Lærerstudenter Lærerutdanningen Nye bøker Pedagogikk UBedu UBrss

Teacher training and professional development: concepts, methodologies, tools, and applications

Lysholm library have purchased  a 4 volum set from the series Critical explorations : «Teacher training and professional development : concepts, methodologies, tools, and applications» .

Topics covered in this

• faculty enrichment
  • educational technology integration
  • leadership training
  • pre-service teacher preparation
  • professional learning networks
  • teacher roles
  • teaching quality
  • teaching strategies

Find the books in the Lysholm  Library at

370.71 Tea/1, 370.71 Tea/2,  370.71 Tea/3,  370.71 Tea/4

Hei,
Jeg heter Solvor Solhaug. Jeg er Cand.polit, og jobber som Universitetsbibliotekar med fagansvar for Psykologi, pedagogikk og lærerutdanningen. Jeg holder litteratursøkekurs innen de mest aktuelle fagdatabasene innen fagområdene psykologi og pedagogikk. Noen ganger kan dere også finne meg i veiledningsskranke på Dragvoll.

Av Solvor Solhaug

Hei,