Diverse

Julehilsen fra SEKOM

2017 har vært et spennende år for oss, med offisiell åpning av Senter for faglig kommunikasjon, ny blogg og mange spennende aktiviteter i løpet av året.

Vi gjennomførte blant annet studenttilbudene Skrivenatt og Skrivesnakk igjen, og studenttilbudet ved Institutt for språk og litteratur Masterverksted ISL ble opprettet. Vi møtte forelesere og akademisk ansatte til gode diskusjoner på Skrivepunkt, og har snakket mye om hvordan vi ønsker at virksomheten vår skal organiseres og hva den skal bestå av fremover, nå som vi har kommet ordentlig i gang.

Fra åpningskonferansen til SEKOM, HFs dekan Anne Kristine Børresen snakker varmt om senterets oppgaver
Fra åpningskonferansen til SEKOM, publikum med en blid senterkoordinator Gøril Hammerstad Thomassen på første rad

I 2018 ser vi blant annet frem til videre arbeid med å planlegge ny mastergrad og til å få med oss førsteamanuensis Hana Gustafsson på laget.

God jul og godt nytt år ønskes fra alle oss på SEKOM til alle dere!