Loading Events

• This event has passed.

Utmatrikulering av lektorkandidater våren 2023

25. May 2023 kl. 12:00 - 15:00

Velkommen til feiring av årets ferdigutdannede lektorkandidater!

Her kan du melde deg på som lektorstudent og kjøpe billett til inntil to gjester du ønsker ha med deg (for eksempel foreldre, kjæreste eller venn). Det er gratis for deg som skal feires, men koster 100 kr per gjest du har med deg. Det serveres alkoholfri forfriskning og kaffe & kake.

Merk at det er to ulike påmeldinger for lektorstudent (gratis) og gjest (100 kr).

Du kan også sende påmeldingslenka til gjestene dine og invitere dem til å kjøpe billett selv.

PS. Vi gjør oppmerksom på at det vil være en fotograf til stede for å ta bilder under arrangementet.  Bildene vil deles med alle lektorstudentene som er påmeldt utmatrikuleringen.

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Date:
25. May 2023