Programmeringsparadokset etter Sfard og Leron
DOI:
https://doi.org/10.5324/nikt.6236Keywords:
matematikkdidaktikk, informatikkdidaktikk, problemløysing, programmering, prosjektAbstract
Sfard og Leron (1996) observerte at studentar arbeider flittigare og oftare lukkast når dei programmerer enn dei gjer med analytisk matematikk, sjølv om programmeringsoppgåva løyser det same matematiske problemet i ein meir generell form. Her går me gjennom relevant litteratur og teori for å drøfta kvifor det kan vera slik. Dette reiser interessante spørsmål både om korleis me kan bruka programmering for å styrka matematikkforståinga og korleis ein best lærer programmering.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-11-24
Issue
Section
Fagfellevurderte artiklar
License
Copyright (c) 2024 Oline Sæverud Aksnes, Andreas Brandsæter, Elise Indregård Petersen, Hans Georg Schaathun

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
How to Cite
[1]
“Programmeringsparadokset etter Sfard og Leron”, NIKT, no. 4, Nov. 2024, doi: 10.5324/nikt.6236.