Sosiale medier i organisasjonen: Enterprise 2.0 - kurs
Sosiale medier i organisasjonen: Enterprise 2.0
Sosiale medier internt i organisasjonen og det tilhørende konseptet Enterprise 2.0. Hva kjennetegner sosial medier og Enterprise 2.0. Hvilke egenskaper har disse løsningene som gjør at de muliggjør nye måter å jobbe på. Hva mener vi med kunnskapsarbeid og kunnskapsledelse. Hvilke implikasjoner har sosiale medier/Enterprise 2.0 løsninger for kunnskapsarbeid og kunnskapsledelse. Hvilke andre konsekvenser i organisasjonen kan disse løsningene ha.
Opptakskrav
Generell studiekompetanse/realkompetanse.
Undervisning, eksamen og pensum
Prisinformasjon
Pris: 5250 Kr
Dersom du ikke rekker å gjennomføre kurset i påmeldte semester kan du fortsette neste semester/neste gang det arrangeres til 20% av kursavgift. Semesteravgift kommer i tillegg. Dersom kurset ikke arrangeres mer regnes kursavgiften som tapt.