denne uken; Erik Sæther på IØT i går og Ingrid Lunde Ohna på IØT i dag, gratulerer så mye til begge!

Neste uke skal vi ha dekanseminar i to dager på Meråker, så jeg blir fraværende de dagene. Onsdag er det nytt lunsjseminar i serien «Kost og nytte», der Engage og Entreprenørskolen presenteres. Jeg oppfordrer alle til å få det med seg! Jeg skal i alle fall det!

Fredag reiser jeg til Ålesund for å åpne TEFT-laben, det blir veldig spennende. Vi har fått opp til sammen 5 stipendiater knyttet til denne satsningen, fordelt mellom oss og IE-fakultetet. Gleder meg til å se hva som foregår!

Da får alle ha god helg, vinterferie eller ikke!

Monica