Vi søker servicekoordinator på deltid til SJ Norge!

Expires
Education level
Started bachelor/master (1.-3. yr)
Started master (4.-5. yr)
Completed Bachelors degree
Completed Masters degree
Field of study
Economy, Administration and Marketing
Type
Part-time work
Work place
Trondheim
Responsibilities
Administration and Procedure
Accounting and Auditing
County
Trondheim
How to apply

Liker du å legge til rette, og føle at ting går på skinner? Har du et hjerte for service, og et ønske om å være til nytte for andre? Da vil vi høre fra deg!

Informasjon om stillingen

SJ Norge AS er en norsk togoperatør som eies av svenske SJ AB. SJ er Nordens største togoperatør og har levert togreiser og kundeopplevelser i mer enn 160 år. Vi har et sterkt engasjement for jernbanen og bærekraftig reise ved vårt hovedkontor i Trondheim. Her arbeider rundt 60 personer, og kontoret fungerer også som base for omtrent 150 ansatte som er aktive ute på feltet. Vår arbeidsstyrke består av mangfoldige individer med ulik bakgrunn, og vår bedriftskultur er preget av åpenhet, toleranse og en god dose humor. Noen av oss har dedikert store deler av livet til jernbanen, mens andre er relativt nye i feltet.

Hos oss er det høyt tempo og mye som skjer, og med på laget søker vi nå en serviceinnstilt og engasjert kollega. I stillingen som servicekoordinator vil du bidra med stort og smått av administrative oppgaver, og ha overordnet ansvar for å koordinere, planlegge og ivareta dagligdagse oppgaver på kontoret. Dette kan innebære alt fra å koordinere arrangementer og møter, til å betjene resepsjonen og organisere for de kjørende. Vi tilbyr en stilling i et spennende selskap hvor alle drar lasset og ønsker å nå målene sammen. Her vil du få et bredt spekter av oppgaver, og virkelig være til nytte for alle våre fantastiske medarbeidere. Du vil få konkurransedyktige betingelser og gode ansatte-vilkår. Kontorplassen er i nye fine lokaler ved Trondheim sentralstasjon, og vi ser for oss at du kan jobbe minimum 50%.

Arbeidsoppgaver

  • Være et møte - og kontaktpunkt for medarbeidere og besøkende i vår resepsjon
  • Opprettholde og administrere kontorrekvisita, post og teknisk utstyr
  • Sikre daglig drift og ta ansvar for aktiviteter som felles lunsjordning o.l
  • Bestille utstyr og rekvisita
  • Koordinere og igangsette kjøreplaner for møter og arrangementer
  • Være en bidragsyter på øvrige administrative oppgaver

Vi søker deg som

  • Det er fordelaktig å ha erfaring fra tilsvarende stilling eller administrativt arbeid, men dette er ikke et krav
  • Gode språkkunnskaper i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Strukturert
  • Serviceorientert
  • Samarbeidsvillig
  • Selvstendig

Annen informasjon

Oppstart: Snarest, etter avtale

Arbeidsomfang: Mellom 50-70% stilling. Stillingen vil i første omgang være et engasjement gjennom Academic Work.

Plassering: Sjøgangen 6, 7010 Trondheim

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work, og alle spørsmål vedrørende stillingen håndteres av Mia Skjetne Hansen på e-post mia.hansen@academicwork.no.

Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess. Seneste søknadsfrist er satt til 11.juni 2023.

Informasjon om bedriften

SJ Norge AS er en norsk togoperatør som eies av svenske SJ AB. SJ er Nordens største togoperatør og har levert togreiser og kundeopplevelser i mer enn 160 år. SJ Norge ble i juni 2019 tildelt Trafikkpakke 2 Nord. I juni 2020 gikk startskuddet, og under merkenavnet SJ NORD begynte vi å trafikkere syv av Norges vakreste togstrekninger, som vi skal drifte frem til desember 2030. SJ NORD er godt i gang med å etablere seg i det norske markedet og bygger et kompetent miljø ved hovedkontoret i Trondheim. Vi skal nå målene våre og sikre at flere reiser med oss og at vi får mer fornøyde kunder totalt sett. SJ NORD skal tilby markedets mest kundeorienterte og klimasmarte reise og dermed gjøre det lett å velge miljøvennlig transport. Det innebærer at vi skal være best på å se kundenes behov, slik at reisen kan foregå sømløst, til best mulig pris og uten bekymring. Våre kunder skal ha en reise å se frem til, samtidig som vårt samfunnsoppdrag blir ivaretatt.

Education
Biomarine Innovation
Sustainability, Work Environment and Safety Management
Digital Business Development
Digital Collaboration
Financial Economics
Global Manufacturing Management
Industrial Innovation and Digital Security
Industrial Ecology
Economics and Technology Management
International Business and Marketing
Technology Management
Marketing, Innovation and Management
NTNU School of Entrepreneurship (NSE)
Project Management
Accounting and Auditing
Economics
Circular Economy
Business Administration