Statusmelding

Vil du dele et arrangement på NTNU Bridge? Tips oss på kontakt@bridge.ntnu.no

Ser du etter noe å engasjere deg i dette året?

Kom til Samfundet og se hvilke ideelle organisasjoner du kan engasjere deg i som student i Trondheim! Vi starter med presentasjoner av organisasjonene i Klubben/Edgar og etterpå går vi ned i Rundhallen hvor det settes opp stands. Her kan du møte de forskjellige aktive i organisasjonen og finne den perfekte gruppa for deg!

Lik siden vår, Samfunnsengasjert i Trondheim, for å få mer informasjon om flere ideelle studentorganisasjoner og spennende arrangementer for samfunnsengasjerte studenter gjennom hele semesteret!
Er din organisasjon interessert i å delta på neste semesters informasjonsmøte på Samfundet? Ta kontakt med "Samfunnsengasjert i Trondheim"-siden på Facebook!

ENGLISH:

Infomeeting with humanitarian organisations in Trondheim.

We welcome you to Klubben/Edgar at Samfundet for an introduction to different humanitarian organisations based in Trondheim. After the presentations the organisations will set up stands where you can learn more about them.

Please like our Facebook-page "Samfunnsengasjert i Trondheim" to get more information about the humanitarian student organisations and exciting events in Trondheim throughout the semester!

Hvem er arrangementet for
Studenter