• This event has passed.

Inspirational Day in Trondheim, October 24

24. October 2019

kr120,00 – kr600,00

Welcome to the AI Inspirational Day in Trondheim, October 24!

At the Inspirational Day you will get an overview of different application areas for artificial intelligence. You will have the opportunity to connect with researchers and AI master students from NTNU, as well as people applying AI in their daily work. We will also handout a prize to the best master thesis in AI. The Inspirational Day is organised by the Norwegian Open AI Lab and Partners, and is open for anyone with an interest in AI.

We offer discounted registration fees to all NTNU employees and employees of NAIL Partners (DNB, DNV GL, Equinor, Kongsberg, Telenor, Sintef, TrønderEnergi, Norges Handelshøyskole (NHH), Norsk Regnesentral & Sticos)

Velkommen til inspirasjonsdag om kunstig intelligens i Trondheim, 24. oktober!

Dette er en gylden mulighet til å få oversikt over hvilke bruksområder vi ser for kunstig intelligens i dag. Det vil bli foredrag fra forskere og representanter fra kjente, norske bedrifter og offentlig virksomhet. Det vil også bli mulighet for nettverksbygging med forskere, studenter og andre som benytter seg av kunstig intelligens i sitt arbeid. I tillegg vil vi dele ut pris for de beste masteroppgavene innen AI.

Inspirasjonsdagen er åpen for alle interesserte, og arrangeres av Norwegian Open AI Lab ved NTNU og partnere.

Vi tilbyr rabattert deltakeravgift til alle NTNU-ansatte og ansatte hos våre partnerbedrifter: DNB, DNV GL, Equinor, Kongsberg, Telenor, Sintef, TrønderEnergi, Norges Handelshøyskole (NHH), Norsk Regnesentral & Sticos.

If you have any questions or have food allergies that we should know about, please send e-mail to: marianne.lyseng@ntnu.no

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Date:
24. October 2019