Ukategorisert

ØK-nytt uke 1

Hei og godt nyttår til alle! Koronasituasjonen har tilspisses seg gjennom julen her i Trondheim, og de fleste av oss sitter på hjemmekontor nå. Ålesund og Gjøvik har litt bedre smittesituasjon, men mye hjemmekontor der også etter hva jeg forstår. Vi får bare håpe at situasjonen bedrer seg når vaksinasjonsprogrammet blir iverksatt nå gradvis.

Vi har fått to nye medarbeidere. Jeg har allerede nevnt Anders, ny prosjektøkonom som startet denne uken, og som jeg var så heldig å få hilse på da han var innom campus for å hente skjerm og utstyr. Denne uken startet også en ny medarbeider på ISØ! Anne-Lene Semb er ny studieveileder ved instituttet. Hun har tidligere jobbet som studieveileder ved Universitetet i Agder, og har nå begynt i 100% stilling som studiekonsulent ved ISØ. Her skal hun blant annet svare på henvendelser og veilede studenter, jobbe med saksbehandling av studiesaker og administrere eksamen. Ny studieveileder betyr at det blir en omstrukturering av administrasjonen ved ISØ. Gerd går av med pensjon i januar etter over 30 år ved ISØ! Eli, som har jobbet som studieveileder ved ISØ siden 2018, vil i tiden fremover jobbe også med andre arbeidsoppgaver enn studieveiledning. Velkommen til Anne-Lene, dette blir bra! Dette er Anne-Lene:

Da vil jeg ønske dere alle en riktig god helg!

Monica