Gjennomføres typisk

Handelshøyskolen NTNU

Karrieredagen NTNU Handelshøyskolen

Næringslivsutvalget ved NTNU Handelshøyskolen har gleden av å kunne invitere bedriften deres til Karrieredagen den 29. september 2022. Vi i Næringslivsutvalget arrangerer en egen Karrieredag for våre medstudenter ved NTNU Handelshøyskolen. Et fakultet som består av instituttene for økonomi og samfunnsøkonomi, i tillegg til masterprogrammene innen revisjon, siviløkonom og teknologiledelse. Visjonen vår er å skape en møteplass for studenter og næringslivet. Vi håper denne dagen skal bidra til at studentene får et bedre innblikk i næringslivet, gjennom å skape relasjoner og knytte kontakter til potensielle fremtidige arbeidsgivere. I den anledning ønsker vi at dere skal være én av de bedriftene som i år får muligheten til å profilere seg igjennom stand og internship-presentasjoner.

Utdanningsområder
Samfunnsfag og statsvitenskap