Ukategorisert

ØK-nytt uke 47

Vi nærmer oss slutten av november, og det er som vanlig full fart med aktivitet hos oss. Mandag hadde vi besøk fra Finansdepartementet om campusutbygging, og en omvisning i lokalene til Entreprenørskolen, det slår aldri feil, stor suksess igjen. Tirsdag deltok jeg på Industri Futurum, en konferanse i regi av Norsk Industri om fremtidens industripolitikk, oppfølging av industrimelding, katapulter og andre virkemidler. Onsdag hadde vi instituttledermøte, blant annet med besøk av vår mann i Brussel, Massimo Bussioli. Onsdag var det også en nytt kapittel i vår serie «Kost og nytte» der dosent Frode Nyeng ved HHS drøftet hvorvidt vi mennesker egentlig er egoister fra et filosofisk perspektiv. Fantastisk spennende:

En gladnyhet i dag var at våre studenter hadde høyest valgdeltagelse på hele NTNU i studentvalget, og dermed fikk den ærefulle vandrepokalen til Studenttinget. Dette takket være god innsats fra våre studenttillitsvalgte, her representert ved Eva (IØT) og Sunniva (HHS):

Fredag og resten av helgen blir tilbrakt i Tallin, på strategiseminar med HHS. Det blir spennende, og helt sikkert veldig sosialt givende. ser jeg for meg. Derfor ønsker jeg god helg litt på forskudd denne gangen!