Bibliotek for medisin og helse EndNote Helsevitenskap Klinisk praksis Referansehåndtering Studier Sykepleie UBrss

Utvalgte fagressurser for sykepleie

Savner du oversikt over aktuelle databaser for sykepleie og helsefag? Nå har vi opprettet en side fullspekket med relevante ressurser for akkurat deg!

Sykepleier med journal

Du finner siden under fanen ‘Fagressurser’ her på Fagsiden for medisin og helse, og velger ‘Sykepleie’ fra nedtrekksmenyen. Her har vi samlet lenker og veiledninger til fagrelevante databaser for oppsummert forskning, fagdatabaser og andre godbiter. Siden er et godt startpunkt for deg i dine videre søk etter fagressurser. Fagressurser for sykepleie.

Fagsiden for medisin og helse inneholder også mange andre nyttige ressurser for deg som studerer sykepleie og helsefag. Her kan du blant annet:

Tilsammen håper vi disse ressursene vil gjøre studiehverdagen din både enklere og morsommere!

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre sidene, og ønsker gjerne tilbakemelding på hva du ønsker eller savner på sidene. Send oss en epost merket «Tilbakemelding på nettsider».

Velkommen til biblioteket online!

NB: Merk at studenter fra tidligere HiST nå kan aktivere sin NTNU-konto