Arkeologi UBrss

Digitalt bibliotek

Gunnerusbiblioteket er i likhet med alle NTNU’s bibliotek dessverre stengt p.g.a. faren for koronasmitte. Det betyr heldigvis ikke at bibliotekets tjenester er stengt. Universitetsbiblioteket tilbyr mye litteratur som er digitalt tilgjengelig; mye er tilgjengelig via Oria.

Les om tjenester i Digitalt bibliotek.

For deg som skriver oppgave anbefaler vi bibliotekets veiledninger – se Oppgaveskriving på Innsida.

Følg Universitetsbibliotekets nyhetskanal på Innsida; Nytt fra Universitetsbiblioteket. Bibliotekets fagansvarlige er tilgjengelige for veiledning pr. epost, telefon eller videomøte. Fagansvarlig for arkeologi er Alexander H. Lyngsnes . Alternativt kan du kontakte Universitetsbiblioteket: support@ub.ntnu.no

Jeg er hovedbibliotekar ved NTNU Gunnerusbiblioteket og jobber med litteraturtjenester for studenter og ansatte, formidling og markedsføring av bibliotekets samlinger.

Av Inger Langø