UBrss

Ny lærebok om behandling av COVID-19 tilgjengelig som ebok

Pandemien er forhåpentligvis i sin siste fase, men vi må påregne at den fortsatt vil stille krav til helsepersonell på sykehusene. Vi har nå fått tilgang til læreboka COVID-19: A Critical Care Textbook (2022) i vår ebok-pakke Clinical Key Student.

COVID-19: A Critical Care Textbook

Denne nye læreboka vil være en nyttig ressurs for helsepersonell som er involvert i behandlingen av alvorlig syke COVID-pasienter og andre som vil vite mer om kunnskapen som man har opparbeidet om COVID-sykdommen i løpet av pandemien.

Tilgang krever at man oppretter en personlig bruker og logger seg på den nye plattformen (også hvis du kun skal lese i bøkene). Du må være tilkoblet NTNU- eller St. Olavs-nettet når personlig bruker opprettes og ved senere bruk på PC/Mac. Bruk VPN når du ikke er på campus. Lær mer om Clinical Key Student og de tilhørende 250 lærebøkene her.

Av Jan Ove Rein

Førstebibliotekar ved bibliotek for medisin og helse med fagansvar for medisin.