• This event has passed.

ISÁK konsert 21.09.

21. September 2022 kl. 21:30 - 23:00

kr200,00 – kr280,00

Den norsk samiske elektropop trioen kommer til Storsalen i Studentersamfundet 21.09!

Bandet er kjent for sine energiske liveshow og intense tilstedeværelse. Deres siste album Roasut handler om alle stormene og kamper vi mennesker står i. Både klimakamp, miljøvern og kampen mot rasisme er sentrale temaer i albumet.

“Ingen annen norsk popartist har like høyt toppnivå.” Terningkast 5 i iTromsø. Lenke til anmeldelsen.
Roasut bærer med seg en tydelig elektropop-sound.” Anmeldelse av albumet Roasut i Under Dusken. Lenke til anmeldelsen.
“«Roasut» går på repeat i hodet mitt, og fyller meg med håp hver gang jeg trykker play. Obligatorisk lytting.” Anmeldelse av sangen Roasut i P3. Lenke til anmeldelsen.

ISÁK består av vokalist Ella Marie Hætta Isaksen, produsent Daniel Eriksen og trommeslager Aleksander Kostopoulos.

21.09.22 kl. 21.30
Sted: Storsalen, Studentersamfundet
Aldersgrense: 18 år

Konserten er en del av Helt grønn festivalen.
heltgronnfestivalen.no

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Date:
21. September 2022