Arrangement Bibliotek for medisin og helse UBrss Utstilling

Verdensdagen for psykisk helse i biblioteket

Hva gleder du deg til? I anledning verdensdagen for psykisk helse 10. oktober bydde biblioteket på gratis kaffe og hyggelig prat.

Vi markerte Verdensdagen for Psykisk Helse sammen med SiT Råd fra Sit Trondheim og SOMA – Social Organisation for Master’s Students at MH. SiT informerte om sitt helsetilbud til studenter, blant annet psykolog og ulike mestringskurs. Alle kursene er gratis, men har bindende påmelding. Ta kontakt med Sit Råd for mer informasjon.

Verdensdagen for psykisk helse er Norges største opplysningskampanje for psykisk helse. Dagen skaper åpenhet og gir kunnskap om psykisk helse. Årets tema var: Noe å glede seg over. Å være trygg på egen identitet og føle tilhørighet er grunnleggende for psykisk helse.

Du kan fortsatt se vår utstilling med fokus på psykisk helsetilbud for studenter og ansatte ved NTNU og St.Olavs hospital. Hva gleder du deg over? Kom innom og heng dine gode tanker på ønsketreet vårt!