Arkeolog, sosialantropologi

oria.no – biblioteket i ett søk

Universitetsbiblioteket har gått over til et nytt system for søk og bestilling av bøker, m.m. Det nye systemet heter Oria og du finner det ved å skrive oria.no eller gå inn på unversitetsbibliotekets hovedside.

Logg deg på for å bestille og fornye lån

Oria erstatter BIBSYS ASK frå 15. november 2015

www.oria.no

Peggy Fürtig er universitetsbibliotekar ved Gunnerusbiblioteket.

Av Peggy Fürtig

Peggy Fürtig er universitetsbibliotekar ved Gunnerusbiblioteket.

6 svar til “oria.no – biblioteket i ett søk”

Finner en Otto Strømberg fra Hemnes i Høland , i 1919 . Lurer på om det er han som har skrivi bok: Godtfolk og Fantepak .

Jeg er ikke sikkert om det er han som skrev denne boken. Jeg fant han ikke i norsk forfatterleksikon men i lokolhistoriewiki.no, hvor det står: Otto Strømberg (født 31. juli 1867 i Søndre Høland, død 1939 i Østre Aker) var forfatter, fotograf og maler.

Svar

Hei, jeg lurer på grunnen at Oria er valgt som navn for den nye tjenesten, om det er et akronym eller et egennavn og hvor det i så fall stammer fra.

På forhånd takk!

Hei
Jeg har en bok/hefte som heter «Godtfolk og fantepak – fra en emigrants oplevelser i Amerika»
Av Otto Strømberg
Forlagt av Olsens Bokhandel, Kristiana, 1919.
Er i relativ god stand.
Av interesse?

Hei,
Takk for tilbudet ditt. Vi har tilgang til elektronisk versjon av boken via Nasjonalbiblioteket, derfor tar vi det fysiske eksemplaret ikke inn i samlingen vår.
Mvh Peggy Fürtig

Svar