Akademisk skriving Bibliotek for medisin og helse Forskning Kurs Litteratursøk Studier

Det virtuelle biblioteket

Savner du å stikke innom biblioteket? NTNU Universitetsbiblioteket har nå åpnet et virtuelt bibliotek i Zoom. Du kan også bestille nødvendig trykt materiale fra Oria.

I det virtuelle biblioteket kan du snakke med og få veiledning av Universitetsbibliotekets ansatte, delta på generelle kurs i blant annet referering og litteratursøk og få inn en god skriveøkt under Skrivepress. Tilbudet gjelder ukentlig ut semesteret V2020.

Se program og besøk det virtuelle biblioteket

For fagspesifikke kurs for medisin og helsefag se digitalt kurstilbud fra Øya v2020.

Kontakt oss

Trenger du fagspesifikk veiledning? Ta kontakt med oss på e-post, så svarer vi deg per e-post eller finner tid for onlinemøte.

Bibliotek for medisin og helse: post@bmh.ntnu.no
Biblioteket Tungasletta: tungabib@ub.ntnu.no
Biblioteket Gjøvik: gjovikbib@ub.ntnu.no
Biblioteket Ålesund: alesund@ub.ntnu.no

Vi oppfordrer alle til å holde seg orientert om koronastatus for NTNU og hva som skjer fremover.