E-journals E-tidsskrift Forskning Lærerstudenter Lærerutdanningen Pedagogikk UBrss

Læring om læring: et nytt Open Access-tidsskrift fra NTNU

NTNU har fått et nytt tidsskriftet som  heter Læring om læring, og er et Open Access-tidsskrift som bruker NTNU Universitetsbibliotekets tjeneste NTNU Open Access Journals som plattform.

Læring om læring er et nasjonalt tidsskrift, åpent for alle, for deling av refleksjoner rundt læring – gjerne med utgangspunkt i egen utprøving eller utvikling av læringsformer, undervisningsformer, vurderingsformer, verktøy, tjenester og fasiliteter.

Hei,
Jeg heter Solvor Solhaug. Jeg er Cand.polit, og jobber som Universitetsbibliotekar med fagansvar for Psykologi, pedagogikk og lærerutdanningen. Jeg holder litteratursøkekurs innen de mest aktuelle fagdatabasene innen fagområdene psykologi og pedagogikk. Noen ganger kan dere også finne meg i veiledningsskranke på Dragvoll.

Av Solvor Solhaug

Hei,