Arkeolog, sosialantropologi

Vi rydder i arkeologisamlinga

Bokhylle
Bøker, bokhylle, åpen samling, Gunnerusbiblioteket, NTNU Universitetsbiblioteket, NTNU University Library

Vi rydder i arkeologisamlinga og en del litteratur (som vi har dobbelt av og som av ulike grunner ikke egner seg til utlån, f.eks. skribling og dårlig innbinding) skal permiteres og gis bort til fremadstormende og entusiastiske arkeologistudenter! En forutsetning er selvfølgelig at du lover å ta godt vare på pensjonistene som har tjent mange generasjoner studenter trofast. Vi oppfordrer også til at du gjerne gir dem videre til andre studenter når du ikke trenger den lenger.

Bøkene står på hylle ved skranken i 1 etg. på Gunnerusbiblioteket

Beste hilsen fra Bibliotekgjengen ved Gunnerus!

Alexandra Angeletaki is a classical archaeologist and has worked as a lecturer in archeology at NTNU since2001. For the last few years she has been involved in innovative dissemination DH projects and has worked with Museology and Digital Learning at NTNU University Library.
She is also responsible for library seminars and academic writing support for students in Kalvskinnet Campus.

Av Alexandra Angeletaki