Diverse Studenter UBrss

Velkommen til nytt semester!

Vi i biblioteket gleder oss til å se både nye og gamle lånere igjen etter sommerferien.
Pensumbøkene begynner å komme på plass, leseplasser og grupperom står klare for et nytt semester!

Oria.no er tilgjengelig for gjenfinning av all mulig litteratur dere trenger for å skrive gode oppgaver og lese til eksamen.
I Oria finner dere mange forskjellige ressurser.mindre bokhylle

Dere finner papirbaserte ressurser som bøker, ordbøker, tidsskrift,
rapportet, master oppgaver og ph.d. avhandlinger.

Oria gir deg også rask tilgang til alle de elektroniske ressursene
vi har, som e-bøker, aviser, de nyeste masteroppgavene og ph.d. avhandlingene.
Ordbøker og oppslagsverk, aviser og mye annet du trenger under studietiden finenr du også i Oria.no

Sjekk bibliotekets hjemmeside, her finner du alle de opplysningene du trenger.
Men ta gjerne kontakt med oss i skranken hvis du lurer på noe!

Hei,
Jeg heter Solvor Solhaug. Jeg er Cand.polit, og jobber som Universitetsbibliotekar med fagansvar for Psykologi, pedagogikk og lærerutdanningen. Jeg holder litteratursøkekurs innen de mest aktuelle fagdatabasene innen fagområdene psykologi og pedagogikk. Noen ganger kan dere også finne meg i veiledningsskranke på Dragvoll.

Av Solvor Solhaug

Hei,